dinsdag 19 juni 2018

Liftchallenge #132

Onze laatste Liftchallenge voor de zomervakantie ... de beurt was weer aan mij om een kaart/techniek te kiezen. Ik vond deze kaart van Susie een leuke en geschikte kaart om te liften en er zit ook een techniekje aan vast.

Liftkaart:


Challenge opdracht:

Maak een eenvoudige kaart op een witte achtergrond. 
Met strips die je zelf gemaakt hebt, dus met inkt/verf/alcoholinkt enz. en/of stempels/stencils  enz.
Daarop een witte die/cut.

Kort gezegd:

Witte achtergrond
Zelfgemaakte strips
Witte die-cut

Liften dus, maar vrij in je uitwerking.

Ik maakte er twee:


Deze met Distress Oxide inkt en een stencil, diecuts van Alie Express stans


Deze op Yupo papier met alcohol inkt

De stans voor de mini vogeltjes van MD (kregen we op de beurs in Nijkerk in de goodiebag) en een halve krans (merk weet ik niet meer). Voor beide kaarten heb ik een kader gemaakt m.b.v. een vierkante stans.

't Scrap-Ateljeetje sponsort ons met alweer een erg leuke prijs! Kijk zeker op ons blog voor de kaarten van Cornelie en Rhodé, onze gast designer. 

Ik wens jullie een fijne week!

Groetjes, Marjan

26 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

leuke kaart met zelf gemaakte achter grond,vind de groene het mooiste hoewel ik eigenlijk heel gek ben op roze, maar de groene springt er het meeste uit.
Weer een leuke uitdaging .
Groetjes Marjan.

Els zei

Ik vind alle kaarten heel mooi en vooral de achtergrond strips met alcohol inkt en de strips met oxide inkt heeft mijn voorkeur.
Het is een echte uitdaging om met zo weinig materiaal zo'n mooie kaart te maken.
Fijne dag en groetjes, Els

Colien zei

Wat een leuke challenge weer en jouw kaartjes zijn erg tof, vooral de donkere versie!
grtz.Colien

Danielle zei

Prachtige voorbeeldkaartjes Marjan!! Wat een leuke challenge. Ik ga er eens over denken, dat moet weer lukken :-) Misschien de alcoholinktjes maar weer eens uit de kast halen....

Irene zei

Leuke challenge en prachtige uitwerkingen Marjan!

XxIrene

Mariken zei

Wat mooi zeg! En wat een gaaf idee! Ik ga eens wat bedenken, dit is zo’n toffe challenge!

KarinsArtScrap zei

prachtige kaarten Marjan

Gr Karin

Gerrina zei

Denk dat dit voor mij ook een leuke lift is...zeker nadat ik deze super mooie "lifts" van jou heb gezien! Groetjes, Gerrina

Kaartenkraam zei

Wat een leuk idee is dit. Ik vind jouw roze kaart het mooist, die is wat 'zachter' dan de andere ook die achtergrond vind ik super maar misschien zou een zwarte die cut het daar beter op doen maar ja dat is nu eenmaal niet de uitdaging :-)

groetjes van Ank

aussie aNNie zei

Wow what gorgeous colours on your cards Marjan, lovely for sure.x

Scraptastisch zei

Hele leuke lift heb je uitgezocht Marjan en zelfs twee prachtige voorbeeldkaartjes gemaakt!!! Veel plezier van deze challenge!!
xx Gerie

Margot zei

Ohhh wat mooi! Vooral die tweede in blauwtinten, zo gaaf!

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Mooi zo die prachtige achtergrond en daar het witte takje op
Liefs Martha

Angela zei

Super gave uitwerking van de liftkaart Marjan!
Je tweede kaart is ook schitterend.... dank voor de inspiratie :).

Doris knippenenplakken zei

Beide kaarten zijn heel mooie kaarten Marjan !
Als ik terug thuis ben zal ik alles op alles zetten om nu en dan eens mee te doen met jullie challenge en weer een uitdaging om andere kaarten te maken dan vintage .
Groetjes Doris

GerJanne zei

Je hebt een mooie uitsmijter gekozen zo voor de zomervakantie. Soms heb ik meteen een idee als ik een liftkaart zie en soms is het hangen en wurgen. Nu heb ik meteen een idee! Handig!
Jouw twee voorbeeldkaarten zijn prachtig! Dat motiveert zeker! En moeilijk is het ook niet echt, dus vast weer veel deelnemers! Leuk!
Groetjes,
GerJanne

Je@net zei

Wauw...wat een mooie achtergrondjes. Twee prachtige kaarten ermee gemaakt, Marjan!

Ans Gilbert zei

Twee prachtige voorbeeldkaarten Marjan, leuk om te liften, de halve krans is van Memory Box,
Ansx

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige voorbeelden voor deze leuke challenge weer! Dit techniekje wil ik zeker een keer gaan proberen!

Sue Lelli zei

I LOVE both of them! What beautiful backgrounds you created on both of them with such vibrant colors! They make the white elements just POP!

Anneke. zei

Wat een prachtige kaarten!
Groetjes Anneke.

Renate zei

Dit ziet er erg gaaf uit. Kei leuk dat je 2 voorbeeldjes hebt gemaakt. Als je dan toch lekker in low zit...

-xies- Renate.

Kate Yetter zei

I love the strips of brightly colored paper against those contrasting die cuts. Beautiful!
Kate

Diny zei

Wat een leuke kaart om te liften Marjan.
Jij hebt er alvast twee gemaakt.....heel erg leuk allebei!
Groetjes Diny

Ellen zei

Hoi Marjan, wat een prachtige kaarten zijn dit zeg met gave achtergrondjes waar je de stripjes van gesneden hebt...heel mooi gedaan. Jij bent toch een kei in inkt creaties vind ik! Halve circel is van Memorybox...ik heb de hele variant!
Ook je vorige bloemen kaart is prachtig gemaakt. Bedankt voor je lieve reactie op het kaartje voor Anna. Jij weet het al maar tis zo leuk om oma te zijn!
Fijn weekend verder!
Gr Ellen

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik vind het een bijzondere uitdaging. Jij hebt er in elk geval mooie voorbeelden mee gemaakt. Nu op zoek naar tijd...