zondag 30 september 2018

DCL # 299

Hoi!

Een nieuwe uitdaging voor Dutch Card Lovers ... en wel deze (door Anja bedacht):


Dus ... zoals boter/kaas/ eieren. 
Schuin, recht  enzovoort. Kies er een en maak er een kaartje mee!

Ik maakte deze (ook een oefening in kleuren met Copics voor mij).

circles/birthday theme/your favourite colour:


Circles: de grote middencirkel en de bloemen.
Birthday theme spreekt vanzelf. 
Favourite colour ... ik houd erg van wit op mijn kaarten.

Ik wilde graag eens proberen om "witte" bloemen te maken met Copics en heb daar erg op zitten studeren bij Marika Rahtu (wiens niveau ik niet eens benader). Maar toch ben ik niet ontevreden over wat eruit kwam na diverse pogingen met mijn beperkte voorraadje Copics.  Dit lijkt een beetje op watercolour. 
De gebruikte bloemen stempelset is van Altenew, achtergrond met een SU stempel. De houtnerf cirkel is een internet printje. De banner is van Clearly Besotted.

Meer info op onze blog en tevens de mooie kaartjes van mijn teammaatjes.

Voor als je meedoet: Veel succes!!

Ik lees dat de blaadjes en de rand als geel overkomen op sommige beeldschermen, het is in werkelijkheid echt lichtgroen :)

Groetjes, Marjan




26 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat een prachtige kaart is dit ook weer, Marjan. Je hebt de bloemen zo mooi ingekleurd!

Els zei

Geweldig wat een pracht kaart Marjan en de cirkel mooi bedacht zo met de prachtige blaadjes en bloemen.
Groetjes, Els

Mieke zei

Prachtig! En jouw kleurwerk is helemaal mooi! ♥

Colien zei

Heel mooi, wat een gave bloemen!
grtz.Colien

Danielle zei

De bloemen zijn prachtig geworden! De hele kaart is trouwens erg mooi, de spettertjes en de mooie rand geven de kaart wat extra’s. Fijne zondag!

Maria V zei

Ik dacht in de eerst instantie dat het een plaatje was, zo echt zie die bloem er uit. Knap gedaan hoor als projectje. De kaart is zo sfeervol. Mooi dat er kleine groene details te zien zijn. Ik zeg: "Missie gelaagd!".

Irene zei

Heel aparte kleuren en de "witte" bloemen zien er super uit Marjan!

xx Irene

Lia zei

Wat is dit mooi gelukt Marjan. Heel eenvoudige opzet maar met een prachtige uitstraling, vooral door het geel. En het thema voor de challenge is leuk!
Lia xx

aussie aNNie zei

Stunning card and love the colour combo you used.xx

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart is dit !!
Zo mooi ingekleurd bloemen één woord Top Marjan !
Groetjes Doris

gerrie zei


Wat een beeldschone kaart heb je er weer van gemaakt Marjan. Die witte bloemen heb je succesvol gemaakt, woww.
Groetjes, Gerrie.

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Heel mooi dit kaartje prachtige kleuren bij elkaar!
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Heel knap ingekleurd en een prachtige compositie!

groetjes van Ank

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart heb je gemaakt Marjan
Gr Karin

Scraptastisch zei

Dat is toch gek hè, ik zie ook gele blaadjes en rand, maar ook dat is heel mooi, hihi Het is weer een prachtige bingo kaart geworden Marjan, alles past weer heel mooi bij elkaar de spettertjes en de houten achtergrond.
xx Gerie

Nancy Soetaert zei

Prachtige kaart, je witte bloemen zijn toppie!
Nancy

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is geweldig, mooie kleuren en super opgebouwd.

Willy zei

Oh ja hier ook geel :) maar juist heel mooi!!! Het is een prachtige kaart en ik weet niet hoe Marika kleurt maar van jouw kunsten ben ik ook erg onder de indruk hoor!!

Margot zei

Schitterend Marjan!

Gerrina zei

Mooi hoe jij jezelf blijft uitdagen en als het dan lukt en zo mooi word!
Ik viel met een kaart die ik net wou posten precies in de bingo...hoe tof is dat? Groetjes, Gerrina

Mariken zei

Wat een plaatje is dit! Zo mooi van kleur, ik hou ervan!

Marfien zei

mooi ingekleurd, moet even omdenken want bij mij zijn de bloemen ook geel
Tof met de houten cirkel
Op cursus met aquarel begonnen, kan de techniek nu mooi toepassen voor deze uitdaging . . .

Sylvia zei

Hele mooie kaart,Marjan en je kleurwerk is prachtig.

Groetjes,Sylvia.

Nicole Parmentier zei

Witte bloemen, dat lijkt me inderdaad heel erg moeilijk, maar het is je gelukt! Prachtig kaartje!!!

Angela zei

Ik ken Marika Rahtu niet, maar vind je kleurwerk geweldig. Ben al jaren aan het stoeien met mijn (ook beperkte collectie) alcohol markers, maar bak er nog niks van. Als ik zie hoe jij nu al kleurt met de copics na zo'n korte tijd, dan vrees ik voor de reputatie van Marika Rahtu :).
Je kaart is écht subliem.... alles klopt gewoon wéér! Top!!

aussie aNNie zei

Sorry I am a bit behind in my comment but wow this fabulous card is sure gorgeous. Great colouring of the white flowers Marjan, love your 'waterwash' look...brilliant.xx 10/10