zondag 16 september 2018

Dutch Card Lovers #297

Jeetje, wat een boel inzendingen op de "Alles mag"challenge van Margot. Maar die is alweer voorbij en deze keer was de beurt aan Rosalien. Zij koos hiervoor:

We hebben allemaal wel eens te maken met een zieke in onze familie, vrienden of kennissen kring.
Dus mijn uitdaging is om een "Beterschaps" kaartje te maken.


Voor mijn kaart gebruikte ik mijn nieuwe stempel van The Ton stamps:


Die ik kleurde met Copics. Achtergrond papiertje van een klein blokje van MFT en spetters van SU.
Onze challenge duurt tot vrijdag 28 september 18.00 uur. Succes!

-----------------

Wat een weer!! Gisteren weer een lekker rondje golfbaan gedaan met twee vriendinnen. We gaan elke week en dat is leuk en gezellig, al bak ik er nog niet erg veel van. Maar het gaat om het spelletje en je bent lekker buiten.

Lekker bijkomen van weer intensieve dagen op school. Mijn laatste klas voor ik stop is een groep met veel probleemkinderen.... leerproblemen en gedrag. De hele groep is op een paar uitzonderingen na heel zwak. Ik werk midden in Centrum Den Haag, een zogenaamde zwarte school. Het is hard werken en eraan trekken en veel structuur. Dat kan ik wel en ik vind het nog steeds leuk, maar merk echt wel dat ik 63 ben. Dus blij dat ik parttime werk.

Fijn weekend! 

Groetjes, Marjan

23 opmerkingen:

Els zei

Een schitterend mooie kaart heb je voor deze uitdaging gemaakt en wat heb je deze mooi ingekleurd met copics.

Dat wordt een intensief jaartje op school Marjan en heb je zeker ontspanning nodig. Golf lijkt mij heel ontspannend en je hebt beweging in de buitenlucht.
Succes en groetjes, Els

Dortesjs zei

This is a beautiful card, very vibriant

Nancy Soetaert zei

prachtig gekleurde bloemen op je beterschapskaartje!
Buiten ontspannen kan zeker heel deugddoend zijn! Succes met je klasje!
Nancy

Irene zei

Voor de klas staan is zwaar begrijp ik wel uit alle media-aandacht van de laatste maanden maar zó te lezen is jullie school extra pittig! Fijn dat je op de golfbaan én met de hobby zo heerlijk kunt ontspannen Marjan en je kaart laat weer zien dat het lukt...mooi!

XxIrene

aussie aNNie zei

Marjan this is outstanding, stunning and oh so pretty. Love your stamp and exceptionally amazing colouring.
Glad you enjoyed your golf, I go out with hubby and do the 18 holes, by the end it is a refreshing 3-4 hours of fresh air, birds singing and sheer pleasure...good on you..hugs.x

Colien zei

Prachtige kaart, wat mooi ingekleurd, de bloemen komen tot leven!
Herkenbaar dat je lekker ontspanning zoekt in het weekend, werken in het onderwijs is behoorlijk pittig. Ik heb zelf dit jaar bijna het dubbele aantal leerlingen in een VMBO basisklas, ook veel met leer- en gedragsproblemen en ook nog in de puberteit... Dan is fijn om tussendoor leuke dingen te kunnen doen op een vrije dag, zelfs als je nog lang geen uitzicht hebt op je pensioen ;)
grtz Colien

Kaartenkraam zei

Wat heb je deze kaart prachtig gekleurd en de kleuren op zich zijn ook heel erg mooi. Prachtig dat de bloemen over de kaartrand uitsteken, daardoor springen ze er nog meer uit.
Ik heb er bewondering voor dat je voor de klas staat überhaupt maar een mix van leerlingen zoals door jou omschreven lijkt me zeer pittig. Dat plezier er in hebben heb je dan ook wel nodig net als de ontspanning op de golfbaan.

groetjes van Ank

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Marjan
Gr Karin

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Marjan en weer zo mooi ingekleurd, pittig klasje voor je laatste schooljaar, fijn dat je dan kunt ontspannen bij het golfen,
Ansx

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Wat een mooie frisse heldere kaart heb je gemaakt
de kleuren versterken elkaar als het ware!
Wat fijn dat je met zo'n pittige baan parttime werkt en dat je de ontspanning in knutselen en in de golf kunt vinden!
Liefs Martha

Je@net zei

Wat een leuke beterschapskaart heb je gemaakt, Marjan. Mooi ingekleurd ook.
Fijn om na een drukke werkweek ontspanning te kunnen vinden. Geniet nog van je zondag!

Diny zei

Wat een prachtige kaart Marjan....en zo mooi ingekleurd!
Groetjes Diny

Doris knippenenplakken zei

Wow Wat een geweldige kaart Marjan !
Super mooi van kleuren .
Groetjes Doris

Monique zei

Je kaart is prachtig Marjan. Ik ga proberen mee te doen.
Wat je klas betreft, dan heb je nog een heftig laatste jaar voor de boeg. Maar ik weet zeker dat het goed komt ;-))
Lieve groetjes, Monique

Marfien zei

Mooi kaartje, hier wordt je spontaan beter van

Dora zei

Schitterende kaart. wat een pracht van een kleurwerk op die bloemen

Sarah zei

Wauw! Een knallend mooie kaart.
Succes met je laatste klas, komt helemaal goed! X

Scraptastisch zei

Valt niet mee weer in het ritme komen hè! En ik lees een pittige klas en ja
ik merk in de zorg ook dat leeftijd een rol gaat spelen en denk er ook aan om halve dagen te gaan draaien dus partime...heel veel til werk en niet alleen zorg verrichten maar ook schoonmaken, veel was draaien en koken. Gister een halve dag omdat er een zieke was en toen dacht ik wat heerlijk en relaxed, hihi. Maar ik kom voor je kaart Marjan en ik vind het prachtig ingekleurd met je copics ...van zo'n heel mooi kaartje moet iemand wel opknappen!
Succes het aankomende schooljaar!
xx Gerie

Gerrina zei

Klinkt als een klas waar je echt strak op moet zitten om de stof erin te krijgen! Wens je veel succes, maar met jou ervaring zal dat , samen met een dot energie, vast wel goed komen. Geniet er ook een beetje van...
Je kaart is een pracht kaart weer! Mooi die bloemen en mooi gekleurd! Lekker frisse achtergrond zo! Groetjes, Gerrina

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtkaart weer! Ik heb me weer zitten vergapen aan je kleurwerk!! Dat klasje van je klinkt best heftig. Ze zullen jou als ervaren leerkracht wel erg missen volgend jaar.

Willy zei

Wat een prachtige kaart Marjan!! Weer zo mooi gekleurd en de kleurtjes, yummiee! Poehhhh dat klinkt idd als een heftig klasje, sterkte ermee!

Danielle zei

Die stempels van The Ton zijn echt zo leuk!! Ik heb er al een paar keer naar gekeken, maar die stempels die ik mooi vind zijn in Engeland uitverkocht... Gelukkig zou ik bijna zeggen ;-) Hoe jij ze dan weet in te kleuren maakt ze nog veel mooier. Een prachtkaartje, ook door het leuke papiertje en de spetters! Ik geloof best dat het steeds zwaarder wordt, je baan. Maar fijn dat je het wel nog steeds leuk vind, anders is het ook niet te doen, zelfs niet part-time....

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is echt schitterend Marjan. Hoe krijg je het toch elke keer voor elkaar om zulke mooie kaarten te maken. ;)