zondag 14 oktober 2018

DCL #299

De nieuwe challenge van Dutch Card Lovers begint vandaag. Ellen verzon hem deze keer.

Maak een kaart met een achtergrond van blokjes, ruitjes of plaids
Leef je uit, je mag iedere vorm van ruitjes gebruiken; dessin papier, gestempeld, getekend, geverfd, gemaakt met een stencil of een die-cut, noem maar op en in iedere gewenste kleur...

Ik maakte er een babykaartje voor:


Een klein kaartje met ruitjespapier van MFT en een heel CAS uitstraling. De stans (Ali) in wit en in ruitjes in het papier terug gelegd, zodat er reliëf ontstaat.
Twee hartjes ( twee laagjes op elkaar) en een tekstje erbij maken het af. 

Mijn maatjes maakten heel leuke en allemaal heel verschillende kaartjes, dus ga zeker even kijken en doe mee! Succes!

Wat een weer hè? Hopelijk vandaag ook nog!

Groetjes, Marjan


22 opmerkingen:

aussie aNNie zei

FABULOUS card, lovely design.xx

Irene zei

Schattig Marjan! Wat een lief papiertje en mega-letters een effect kunnen hebben!
Fijne 🌞🌞🌞🌞 zondag!

XxIrene

Els zei

Een heel lief babykaartje en de grote HI vind ik erg leuk.
Groetjes, Els

Rosina zei

Prachtig babykaartje Marjan...zo fijn met dat mooie ruitjespapier...ga zeker ook proberen mee te doen..
lieve groetjes
Rosina

Ans Gilbert zei

wat een mooie babykaart Marjan, heel leuk met de grote letters,
Ansx

Maria V zei

Jeetje, wat een leuk idee om een kaart zo te maken. Toch nog opletten geblazen, dat de goed de ruitjes goed doorlopen. Ik vind deze kaart een toppertje.

KarinsArtScrap zei

heel mooi en lief Marjan
Gr Karin

Lia zei

Wat een beeldige kaart heb je gemaakt. Heel eenvoudig maar zó mooi!
Lia xx

Dortesjs zei

hello, and thanks for writing on my blog..Love you blue card so sweet for a baby boy. do have a lovely day.

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Wat leuk zoals je die letters hebt gebruikt mooi CAS!
Liefs Martha

Scraptastische hobby zei

Ook dit vind ik erg mooi zo'n kaart Marjan! Toch ook eens proberen met die inleg letters! Hele leuke nieuwe challenge weer en ik ga zeker een gast kaartje maken hoor! Dit weer is wel een enorm kadootje, wat een heerlijke zomer en herfst!
Heb heel veel kilometers gefietst met mijn e-bike hoor!
xx Gerie

Willy zei

Wat een gaaf hip niet traditioneel babykaartje, super mooi Marjan!

Ellen zei

Gaaf kaartje Marjan...leuk geheel met de grote letters HI.
Groetjes Ellen

Nicole Parmentier zei

ahh, wat vind ik dit mooi en lief! Geniaal verzonnen, simpel maar superschattig!!

Sarah zei

Super knap die grote letters en dat zachte ruitje. X

GerJanne zei

Heel leuke kaart! Ik ben gek op ruitjes, dus ik ga vast wel meedoen! EN we boffen het mooie weer houdt nog even aan!

Gerrina zei

Helemaal modern en ondanks het drukke patroon zo CaS; mooi gedaan! Groetjes, Gerrina

Sylvia zei

Mooie babykaart,Marjan.Erg mooi gedaan met de letters.

Groetjes,Sylvia.

Ellen zei

Gaaf! Dit is een kaartje naar mijn hart. Met het blauwe ruitje en de mini hartjes is het een lief babykaartje geworden.

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie baby kaart Marjan !
Leuk met de grote letters .
Groetjes Doris

Monique zei

Wat een prachtig kaartje is dit geworden.
Ik ga proberen een luciferdoosje te maken.
Ik hoop stiekem dat het gaat regenen, dan is het weer knutseltijd.
Lieve groetjes, Monique

Linda Visser - van der Velden zei

Wow wat een geweldige kaart! Ontzettend mooi gemaakt! Groetjes, Linda