donderdag 20 december 2018

Kerst met Power Poppy

Weer een digitale afbeelding van Power Poppy. Het prettige daarvan vind ik dat je die zelf kunt aanpassen aan je wensen. Zo heb ik voor deze kaart de afbeelding gedraaid en gesneden en op de hoeken gezet in lichtgrijs, zodat ik no-line kon kleuren.




Ingekleurd met Copics en Polychromos potloden voor sommige accenten. Tekststempels van MFT. Heb deze set al jaren en gebruik hem elke keer weer vaak, vind het zo'n mooie set!

Deze mag weer meedoen met de challenge van 52 Weeks to Christmas.

Dit was voorlopig de laatste kerstkaart voor dit jaar en ook voorlopig even mijn laatste post. Vanavond het kerstdiner met de klas en over twee dagen hebben we kerstvakantie en gaan Rob en ik er lekker samen eropuit!

Ik wens jullie allemaal heel fijne feestdagen !


Groetjes,
M@rjan

20 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie kaart, Marjan.
Fijne vakantie en fijne feestdagen gewenst.
En bedankt voor de mooie kerstkaart die hier van de week in de bus lag!

Els zei

Super wat een pracht kerstkaart heb je gemaakt en zo mooi ingekleurd.
Ik wens je fijne kerstdagen en een gezellige jaarwisseling en geniet van je vakantie.
Groetjes, Els

Nancy Soetaert zei

prachtige kaart!
Fijne kerst en geniet van jullie vakantie!
Nancy

Scraptastisch zei

Het is weer een bjoetie met deze stempels en in hele mooie kleuren ingekleurd Marjan! Wat heb jij een heerlijk vooruitzicht zeg samen met Rob. Ook wens ik je een gezellig kerstdiner met je klas en een heerlijke kerst vakantie! Van mij voor jou fijne kerstdagen en weer een heel mooi creatief Nieuwjaar en genieten van elkaars inspiratie!!!
xx Gerie

Ryoma Sakamoto.Japan zei

May the Christmas season fill your home with joy, your heart with love and your life with laughter.

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Marjan !
Super mooie stempels en zo mooi ingekleurd .
Groetjes Doris

Irene zei

Ik hou ook wel van digis want dan kun je het net zo groot/klein maken als je wilt en soms stempel ik en maak er alsnog een digi van (kun je me nog volgen???). Dit is een beauty Marjan! Gezellig diner en heerlijk genieten met Rob! Fijne dagen en tot 2019!
XxIrene

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Marjan en weer super ingekleurd wens jullie een fijne vakantie,
en tot volgend jaar,
Ansx

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt!
Prachtig ingekleurd met markers en kleurpotloden!
Fijne vakantie en lekker etentje!
Liefs Martha

Marfien zei

mooi ingekleurd, zeker de witte bloemen, dat is echt moeilijk
Fijne vakantie samen

Gerrina zei

Dat klinkt makkelijker als gespiegeld stempelen....
Mooi ingekleurd weer! Groetjes, Gerrina

Trudy zei

Schitterende kerstkaart heb je gemaakt en ik wens je een hele fijne vakantie! Geniet ervan.
groetjes Trudy

KarinsArtScrap zei

prachtigggggggggg Marjan
Gr Karin

Diny zei

Wat een prachtige kaart Marjan!
Fijne dagen en een leuke vakantie,
Diny

maria's knutselplezier zei

Wow Prachtig Marjan, en wat je met je computer doet is fantastisch !! Fijne kerst periode voor jou en de jouwen!!
Groetjes
MAria

Nicole Parmentier zei

Wouw, wouw, wouw!!! Ik zag hem al op FB maar heb hem hier nog een keertje vergroot om een keer heel goed naar je kleurwerk te kijken... het rood, paars, geel op de besjes... zo geweldig mooi gedaan! Respect!!

Aartje zei

Wow Marjan, dit is echt prachtig gedaan. Mooi zoals je deze prachtige digi verwerkt hebt.
Groeten, Aartje

sanpiseth40 zei

Hi all dear !!
great article and information, with your blogcomment.
I see your blog daily, it is crispy to study.
Your blog is very useful for me & i like so much.
ดูหนังออนไลน์

sanpiseth40 zei

I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
ดูหนังออนไลน์

sanpiseth40 zei

The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
ดูหนังออนไลน์