donderdag 13 december 2018

Kersthertjes

Het is donderdag en ik doe weer eens mee met de challenge van 52 Weeks to Christmas. Ik kwam nog wat kaartjes tekort en wilde niet te moeilijk en niet te veel tijd kwijt zijn. Daarom combineerde ik het hertje en vogeltje uit een baby set van SU met kerstboompjes uit een set van SSS.





Ik vond het weer eens wat anders en ik houd van kleine kaartjes.
Ik heb dit hele jaar door weer kerstkaartjes gemaakt en zat op bijna 50, dat is voor mij genoeg. Ik stuur zelfgemaakte echt alleen naar mensen die dat ook leuk vinden.


Groetjes!

M@rjan

33 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Very cute cards Marjan, love the adorable stamping.x

Els zei

Hele leuke lieve kerstkaartjes en het kerstboompje is zo leuk achter de grappige hertje en vogeltje.
Fijne dag, Els

Je@net zei

Wat een leuke en lieve kerstkaarten, Marjan!

Nancy Soetaert zei

Wat heb je mooie stempels gebruikt voor deze kaartjes! Prachtige bomen en een heel lief hertje. Het vogeltje maakt het helemaal perfect!
Fijne donderdag
Nancy DT52WTC

karin zei

Ha ha, dat is bij velen voor het moment : nog even een paar vlugge kaartjes maken :)
Mooi gemaakt !
groetjes,
Karin

Annemarie en Merit zei

Dit zijn me toch schattige kaartjes zeg...zo lief met die kleine diertjes.
Hier zitten we op 100 kaartjes...maar inderdaad alleen de mensen die het waarderen....gelukkig hebben we lekker veel blogsters, die vinden "echte eigen gemaakte post"heel leuk.


Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT 52WTC

martina's kaartjes zei

ach, wat een lieverds ! heel erg leuk en mooi is dit
fijn dat je weer van de partij bent deze week !
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Enny zei

Oh, wat schattige kaartjes, heel lief met die stempeltjes ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Heel lief, deze kaartjes, Marjan. Ideetje om te onthouden!
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Wat een lieve plaatjes en leuk gedaan om daar kleine kaartjes van te maken!Groetjes Marijke.

GerJanne zei

Nou, ik vind het leuk en waardeer het enorm. Dank je wel voor de mooie scrapling die ik van je kreeg! prachtig gestempeld.
Deze kaartjes zijn ook weer heel mooi! Ik kan niet zien dat ze snel zijn...wel leuk!

KarinsArtScrap zei

super lieve en hele mooie kaartjes Marjan
Gr Karin

marian zei

Erg lief deze kerstkaartjes.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ze zijn superleuk deze "snelle" kaarten Marjan. Lief die boompjes op de achtergrond.
lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Wat een mooie en schattige kerstkaartjes heb je gemaakt!
Ik stuur ook alleen zelfgemaakte kaarten naar mensen die dat ook echt leuk vinden.
groetjes Trudy

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Mooi deze kerstkaartjes ,
ik heb dat ook zelfgemaakte kaarten stuur ik naar mensen die het waarderen!
Liefs Martha

Scraptastisch zei

Je moet het maar mooi eerst nog verzinnen Marjan, maar ;e;enmaal bedacht een hele mooie serie van 3...wat een dotjes!!!
xx Gerie

Nicole Parmentier zei

Wat een lieve kaartjes! Ik vind deze combinatie van beestjes met achtergrondstempel echt heel gaaf. Net als het prachtige kerstkaartje dat ik van je kreeg (mijn eerste!) superblij mee!!!

Ans Gilbert zei

Wat heb je een mooi setje gemaakt, zo lief met het hertje. Ik heb jouw kerstkaart vandaag ontvangen, dankjewel
Ansx

Rosina zei

Heel mooi deze 3 kaartjes Marjan...met inderdaad hele lieve stempeltjes erop...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Suzan zei

Het zijn schattige kaartjes!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Irene zei

Marjan wát zijn ze énig, klein en super fijn...top!

XxIrene

!neke zei

Wat een leukerds !

Mariken zei

En hier is zo iemand...die heel erg blij is met zo’n schattig kerstkaartje! Ik geniet ervan, het staat hier op de kast!
Dank je wel, liefs!

Colien zei

Hartstikke leuke kaartjes, lief!
grtz Colien

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Marjan.....zo lief!
Groetjes Diny

Gerrina zei

Lief en een beetje stoer met die tekst-bomen; gaaf gedaan! Groetjes, Gerrina

Doris knippenenplakken zei

Wat een schattige lieve kaartjes Marjan !
Groetjes Doris

Marfien zei

Ze zijn echt heel lief, dank je wel, ook hier al op de kast . . .

Anita van Merode zei

Owww wat zijn deze kaartjes schattig! Echt super gaaf zijn ze.
Gr Anita

Doris knippenenplakken zei

Hoi Marjan, Een antwoord op je vraag ..... Dat is geen probleem Marjan ! Begrijp het volkomen . Groetjes Doris

sanpiseth40 zei

Hi all dear !!
great article and information, with your blogcomment.
I see your blog daily, it is crispy to study.
Your blog is very useful for me & i like so much.
ดูหนังออนไลน์

sanpiseth40 zei

The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
ดูหนังออนไลน์