dinsdag 12 februari 2019

Minialbum Natuurlijk boekje

Willy Duit is een van de bloggers die ik al heel lang volg en ik ben fan van haar stijl. Zij geeft workshops, maar woont in Groningen en dat is vanaf Zoetermeer toch best ver om even te doen. Maar gelukkig konden wij haar overhalen om online workshops te gaan maken. Zij heeft er nu twee en ik heb ze allebei gekocht.


Dit albumpje werd het eerste dat ik maakte:




Hier en daar heb ik andere materialen gebruikt, omdat ik de workshop spulletjes niet had. Maar dat vind ik zelf geen probleem en ik vond het onwijs leuk om te doen, ik ben wel van de Mixed Media.
In het boekje komen tuinfoto's. 

Groetjes,

M@rjan

23 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...dat ziet er mooi uit, Marjan!

Els zei

Super wat mooi heb je dit boekje gemaakt en zo schattig met de vogel en de tekst. Een heel mooi boekje voor je tuinfoto's.

Mariken zei

Wat prachtig zeg! Snap dat je er trots op bent, het ziet er super uit! On line...prima idee!

Ans Gilbert zei

Prachtige boekje heb je gemaakt Marjan,
ik volg Willy ook al een hele poos, ze maakt hele mooie dingen..
groetjes,
Ansx

Marfien zei

Mooie kaft voor je boekje, is dit alleen voor de winter of ga je voor alle seizoenen een boekje maken?

Gerrina zei

Leuk om te zien dat jij het ook gemaakt hebt! Ik had het geluk dat ze wat dichter bij mij in de buurt kwam, dus heb de workshop kunnen volgen... Gaaf om er tuinfoto's in te doen; past er helemaal bij. Deze is zo mooi geworden! Groetjes, Gerrina

Anneke zei

Geweldig!

Cath Wilson zei

This is so beautiful - such natural colours to go with your theme and a beautifully decorated cover. Gorgeous. Cath x

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Wat mooi zeg!
Prachtig boekje heb je gemaakt en leuk om je foto's in te doen!
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

wat gaaaaaaaaf super mooi bewerkt en gemaakt Marjan
Gr Karin

Ellen zei

Waar gaaf zeg, een online workshop van Willy! Jouw boekje is echt prachtig geworden. Leuk idee om het te vullen met tuinfoto’s.

Lia zei

Marjan, wat is dit mooi!!! Echt geweldig om te zien (en te doen denk ik!).
Lia xx

Kaartenkraam zei

Dat ziet er geweldig mooi uit. De kleuren zijn weer prachtig en mooi die mix van materialen. Er zullen ook vast heel mooie foto's in komen ;-)

groetjes van Ank

Colien zei

Prachtig! Snap dat jij (ook) fan bent van Willy, ze heeft zo'n mooie stijl.
grtz Colien

GerJanne zei

Oh wat een gaaf boekje! Prachtige kaft heb je gemaakt! Ik heb het geluk dat ik al twee keer en workshop van Willy kon volgen. Heel leerzaam en zo leuk om te doen!! Wat zul je een plezier hebben van je eigen creatie!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi boekje Marjan en inderdaad is internet heel geschikt om "afstanden" te overbruggen en zij kan een breder publiek bereiken. Leuk om er straks tuinfoto's in te plakken.
Lieve groetjes Miranda

aussie aNNie zei

LOVE this it's amazing.xcc

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een gaaf boekje, zo leuk om te doen, ik heb een andere versie van Willy. Deze tinten met blauw is heel mooi. Wat je met recycling materialen toch allemaal niet jan maken. ☺️ Groetjes Ingrid

Sue Lelli zei

This is absolutely STUNNING!

Willy zei

Ik zei het al eerder maar ben zooo blij dat het op afstand ook werkt , had met jou talent ook niet anders verwacht :) Ik vind het een plaatje geworden!!!! Trots :)

Nicole Parmentier zei

Toch wel heel erg handig die on-line workshops. Zeker als je zelf ook genoeg spulletjes hebt om alternatieven te gebruiken. Dat maakt het project alleen maar leuker. Het resultaat is geweldig mooi!! Ik zie hierboven dat de juf ook heel trots is. En terecht!

Angela zei

Lang leve internet! Online workshop dé oplossing als afstanden te groot zijn :).
Je foto-album is écht geweldig Marjan! Hele mooie kleuren heb je gebruikt.... perfect voor een tuinfoto-album!

SewPaperPaint zei

I too admire Willy's style and am happy to read that she is teaching online classes now. Your album is AMAZING! I would invite you to share in our challenge at Mini Album Makers:
http://minialbummakers.blogspot.com/
Big hugs, Autumn