woensdag 10 april 2019

Art journal

En nog maar een ... het is toch zo leuk om te doen!




Deze keer gewerkt met Gesso ondergrond en diverse inktsprays, met een penseel kleur in banen geveegd. Daarop de stempel van de bloem enz.
Links in zijn geheel van Studio Light en rechts partieel.
De bloemen en de tekst Grow met Zigs gekleurd. Met een stencil nog wat accenten aangebracht en gekleurd. De kolibrie is geknipt uit een wikkel die ik kreeg bij een hobbybestelling van The Stamping Cottage en is opgeplakt met Multi Medium matte. Gooi niets weg waarvan je denkt ... Want dit past er toch perfect bij?
Tekst was eigenlijk Grow old with me. Veranderd met Dymo in Grow through life. Op de foto staat er trough, is inmiddels veranderd.

Groetjes!

M@rjan

24 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Dit ziet er weer prachtig uit Marjan!! Mooie combinatie van kleuren en super mooie stempel keuze!!
Groetjes
MAria

Sarah zei

Prachtig!

Irene zei

Mooooi Marjan!
XxIrene

Ans Gilbert zei

prachtige pagina heb je gemaakt, mooie kleuren en die kolobri past er perfect bij,
Ansx

Je@net zei

Wat heb je dit ook weer mooi gemaakt, Marjan!

Mieke zei

Whaw, weeral zo'n pareltje! Ik wou dat ik jouw talent had :-) ♥

Marfien zei

een feest om naar te kijken

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat een mooie kleuren en layout Marjan. Je kan wel zien dat je er lol in hebt ;) Die kolibrie past er inderdaad perfect bij.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Het is te zien dat je het leuk vindt om te doen! ook deze pagina ziet er weer prachtig uit.
Dat zinnetje 'Gooi niets weg waarvan je denkt...' heb ik niet gelezen hoor, ik ben daar ook erg mee besmet en dus groeit het hier vol want ik zie overal wat in!!! *lol* Ik probeer juist niet meer zo te kijken!

groetjes van Ank

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Wat een mooie pagina's heb je weer gemaakt
en je beleeft er veel plezier zo te zien!
Liefs Martha

Martha zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
KarinsArtScrap zei

mooi Marjan
Gr Karin

Ellen zei

Mooi! Die kolibri past er inderdaad perfect bij. Goed idee om de tekst aan te passen, dat gaat handig met zo’n dymotang ;-)

Handmade cards zei

Heel mooi Marjan, ook prachtig van kleur!
Gr, Wietske

Gerrina zei

Een genot om te zien, Marjan! Zo zie je maar dat jij misschien ook wel in de toekomst vaker je Art Journal pakt om in te werken... Ik geniet in ieder geval van wat je maakt! Groetjes, Gerrina

Scraptastisch zei

Mijn Engels schrijven is zo slecht dat het mij niet was opgevallen hoor, hihi Wat goed dat je de tekst zo heb opgelost. Heerlijk als je, je zo kan uitleven met inkt etc. en het is ook nog eens prachtig om naar te kijken Marjan...weer een topper!
xx Gerie

Els zei

Een pracht pagina is dit weer Marjan en de kleuren passen zo mooi bij elkaar.
De kolibrie past super leuk bij deze bloem.
Groetjes, Els

Doris knippenenplakken zei

Dat ziet er echt prachtig uit ! Zo mooie kleuren combi en stempels top !
Groetjes Doris

Monique zei

Je pagina is prachtig! Wat heb je een mooie kleuren gebruikt. En inderdaad, eerst bedenken dan pas weggooien. Hij past er perfect bij.
Lieve groetjes, Monique

GerJanne zei

Heel mooi en die kolibri. Goed dat je hem hebt bewaard! Je hebt echt de smaak te pakken. Tof!

Willy zei

Wauwww wat weer een prachtig werk Marjan (net als je vorige spread), ik zou wel eens in je boekje willen gluren!

Angelique zei

Schitterend, wat een prachtige pagina, alles past zo perfect, mooie kleuren,de bloemen en de mooie kolibrie. Ook je vorige bladzijden zijn prachtig in het blauw/oranje.
lieve groetjes Angelique

Nicole Parmentier zei

Jij bent lekker bezig Marjan! De kolibrie is inderdaad prachtig. Goed dat je die bewaard had!!

Sue Lelli zei

STUNNING! LOVE the hummingbird and the flowers and that changed FAB sentiment!