vrijdag 5 april 2019

Art journal pagina's

Vandaag laat ik mijn tweede spread zien in mijn Art journal. Hier heb ik weer gewerkt met de mooie sprays van Heidi Swapp, maar ook met de mooie bloemen van Rubberdance.



De uitvloeiers ervan heb ik omlijnd met een Micron pen. In het midden een bolletjes stencil met zwarte verf en spetters met oranje verf. De Rubberdance bloemen heb ik eerst gekleurd met Copics en toen uitgeknipt en opgeplakt. De steeltjes getekend. Tekstje uit de computer. Het was de bedoeling een soort notenbalk te maken en dat is best gelukt.

Naast dit journal heb ik toch nog een kleinere gekocht van By Marlene, dat is een losbladig systeem en dat werkt toch prettiger voor een aantal dingen. Ik zal in deze ook nog wel werken, maar niet als ik moet stempelen, want het werkt niet fijn op een stapel gevulde bladen eronder. Jammer dat ik me dat niet vooraf gerealiseerd heb.

Groetjes en alvast een goed weekend!

M@rjan

24 opmerkingen:

Je@net zei

Goed idee om een losbladig systeem over te stappen. Kun je dit boekje misschien nog gebruiken om in te oefenen/uitproberen of zo?
Deze pagina ziet er in elk geval weer super gaaf uit!

Els zei

Wouw Marjan wat weer een super leuke pagina's met mooie kleuren en prachtige bloemen en geweldig leuk die notenbalk. Heel mooi effect hoe je met een micron pen de uitvloeiers hebt omlijnd.
En een losbladig systeem is echt veel fijner werken.
Groetjes, Els

aussie aNNie zei

FABULOUS loving this journal pages and I am planning to do a lot while away for the two months, great colours and the rubberdance stamps.. Trying to work out what stamps these are...I have many of them but don't think these are ones in my stash, which I love.xx

Mariken zei

Prachtig zeg, wat een kleuren! En die stempels, wat zijn ze gaaf he!? Zo’n tof merk! Het losbladig systeem bevalt mij prima, ben benieuwd wat je daarvan vindt...

Larissa zei

Hele mooie pagina. Tof die kleuren en mooie stempels.
& inderdaad de journal van Marlene vind ik heel fijn. Kun je de bladzijdes eruit halen en dat werkt veel makkelijker. Succes verder!

Angela zei

Lijkt mij ook handiger om met een losbladig systeem te werken.
Ondanks dat dit minder handig is, heb jij er iets geweldig moois van gemaakt Marjan! Schitterende kleurencombinatie weer! Petje af.
Dit 'boekje' komt ook wel af zonder dat er in gestempeld hoeft te worden, toch?!?

Irene zei

Het is wéér prachtig Marjan én je blijft er vast wel iets leuks mee doen maar losbladig zal je zéker beter bevallen qua stempelwerk.
XxIrene

Scraptastisch zei

Wow wat een prachtige bloemenstempels en het is net of ze uit de aarde komen, ook de steeltjes gaaf getekend...een heel kunstwerk!
Soms ontdekken we toch dat dingen niet helemaal werken en kun je met de losse bladen toch beter overweg, maar ik vind dit wel heel knap gedaan hoor Marjan! Een heel mooi zonnig weekend alvast!
xx Gerie

KarinsArtScrap zei

prachtiggggggg en mooi die bloemen en kleur gebruik Marjan
Gr Karin

Handmade cards zei

Zingende bloemen Marjan, prachtig, ook van kleur!
Groetjes, Wietske

Sylvia zei

Hele mooie pagina,Marjan.Prachtige "mysterieuze" achtergronden mooie Rubberdance bloemen.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Marfien zei

Mooie bloemenmuziek en wat een schitterende kleuren, ik zou er maar een mooi schilderijtje van maken (of 2)

!neke zei

Super gaaf !!!!!

Doris knippenenplakken zei

Prachtig pagina Marjan !
Echt knap gedaan.
Groetjes Doris

Colien zei

Geweldig, wat mooi! Echt prachtig gemaakt en ik ben dol op bloemen én muziek, dus je hebt me dubbel te pakken! ;)
grtz Colien

GerJanne zei

Ik vind hem prachtig. Mooi met die fijnlijner een lijntje eromheen. En erg leuk dat het een notenbalk is met bloemen.
En zo kom je al doende dus achter dingen en leer je elke keer weer.

Sue Lelli zei

GORGEOUS blooms and background! LOVE how you outlined the bleeders as you called them!

Mieke zei

In één woord weer prachtig! Die kleurencombinatie en de bloemen die lijken te dansen... Heel vrolijk geheel! ♥

Gerrina zei

Mooi hoe die heldere kleuren van de bloemen ze laat uitkomen en een mooie achtergrond! Ben weer verder benieuwd! Fijn weekend!

Pat zei

This art journal page is so bright and pretty Marjan and love the words you have used to accompany it and the pen work is fabulous too. x

Nicole Parmentier zei

Wat prachtig Marjan! Het gaat bij mij ook wel een beetje kriebelen als ik dit zie. Misschien moet ik ook maar eens aan het journal. In ieder geval bedankt voor de tip van het losbladerig systeem, daar zou ik ook niet bij stil gestaan hebben.

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Wat mooi zeg deze pagina's in je journal, stempelen in het boek zelf is inderdaad lastig, kun je dan eerst niet op losse blaadjes werken en die plakken in je journal?
Liefs Martha

Marlies zei

Wauw weer een schitterende pagina Marjan. Een heel mooi design en kleuren, echt prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

Kaartenkraam zei

Je kleurgebruik is weer fantastisch en wat een idee om de uitvloeiers te omlijnen! Erg mooi gedaan!

groetjes van Ank