zondag 14 juli 2019

Afscheid nemen en twee kaartjes

Twee drukke en lange dagen achter de rug, maar ze waren de moeite waard!
Afgelopen vrijdag was het dan zover... mijn officiële afscheid van de Zuidwalschool, waar ik 28 jaar heb gewerkt. Alles bij elkaar heb ik 35 jaar in het onderwijs gewerkt. Het is mooi geweest.
Mijn collega's en de kinderen hebben me echt een fantastisch afscheid gegeven, ik heb er een erg mooi en warm gevoel aan over gehouden.

Ik ben echt overladen met lieve dingen, knuffels en ook mooie cadeaus. Als toetje nog een rondvaart door de Haagse grachten met een hapje en drankje. Nu nog anderhalve dag met mijn klas en dan zal ik pre-pensionado zijn op 19 juli! En toch zal het gek zijn om de poort uit lopen in de wetenschap dat ik hier nooit meer zal werken. In november neemt mijn Rob afscheid daar en zijn we samen vrij. Dan ben ik er weer even.


--------------------------------

Ik heb nog twee kaartjes om te laten zien, die ik al enige tijd geleden maakte met de mooie Geralda Jansen stempels en de watercolor verf van Daniel Smith:




Vanmiddag ga ik weer even bij jullie langs. 

Groetjes, 

M@rjan

22 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat een mooi afscheid heb je gehad. Lijkt me echt super fijn zo. Straks lekker van je vrijheid genieten. Ik heb 18 juli mijn afscheid na 41 jaar werken in het onderwijs en ga met pre pensioen op 1 sept samen met mijn man. Straks lekker tijd om creatief te zijn en op vakantie te gaan wanneer we dat zelf willen. Door jouw mooie kaarten heb ik ook de stempeltjes van Geralda Jansen ontdekt. Echt hele mooie kaarten die je hebt gemaakt.

aussie aNNie zei

Oh lovely photos Marjan, looks like the children are just sweet.
Your two cards are stunning, not heard of these stamps before but love the water colouring.
I think I have sort of mastered the ratio for the acrylic paint pouring now...hugs.x

Doris knippenenplakken zei

Leuk foto's en mooie herinnering van je afscheid .
Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt met de mooie stempels .
Groetjes Doris

KarinsArtScrap zei

wat een mooi afscheids foto's Marjan.

je hebt ook weer 2 mooie kaarten gemaakt
Gr Karin

Danielle zei

Je afscheid zag ik al op Instagram en Facebook.... Dat wordt echt wel heerlijk genieten van alle vrije tijd! Ook tijd om nog meer van die prachtige kaartjes te maken. Wat zijn dit weer twee beauty’s zeg.....

Pat zei

Great photos of your farewell Marjan and I'm sure you will be greatly missed, but it is your time now to be more free to follow your dreams and have a good retirement with your husband. I love your dreamy watercoloured cards too, the colours are so soft and pretty. x

Els zei

Zo te zien is het een schitterend mooi afscheidsfeest voor jou en de kinderen geweest. Mooie foto's die een dierbare herinnering voor je zullen zijn.
De kaartjes vind ik ook prachtig met deze stempels.
Geniet van je extra vrije tijd.

Je@net zei

Fijn om terug te kunnen kijken op mooie jaren en een warm afscheid, Marjan. Al zal het straks best even wennen zijn als er weer een nieuw schooljaar begint.
Je kaartjes zijn weer prachtig! De bovenste hangt volgens mij hier aan het kaartenlijntje!

Ans Gilbert zei

Wat een mooi afscheid heb je gehad Marjan en wat een lange tijd heb je daar gewerkt, fijn dat Rob dan ook bijna met pensioen gaat, mijn man moet nog 2 jaar werken..
Ook je kaarten zijn weer super,
Ansx

Sarah zei

Mooie kaartjes!
Proficiat met je pensioen, dat heb je verdiend! X

Nancy Soetaert zei

Vreemd waarschijnlijk als de vakanrir ingaat en je weet dat die niet meer voorbij gaat mar gewoon.voor eeuwig duurt.. geniet ervan. Leuk dat je man binnenkort ook met pensioen kan.
Prachtige kaarten!
Groetjes
Nancy

Marfien zei

Soms wel goed dat jullie niet gelijk met pensioen gaan, kun je vast wennen ;-)
Het ritme wordt anders (hier spreekt een deskundige) mijn man mag nu eerder dus ook dat is wennen, hopelijk mogen jullie er samen nog een poosje van genieten.
Mooie kaartjes laat je zien

Colien zei

Mooi afscheid, fijn om zo gewaardeerd de school te gaan verlaten!
Je kaartjes zijn prachtig!
grtz Colien

GerJanne zei

Ha Marjan,
ja ik zag het al op Insta en wat een geweldig afscheid. Het is zo belangrijk om met een warm gevoel weg te gaan. Je ziet het wel eens anders, helaas.
Maar tof dat er een rondvaart was met hapje en drankje. De laatste anderhalve dag zal wel vreemd zijn en inderdaad, als je dan het schoolplein afloopt....wat zal dat bijzonder zijn.
Je kaartjes zijn prachtig! Knap hoe je dat doet met die waterverf. Schilderijtjes!

Marlies zei

Fijn dat je een leuke afscheid hebt gehad. Het zal wel wennen zijn na alle werkjaren nu thuis te zijn maar je kan genieten van je pensioentijd.
Je hebt twee schitterende kaarten gemaakt! groetjes, Marlies

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Wat een mooi warm afscheid heb je gekregen , leuk al die rozen van de kinderen!
Heerlijk samen met je man genieten van het pensioen!
Je kaarten zijn weer prachtig, inderdaad net schilderijtjes in deze stijl!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dan heb je zeker een lange tijd gewerkt Marjan en zal het zeker even tijd nodig hebben om te wennen. Fijn dat ze je zo'n mooi afscheidsfeest hebben gegeven, lekker nagenieten. Práchtige kaarten heb je gemaakt, hele mooie kleuren bij hele mooie stempels.
Lieve groetjes Miranda

Mieke zei

Tof dat je zo'n fijn afscheid hebt gekregen! Leuk om de foto's te zien ♥
Hele mooie kaarten heb je hier weer laten zien!

Kaartenkraam zei

Ik zag de foto's al op facebook. Het went vast heel snel, lekker veel tijd om creatief bezig te zijn en dan gaan we vast nog meer prachtige dingen van je zien!

Deze kaartjes zijn beeldschoon, liefelijk noemde ik ze op facebook en dat zit hem vooral in de zachte pastelkleuren en de mooie bloemen.

groetjes van Ank

Gerrina zei

Dat ziet er echt uit als een heerlijk gezellige en drukke dag!
Zal raar zijn dan voor Rob nog naar de school te gaan terwijl je er zelf niet meer werkt...
Van je kaarten geniet ik; mooi zacht en super mooi gemaakt!
Geniet van je vakantie! (Enne van het maken van dingen...) Groetjes, Gerrina

Crealientje zei

Hallo Marian,
Je kaartjes zijn prachtig, frisse uitstraling!
Ik zie net de leuke foto's van je afscheid van school.
Mooi rozen van een ieder gekregen. Het zal wel wennen zijn, gelukkig heb je een leuke hobby:)
Wens jullie veel plezier samen, nu heerlijk genieten.
Fijne vakantie, liefs Crealientje.

Sue Lelli zei

I just LOVE both of those BEAUTIFUL cards! Gorgeous! And YOU, my friend, certainly do stand out in a crowd with your gorgeous hair! Lovely photos of a fabulous sendoff!