donderdag 25 juli 2019

Voor Stella

Voor Stella die vandaag jarig is maakte ik deze kaart. Een afbeelding van internet gehaald, die ik al eerder gebruikte en ingekleurd met Copics.

Ze houdt van roze en wit. Maar ook erg van CAS, dus dit is vast goed. Helaas blogt ze niet meer door tijdgebrek, en is haar blog er ook niet meer, maar we volgen elkaar nog op Instagram en Facebook.




Wat is het hottiehottie, hè? Niet veel doen!

Ik heb er een paar nieuwe volgers bij zie ik, welkom!


Groetjes,

M@rjan

21 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je voor Stella gemaakt, Marjan. Die gaat vast in de smaak vallen.
En ja, het blijft maar warm. Ga vandaag voor het eerst weer een uurtje naar het werk. Ondanks de hitte toch zin in ;o)

KarinsArtScrap zei

heel mooiiiiiiiii Marjan die zal ze weg heel gaaf vinden. en inderdaad hotiehottie we doen rustig aan en helemaal niets.

gr karin

Hannelie zei

So mooi !

Els zei

Een super mooie kaart en prachtig deze kleuren.
Ja het is lekker warm en we doen maar rustig aan.

Marfien zei

Het blijft een mooie bloem en je hebt deze weer prachtig ingekleurd. Echt iets voor Stella.
Dit zijn dus knutseldagen . . .

Aartje zei

Wow prachtig Marjan, je hebt deze prachtig gekleurd. Ik ga ook maar eens op internet zoeken naar zo'n mooie afbeelding om te kleuren.
Groeten, Aartje

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor Stella!
Ja het is zeker erg hot, beetje binnen blijven bij de waaier en ja, ik heb vanavond avonddienst dat zal best heftig worden, maar goed ook dit gaat weer voorbij, vooral jezelf niet druk maken en het hitte protocol blijven volgen....
Liefs Martha

Doris knippenenplakken zei

Wat een schitterende cas kaart voor je vriendin Marjan!
mooi van kleuren, zo mooi ingekleurd.
Nog een fijne dag, groetjes Doris

aussie aNNie zei

Beautiful and very stunning card and glorious image.xx

Pat zei

The weather has been hot here in the UK too but not as hot as you have had it. This is so pretty and beautifully coloured Marjan and such an elegant CAS card for your friend Stella, and I love the way the background layer echoes the colour of the flowers perfectly, and finished with that bit of splattering and a lovely sentiment. x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige tak/bloem heb je ingekleurd Marjan. Mooie kleur heb je gebruikt en die donkere stipjes geven er wat extra pit aan vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Sarah - Crea S zei

Weer een echte Marjan! Daar zal Stella vast superblij mee zijn! Hou het koel! LIefs, Sarah

Ans Gilbert zei

Het is echt vies warm, 's morgens staan we heel vroeg op om met de honden te wandelen en dan is het de hele dag hangen en zweten.. Je hebt een prachtige kaart voor Stella gemaakt,
Ansx

Wies zei

Heel mooi, deze kaart met magnolia. Je hebt hem prachtig ingekleurd. Volgens mij heb je deze afbeelding een keer gedeeld. Ik heb er toen ook een kaart mee gemaakt.
Heb je verslag van je afscheid van school net gelezen. Fijn dat je zo'n mooi afscheid hebt gehad. Het zal inderdaad wel vreemd zijn om na zoveel jaar voor de klas ineens (pré)pensionada te zijn. Toch weer een andere levensfase.
Voor mij is het volgend jaar juni zover.

Mieke zei

Zo'n mooie kaart!
En ik ben ook blij dat het volgende week terug minder warm is! ♥

GerJanne zei

Hai Marjan,
Je kaart voor Stella is heel mooi! Prachtig gekleurd! En heel subtiel het kleine stempeltje.
Zal ze vast en zeker mooi vinden. Nog 1 dag, vandaag, de extreme hitte. Het is bijna niet te doen voor de oudjes. Ik hoop dat ik zo kan slapen...


Gerrina zei

Ziet er heel mooi gekleurd uit en is ook mooi rustig/CaS! Naast de PC hier een ventilator...is uit te houden, maar wat wil ik graag nog wat stempelen :) Groetjes, Gerrina

Ellen zei

Wow...mooi hoor! Prachtig ingekleurd!
Sterkte met de laatste hot day!
Groet Ellen

Nicole Parmentier zei

Wouw wat prachtig! Daar is Stella vast heel blij mee. Ik mis haar blog ook wel.
Voordeel van werken in de zomer is dat we wel airco hebben op kantoor... al lig ik liever in het zwembad of in de tuin met een boekje zonder airco hoor. ;-)

Willy zei

Een beauty is het!! Daar was ze vast blij mee. Jammer dat er steeds minder geblogd wordt maar ik begrijp het wel, druk zijn we er maar mee :)

شركة المثالي سوبر zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.