zondag 15 mei 2022

DCL#359

Na een korte stop zijn we er weer bij Dutch card lovers met een nieuwe challenge door Ellen verzonnen:

Gebruik waterverf op je kaart. Dat kan zijn voor het inkleuren van je afbeelding of voor je achtergrond, of beide..... De waterverf moet het hoofdbestanddeel van je kaart zijn. Hieronder een voorbeeldkaart:



Mijn versie werd deze kaart:



Het is niet zo'n grote kaart. De achtergrond maakte ik met Mijn Daniel Smith verfjes. Daarop is de mooie bloem met bladeren gestempeld met Watermark inkt en in zwart geëmbossed. Ook de binnenkant is versierd, maar daar heb ik geen foto van genomen. 

Ook weer een erg leuke challenge en wat leuk zou het zijn als jullie meedoen met ons!
Op ons blog de mooie voorbeelden van mijn teammaatjes en onze gastdesigner.
Je hebt de tijd tot vrijdag 3 juni 18.00 uur. Succes!

Groetjes,

M@rjan

14 opmerkingen:

Martha zei

Prachtige kaart Marjan!
Mooie achtergrond en de blowmstempel komt er mooi op uit!
Fijne tijd, liefs Martha

Anita van Deur zei

Prachtige kaart mooie kleuren Marja, wens je een mooie zondag toe.

KarinsArtScrap zei

een super mooie achtergrond en een prachtige kaart Marjan

Gr Karin

Gerrina zei

Mooi zo'n kaart-vullende bloem op die achtergrond! Groetjes, Gerrina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi Marjan! De grote bloem is prachtig en de Watercolor ook 🌺☕️

Els zei

Je hebt een super mooie kaart met de waterverfjes gemaakt. Leuk met de afgeronde hoek.
Groetjes, Els

Linda zei

Prachtige kaart heb je ervan gemaakt
gr linda

Diny zei

Prachtige kaart Marjan...ziet er fris uit!
Groetjes Diny

gerrie zei

Schitterende kaart Marian, jij bent ook van alle markten thuis hé
Lieve groetjes, Gerrie.

Trudy zei

Je kaartje is prachtig en lekker vrolijk! Volgens mij heb jij heel wat verschillende knutselspullen in huis en je maakt overal prachtige kaartjes mee! Ik bezit geen enkele verfsoort alleen muurverf of er zou nog ergens verf van mijn kinderen moeten liggen van de Middelbare school. Ik zal eens zoeken!
Groetjes Trudy

Rhodé zei

Via mijn telefoon lukt reageren niet. Vanaf de laptop lukt het nu hopelijk wel. Mooie kaart heb je gemaakt! Dat witte randje en dan de blauwe rand maken het echt tot een mooi geheel. Een lekker brede challenge. Daar kan iedereen wel mee uit de voeten, lijkt me.

Marfien zei

Mooi kaartje met deze achtergrond, het stempel past er prima bij

Pat zei

This is beautiful Marjan with the bright watercolour background and the really pretty large flower and leaves stamped in black over the top...a very strong look! Hope you are enjoying your holiday. x

Dora zei

Prachtige kaart.