dinsdag 17 mei 2022

Liftchallenge #170

Deze keer is het Nicole's beurt om een challenge voor ons te verzinnen bij de Liftchallenge. Ze koos voor een heel leuke challenge, iets wat ik nog nooit gedaan heb en erg leuk vond om te doen.:


De uitdaging is 'Angled ink blending" met een voorbeeldkaart en filmpje van Yana Smakula. Het gaat alleen om de techniek. Verdere invulling is vrij. 




Hieronder kun je het filmpje bekijken:




Dit werd mijn versie van de opdracht:



Ik heb wel wat silhoutstempels, maar niets vond ik leuk genoeg en heb dus weer zelf in Photoshop wat gefröbeld met digitale stempels voor de ballerina in het gras. Eerst de achtergrond gemaakt. De tekst is van Art Specially.
Deze gaat naar mijn vriendin die nog steeds graag aan ballet doet  en dat nog heel lang hoopt te kunnen doen.

Met deze superleuke challenge kun je meedoen tot vrijdag 17 juni, we zijn heel benieuwd naar alle resultaten! 

Volvemos a Holanda el proximo sabado, a luego! Wij keren aanstaande zaterdag terug in Nederland, tot dan!
Ik ben Spaans aan het leren sinds vorige zomer, leuk!

Groetjes! 

M@rjan

21 opmerkingen:

Martha zei

Prachtige silhouettekaart, Marjan
Mooie techniek met inkt
Fijne dag, liefs Martha

Irene zei

Keigaaf, super goed gelukt! Géén idee wat je ons in het Spaans meedeelt 🤣, ben je al wéér thuis of nog volop aan het genieten onder de Spaanse zon?
XxIrene

carla zei

Wauw wat heb je deze weer prachtig gemaakt Marjan.
Leuk om hiervoor op internet zo'n mooi silhouette gevonden te hebben is heel toepasselijk voor je ballet vriendin.
Deze challenge zie ik ook wel zitten.
Even over nadenken hoe ik het ga aanpakken.
Groetjes,
Carla

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat mooi met die ballerina Marjan. Leuke techniek en leuke challenge. Knap dat je Spaans aan net leren bent, ik vind het een mooie taal. Fijne thuisreis vast.
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Je kaart is echt super! Een gave techniek en zo mooi met deze danseres in het groen! Krijg gelijk inspiratie... Groetjes, Gerrina

Anita van Deur zei

Prachtige techniek voor deze super mooie silhouet kaart, fijne dag.

Scraptastisch zei

Super vrolijke kaart met deze leuke techniek en ga hem zeker proberen! Knap gedaan de ballerina mooi "geshopt" Heel gaaf dat je de spaanse taal aan het leren bent...daar heb je nu lekker de tijd voor hè! Je hebt het vast weer lekker gehad in de spaanse zon!
xx Gerie

Trudy zei

Wow wat een schitterende kaart heb je gemaakt!
Succes met de Spaanse taal, heel knap dat je dat aan het leren bent!
Groetjes Trudy

Pat zei

That background is fabulous and a super mix of colours Marjan and the black silhouette image is just perfect, and I love the way you have added the green at the bottom which grounds the pretty ballet dancer in her wonderful grassy meadow. Great Spanish..espero verte pronto por aquí. I'm afraid I did use the translate widget..lol. x

Crea Astrid zei

Een mooie fleurige kaart heb je gemaakt Marjan. Ik heb net het filmpje eens zitten bekijken, leuke techniek. Die wil ik zelf ook nog eens uitproberen.
Leuk ook dat je Spaans aan het leren bent. Onze dochter doet dat ook al een paar jaar. Die volgt lesjes online, die je dan elke dag dan moet doen, voordat je weer verder kunt met het volgende. Doe jij het ook op die manier?
Geniet nog maar lekker van je vakantie. De dagen gaan toch al zo snel.

Groetjes, Astrid.

KarinsArtScrap zei

o wat gaaf en apart schitterende kaart Marjan


Gr Karin

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met de ballerina. Knap gedaan. Leuke achtergrond met deze kleuren. Groeten Trijntje

Marfien zei

Mooi kaartje in deze techniek, leuk effect

GerJanne zei

Ha Marjan! Dat staat ook nog op mijn lijstje, Spaans leren. Wie weet komt dat er nog eens van. Lijkt me zo leuk.
Je kaart is heel mooi en ik vind de techniek ook weer top. Ik ga weer mee doen! Goede thuiskomst alvast gewenst.

Els zei

Wat een leuke techniek en je hebt er een super mooie kaart mee gemaakt.
Geniet nog even van jullie vakantie. Groetjes, Els

Doris knippenenplakken zei

Wow...gaaf gedaan mooie kleuren, prachtig geheel!
Groetjes Doris

Caroline Cards zei

Prachtigggggg! Mooie kleuren en het silhouette is super!
Groetjes, Caroline

Wies zei

Mooie kaart heb je met deze techniek gemaakt. Erg leuk voor je vriendin die van ballet houdt.
Fijne dagen nog en goede reis terug. Lijkt me leuk om Spaans te leren spreken.

Marja Sch zei

Wat een ontzettend leuke challenge. Ik hoop dat het mij van de week ook gaat lukken om het te proberen. Jouw uitwerking is ook ontzettend mooi geworden. Geniet nog even lekker van de fijne vakantie. Groetjes Marja

Marfien zei

Je hebt de techniek mooi verwerkt op deze kaart, mooie ballerina, leuke tekst
Zo, en nu mag je thuis lekker uitrusten van je vakantie in je eigen bed . . .

aussie aNNie zei

Beautifully coloured and a gorgeous card.