dinsdag 10 januari 2023

Liftchallenge# 175

Hallo! De blogvakantie van de Liftchallenge is voorbij en de kerstdagen/oud en nieuw liggen alweer een poos achter ons.
Na een hele tijd niets posten ben ik er weer met deze eerste Liftchallenge van 2023. Cornelie is degene die hem bedacht en wat een leuke is het weer!

Lift deze kaart en maak een kaart met een transparante voorkant en emboss dit net als het voorbeeld. Verdere invulling is aan jou. Het voorbeeld vind je hier



Dit maakte ik met de opdracht:


Kleine tip voor het embossen van acetaat: neem niet de dikste, dat gaat niet goed. Het gaat teveel vervormen, maar heel dun werkt ook niet. Even testen met een paar verschillende soorten als je die hebt.

De embossing is moeilijk te vangen op een foto, maar op deze kaart gebruikte ik een blaadjes folder.
Verder versierd met papiertje uit een oud blokje, de bloemen zijn stansen en die kleurde ik met Copics.

Op ons blog vind je de mooie voorbeelden van mijn teammaatjes en van onze gastdesigner. Ook vind je info over de prijs. Je hebt de tijd tot vrijdag 3 februari 18.00 uur, veel succes!

Als het goed is, schijnt de zon nog een paar dagen op mijn bol ;) Tot binnenkort!

Groetjes,
M@rjan

22 opmerkingen:

Irene zei

Wat een heerlijke fleurige binnenkomer in dit nieuwe jaar Marjan, je brengt hiermee jullie zonnetje in onze grijze natte wereld!
XxIrene

Els zei

Een prachtige kaart heb je van de mooie liftkaart gemaakt en wat een mooie kleuren.
Geniet van de zon Marjan en groetjes, Els

Martha zei

Wat een mooie kaart Marjan!
Prachtig met die kleuren en bloemen!
Fijne tijd liefs Martha

Cornelie zei

Zó mooi!!!😍😘

Colinda zei

Prachtig!! Vind je bloemen super!! Leuke lift!

Kaartenkraam zei

Mooi! Die bloemen heb je zo prachtig gedaan, echt geweldig!
Leuke uitdaging ook maar ik weet niet of ik er aan toe kom.
Vroeger maakte ik best wel regelmatig transparante kaarten.
Veel plezier nog verder.

groetjes van Ank

Gerrina zei

Leuk om zo acetaat te gebruiken! En wat een vrolijke kleuren! Goed en mooi om te zien op een dag als vandaag! Groetjes, Gerrina

Angélique zei

Je maakte een heel mooie, fleurige kaart als voorbeeld, heel inspirerend.

!neke zei

Hele gave kaart !!!!

alma.heijenk@gmail.com zei

hele mooie fleurige kaart, ik heb acetaat nog nooit ge embost maar ga het toch proberen...
gr Alma

Colien zei

Wat een toffe challenge weer en mooie bloemen-lift heb je gemaakt!
grtz Colien

Anoniem zei

Wat een beauty weer Marjan…prachtig gecombineerd met HB stans, bloemen ook weer supermooi ingekleurd…een echte Marjankaart hihi.
Geniet nog maar ff lekker van het zonnetje!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

KarinsArtScrap zei

mooie kaart Marjan, ja lijkt me moeilijk acetaat te embossen

gr karin

Margreet zei

Wat een heerlijk zonnige kaart laat je zien, Marjan. Mooie bloemen en lwuk gedaan met dat acetaat gedeelte. Zal me er ook eens aan gaan wagen.
xxx Margreet

Marfien zei

Vrolijk lentekaartje, lekker fris!

GerJanne zei

Ha Marjan, hij is prachtig! Leuke challenge ook. Ik ga eens kijken hoe dik mijn acetate is. Komt vast goed, we hebben tijd genoeg.
Geniet nog even van de laatste vakantiedagen!

Rhodé zei

Lekker vrolijk! Ik herken de papiertjes. Je bloemen heb je er mooi bij gekleurd.

Trijntje zei

Wat een prachtige fleurige kaart heb je gemaakt. Wij genieten ook van de zon. . Jullie nog een paar mooie dagen met veel zon. Groeten Trijntje

Pat zei

This is beautiful with the coneflowers and large sentiment placed overhanging the clear wonderfully embossed acrylic background and edged with the pretty papers Marjan, and a brilliant CASEing of the original design. x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie zonnige inspiratie-kaart Marjan. Heerlijk die frisse kleuren en wat mooi zoals je alles gecombineerd hebt. Geniet van de zon want hier regent het al dágen pijpenstelen, bah.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Wat een prachtige fleurige zonnige kaart!
Geniet van de zon want hier waai en regen je weg!
Groetjes Trudy

Wies zei

Hele mooie voorbeeldkaart voor de nieuwe lifchallenge. Heel vrolijk en lenteachtig in deze kleurencombinatie.