zaterdag 28 januari 2023

Nog steeds geen internet...

... maar we mogen meeliften op de wifi van onze lieve buurvrouw zo lang als nodig. Niet ideaal, want dat gaat traag, maar we kunnen weer iets. T-Mobile liet weten dat het nog wel even kan duren, schandalig!! Jammer dat we overgestapt zijn. Dus even aankijken en anders gauw weg daar. Ze bellen is bijna niet te doen, de klantenservice is heel slecht bereikbaar.

Ik probeer weer langs te komen bij jullie, want ik mis het wel, dat gezellig komen kijken bij jullie.

Intussen heb ik wel redelijk wat zitten hobbyen, ben zelfs weer aan een gehaakte deken begonnen :) 
Deze kaart maakte ik al vorig jaar, ik vond het acetaat te leuk om maar eenmalig te doen.




Ik heb de kaart aan de binnenkant met dezelfde folder geëmbossed als het acetaat. De afbeeldingen zijn van Heffy Doodle.

Goed weekend!

M@rjan

24 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat lief van je buurvrouw Marjan en inderdaad schandalig van je internetprovider. Ik heb het idee dat niets meer loopt zoals het hoort :( Ik hoop dat je gelezen hebt dat ik je mooie condoleancekaart ontvangen heb en dat het toch echt steun geeft die mooie kaarten in zo'n droevige tijd.
Deze kaart is ook weer een plaatje, vrolijke kleurtjes en een hoog "cute" gehalte. Hier moet de zin nog even terugkomen maar komt goed. Tot die tijd geniet ik van al het moois dat voorbijkomt.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

wat een lieve buurvrouw, zeg maar dank je wel van ons dan zien we je mooie/prachtige kaarten weer net als deze Marjan

gr karin

Scraptastisch zei

Top zo'n buurvrouw maar verre van ideaal natuurlijk! Ik heb vd zomer ook problemen bij ziggo hoor en heeft 6 weken geduurd omdat mijn e-mail ergens in de cloud zat en niemand wist hoe die terug gezet moest worden behalve de laatste heer die zei we krijgen het goed, en dat was ook zo. Gelukkig had ik wel internet en mijn blog heeft andere e-mail adres anders had ik ook niets gehad. Fijn de stand van zaken te horen en dien een schade claim in hoor!
Blij een mooi kaartje van je te zien Marjan, aan deze lift kom ik echt niet toe want heb big uitdaag pakket van Femminde. Succes met T-mobile en hopelijk kun je snel alles weer zien! Goed weekend,
xx Gerie

Anita van Deur zei

lieve buurvrouw, je hebt recht op schade vergoeding die je maakt door zelf in te kopen via je telefoon. Heel vervelend als het niet naar behoren werkt.
Je kaart is een en al vrolijkheid, mooi met het stukje acetaat. Fijn weekend.

Gerrina zei

Balen van het internet... Maar, je kaart is lekker vrolijk! Gijn weekend!

Kaartenkraam zei

Jeetje zeg, dat is toch van de gekke dat je nog steeds geen internet hebt. Zo'n lieve buurvrouw is fijn maar het zou niet nodig moeten zijn!
Wel blij dat we weer wat van horen en zien.
Hartstikke leuke kaart heb je gemaakt.

groetjes van Ank

Margreet zei

Dat het in deze tijd nog nodig is om afhankelijk van de wifi van je buren te zijn. Echt belachelijk.
Gelukkig heb je een lieve buurvrouw en kun je daardoor weer bij ons allemaal komen kijken. Zelf laat je ook weer een superleuke kaart zien. Het acetaat staat er mooi bij en de stempel is mooi ingekleurd.
Fijn weekend.
xxx Margreet

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wat vervelend zeg. maar fijn dat je mag meeliften.
mooie kaart nav de liftkaart. ik vond het ook erg leuk om te doen en ga het zeker vaker maken.
grotjes alma

Ans Gilbert zei

Oh zo lastig als internet het niet doet..ik hoop dat het snel weer gaat werken..
Superleuke kaart heb je gemaakt met de leuke diertjes en het gave embossing,
Groetjes,
Ansx

Angélique zei

Oei, nog steeds internet-onthand, zo vervelend! Wel fijn dat jullie het internet van de buren mogen gebruiken, maar het blijft behelpen natuurlijk.
Je laat wel een heel leuke kaart zien met superschattige stempeltjes. Goed idee om de achtergrond hetzelfde te embossen als het acetaat, zo versterken ze elkaar, leuk effect!

Trijntje zei

Het is een prachtige kaart met doorzichtige voorkant . Leuk om erop te embossing. Geeft een geweldig mooi effect. Leuke stempel afdrukjes heb je ingekleurd en erop gezet. Wat vervelend dat je nog steeds geen internet hebt. Dat is best balen… Gelukkig dat je een lieve buurvrouw hebt. Groeten Trijntje

Je@net zei

Balen dat het allemaal zo lang moet duren, maar wel heel lief dat je met de hulp van buuf nu toch online kunt zijn. We zijn er zo aan gewend, dat je het eigenlijk niet meer kunt missen!
Je kaart is weer super leuk, Marjan. Nu misschien wel extra tijd om te freubelen ;o)

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met super leuke stempels. Balen om zonder internet te zitten, maar fijn dat je toch online kunt met de wifi van de buurvrouw. Het duurt veel te lang voordat het hersteld is. Als je slim bent, vraag je compensatie voor de abonnementskosten!
Groetjes, Caroline

Pat zei

Sorry that it may be a while before your WiFi is fixed Marjan but lovely of your neighbours to share theirs with you. We have the same difficulties over here with trying to get in touch and actually speak to anyone...it is so frustrating! What a really pretty card and I love the embossed acetate, and the same EF used to emboss the inside as well, and of course the extremely cute and beautifully coloured little twosome with the present and cakes, and framed with some wonderful papers too. x

Martha zei

Dat is lief van de buurvrouw, Marjan
Mooie kaart heb je gemaakt
En balen dat je nog steeds geen internet hebt
Hopelijk komt het snel goed
Liefs Martha

Rhodé zei

Wat een ontzettend toffe kaart! Door de kleurtjes en afbeeldingen lijkt het op de stijl van Cornelie. Mooi gekleurd ook!
Ik heb nog geen cursus gevolgd. Ik ben bang dat ik het niet goed kan volgen in het Engels. Of dat ik het moet printen met speciale inkt of papier. En dan twijfel ik zo...

GerJanne zei

Ha Marjan,
wat een slechte gang van zaken. Maar wij hebben ok zoiets gehad bij T-Mobile en zijn daar snel weer weggegaan. Je bent zo afhankelijk van internet... al is het alleen al met bankieren. En lief van je buurvrouw dat je even mag meeliften. Je kaart (reminder voor de liftchallenge?) is heel gaaf! Die folder wilde ik ook gaan gebruiken... nu misschien toch maar een andere nemen...
En jullie jongste al 40...dan heb jij dat ook denk ik, dat je dan niet kan bevatten waar die tijd is gebleven..

Els zei

Wat fijn dat jij zo'n lieve buurvrouw hebt en ben je toch even geholpen.
Heel vervelend dat ze zo slecht te bereiken zijn.
Je kaart vind ik heel mooi met deze kleuren en leuk is je de binnenkant
Geniet van deze zondag en groetjes, Els

Doris knippenenplakken zei

Wat fijn van je buurvrouw dat je mag meeliften....
Wat een super mooie kaart Marjan.
Groetjes Doris

Anoniem zei

Wat balen Marjan, hoop dat het snel voorbij is die ergernis…wel fijn dat je een behulpzame buuf hebt!
Je kaartje is schattig hoor met de leuke diertjes erop!
Mijn lift is ook klaar, was leuk om te doen met de mica!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Colinda zei

Wat vervelend, als het niet werkt merk je pas hoeveel je het gebruikt.
Wat een schattig kaartje en zo'n leuk idee om het acetaat met dezelfde folder te embossen als je binnenkant!
Had ook meerdere ideeën maar ben daar nog niet aan toe gekomen.

Marfien zei

Superlief kaartje heb je met het acetaat gemaakt, ik zit ook nog te broeden want het is wel een hele leuke techniek. Als je op mijn blog op de hobbyfoto klikt zie je mijn kaartje op het doosje met acetaat folie staan als voorbeeld
(misschien moet er ook eentje in de etalage?)
Trouwens, wat minder achter het scherm is ook wel eens goed voor ons . . .

Crea Astrid zei

Wat lief van je buurvrouw dat je van haar wifi gebruik mocht maken.
Je hebt een prachtige verjaardagskaart gemaakt. Schattige digi''s en erg mooi ingekleurd. Leuk gedaan zo met het geëmboste ertussen.

Groetjes, Astrid.

Ingen zei

Geen internet is echt mijn grootste nachtmerrie. Daarom durf ik ook niet over te stappen. Ik werk voornamelijk vanuit huis dus dat zou echt een drama zijn. Wel fijn dat je buurvrouw zo lief is om haar internet met jullie te delen. Je kaart is uiteraard weer schitterend.