woensdag 8 maart 2023

Cornelie jarig


Mijn lieve teammaatje van de Liftchallenge Cornelie is vandaag jarig. Ik maakte natuurlijk een kaart voor haar. Ik hoop dat ze er blij van werd. Ik ben wat laat met posten.



Voor de achtergrond heb ik vijf tinten Distress Oxides gebruikt: Black soot, Chipped saffire, Seedless preserves,Victorian velvet en Antique linen. Ik vind deze combinatie echt supermooi.

Een ietsiepietsie gespetterd met witte acrylverf. De grote Hooray dubbel met feestelijk glitterkarton als basis en verder nog de schattige stempeltjes van Clearly Besotted, gekleurd met Copics.

Fijne dag nog allemaal!

Dank voor de leuke reacties op de Liftchallenge, ik hoop dat jullie meedoen.

M@rjan

23 opmerkingen:

Rhodé zei

Inderdaad een prachtige achtergrond! Cornelie houdt van het merk CB, dus deze kaart zal zeker bij haar in de smaak vallen.

Irene zei

Wow wat is ie gaaf met de mooie achtergrond en de grote roze/gouden Hooray. Lieve bloempjes en CB is idd één van haar favoriete merken dus schot in de roos Marjan!
XxIrene

Marfien zei

tof kaartje, lief het beertje met de bloem

Els zei

Prachtige kaart en zo mooi hoe de kleuren in elkaar overlopen.
Heel mooi met de bloemetjes erbij.
Groetjes, Els

Trijntje zei

Prachtige kaart. De achtergrond is zo mooi. Heel leuk met de grote hooray. Mooi opgemaakt tot een orachtig geheel. Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Die kleuren zijn inderdaad prachtig bij elkaar, hele mooie achtergrond zo.
De grote tekst verspringend is er prachtig bij net als die mooi ingekleurde stempeltjes.

groetjes van Ank

Pat zei

That is a gorgeous ink blended background Marjan, and with lots of drama and contrasts beautifuly with the bright pink sentiment with that bit of glitter card as the underlayer which is a pretty addition, and I love the cute CB bear with the bunch of orchids, and the two extra off the page flowers balance the design so well. Hoping Cornelie has had a lovely birthday. x

Anita van Deur zei

Oh, die is leuk geworden! Marjan!

Margreet zei

Wat een gave achtergrond, Marjan! Ik heb de kleurencombi even opgeschreven, want die wil ik ook wel eens gaan gebruiken (als het mag van jou). Ik hou wel van een grote tekst en deze is gaaf. De kleine stempeltjes zijn er heel leuk bij!
xxx Margreet

Martha zei

Wat een mooie kaart Marjan
En wat een prachtige kleurencombinatie met de inkten!
De kaart prachtig aangekleed, een feestje om te ontvangen
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart Marjan

gr karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een superleuke felicitatie-kaart Marjan en ik weet zeker dat Cornelie er blij mee gaat zijn. Afgelopen dinsdag en vandaag heb ik de kaarten gepost die ik gemaakt heb n.a.v jouw uitleg met de witte "schaduw " en ik doe zeker mee met de lift-challenge. Ik ben een keer meteen begonnen want de dagen vliegen voorbij.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Gave kaart !!!!!
Groeten Ineke

Doris knippenenplakken zei

Prachtige achtergrond Marjan, mooie kleuren een erg mooie kaart geworden.Groetjes Doris

Diny zei

Wat een mooie kaart heb je voor Cornelie gemaakt Marjan!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Prachtige achtergrond in deze kleuren, mooie, grote tekst en lief met de kleine stempeltjes, je kaart is weer top!
Groetjes,
Ansx

Caroline Cards zei

Prachtige kaart met de schaduw tekst en wat een leuke stempeltjes.
Groetjes, Caroline

Colinda zei

Mooi! dat is inderdaad een hele mooie combinatie voor de achtergrond!

Crea Astrid zei

Een mooie vrolijke kaart met een schattig stempeltje.

Groetjes, Astrid.

Gerrina zei

Die achtergrondkleuren blenden echt heel mooi zo! En lief die kleine stempels met de grote letters; zal ze zeker blij mee zijn geweest; deze is zo vrolijk! Groetjes, Gerrina

Colien zei

Prachtige kaart voor Cornelie, erg tof! Mooie kleurtjes, daar wordt iedereen blij van!
grtz Colien

aussie aNNie zei

Beautiful card, love it! Great colours and gorgeous design as well x

Vadim zei

Are you in need of financial assistance?
I'm writing from Scotland I would recommend Dr Pedro  a loan lender that grant me a loan of 490,000 Pounds to innovate my business with the loan repayment of 4 years on a loan rate of 3% annual return and I have been paying for the loan now for about 2 years and I have also recommend Dr Pedro to my sister which she was also grant a loan so I will say Dr Pedro is a financial supporter with an understanding and kind situations.Dr Pedro email contact is pedroloanss@gmail.com