zondag 12 maart 2023

Een jarig teammaatje

Morgen is mijn teammaatje DCL Ellen Ruberg jarig, ik weet dat ze het veel te druk heeft om te bloggen, dus kan de kaart die ik voor haar maakte al laten zien hier. 
Laatst liet ik de shadow techniek zien, die ik deze keer toepaste op een zwarte achtergrond. Ik zag bij Miranda al dat ze deze techniek ook heeft geprobeerd, superleuk!






Het stencil met de Monstera bladeren leent zich er goed voor. Door de donkere achtergrond wordt de witte inkt getemperd. Maar de schaduw zie je wèl. Voor wat meer pit heb ik sommige delen omlijnd met een witte gelpen. 

Wat een weer deze week, weinig buiten geweest. Wel onze kwartaal lunch met de ex-collega ladies gehad, wat elke keer weer zo gezellig is! Iedereen zoekt om de beurt een locatie uit, zo kom je nog eens op plekjes waar je nooit eerder was. De volgende keer is in juni.

Fijne week!
M@rjan

20 opmerkingen:

Margreet zei

Wat zijn e bladeren prachtig op deze manier. Ik had idd je techniek ook bij Miranda gezien. Het is een mooie kleurencombi en de accentjes met de witte gelpen geven het geheel net iets extra's.
Gezellig, zo'n kwartaal lunch!
Fijne zondag.
xxx Margreet

Irene zei

Ja leuk hè hoe je Miranda hebt geïnspireerd, deze bladeren zijn ook weer zó mooi! Gezellig het blijvende contact met lunch, dat zijn kersjes op de taart!
XxIrene

!neke zei

Super mooi !!!!

Marfien zei

Prachtig stempelwerk, ga ik zeker eens proberen maar nu eerst wat voorbeeldkaartjes voor de winkel maken . . .

Colien zei

Wat een mooie techniek en prachtig die gedekte kleuren op de donkere achtergrond! Gezellig om met oud-collega's te gaan lunchen, mooi om dat in stand te houden.
grtz Colien

Rhodé zei

Heel mooi! En ook de binnenkant niet vergeten, zie ik. Leuk!

Trijntje zei

Heel mooi deze kaart met de schaduw techniek. Het witte randje met de pen is erg leuk. Mooi op deze zwarte achtergrond.Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw, zo op zwart is het ook een leuk effect Marjan. Mooi om sommige delen extra te benadrukken met die witte gelpen en het dan af te maken met die witte dots. Inderdaad leuk om zo steeds ergens anders een uitje te plannen, ik vind het altijd een feestje om iets nieuws te ontdekken.
Lieve groetjes Miranda

Angela zei

Dat vind ik het leuke aan blogger..... elkaar inspireren! Bij jou is altijd genoeg inspiratie op te doen 😁.
Deze kaart is ook weer zooo gaaf. Mooi dat contrast van de blauwtinten met het zwart!
Wat leuk dat je op deze manier contact houdt met je oud-collega's.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Marjan. De diepte is er zo mooi in te zien. Mooi ook op het zwart en een prachtige mal met die kleine streepjes erin.
Gezellig om met je ex-collega's zo om de beurt ergens naar toe te gaan en te lunchen.

Groetjes, Astrid.

Els zei

Ook zwart geeft dit dus een heel mooi resultaat en de kaart vind ik super mooi!!
Wat gezellig om met je ex-collega's te lunchen.
Groetjes, Els

KarinsArtScrap zei

wat een hele mooie kaart Marjan

gr karin

Willy zei

Het eerste wat ik dacht toen ik de kaart zag was: 'hey die heb ik gemist' haha. Maar nu snap ik dat je hem alleen hier nog maar laat zien :) Prachtig zeg, heel hip! De techniek ken ik niet dus zo maar even naar onderen scrollen :) En wat leuk dat je nog steeds contact met je ex collega's hebt!

Gerrina zei

Wow! Mooie techniek! En een prachtig resultaat! Groetjes, Gerrina

Doris knippenenplakken zei

Prachtige bladeren een mooie techniek.
Groetjes Doris

Yvonne zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Marjan.
Zo mooi in deze blauwe kleurtjes.
Groetjes, Yvonne.

Pat zei

So pretty with the white shadow effect and these Monastera leaves show off the technique brilliantly Marjan, and love the way you have outline some of the leaves in white and looks very dramatic against the black background and also with the added white gems. Glad you enjoyed the lunch with your ex-colleagues. x

Anita van Deur zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Marjan zo kunstig gedaan!!

aussie aNNie zei

This is adorable, love the gorgeous card and great colours. x

Ellen zei

Dank je wel Marjan voor je prachtige kaart, het is een waar kunstwerkje en in het echt nog indrukwekkender dan op de foto...
Ik bof maar met een team-maatje zoals jij! Ik ga me eens verdiepen in de techniek want het resultaat is werkelijk verbluffend mooi!