donderdag 27 juni 2024

52WTC

Ook al vallen de mussen nog even van het dak, vandaag doe ik weer mee met 52WTC, met een kerstkaart die ik al eerder maakte, maar nog niet liet zien.




Met een Poinsettia stencil en Watermark inkt op een achtergrond van Distress Oxide inkt, daarna met Ranger embossing glaze in twee kleuren bestrooid. Helaas is de glans op de foto niet te zien, maar het geeft een leuk effect.

Wat me eraan doet denken dat ik dit wel weer eens kan doen met een ander kerststencil. Ik zit op 22 kaartjes tot nu toe.

Niet veel te vertellen, ik zit voornamelijk binnen en geef alleen in de ochtend mijn potten water en bescherm de Hortensia's, die anders echt verschroeien en meteen hangen, ondanks water geven om de dag. Eigenlijk geen struiken voor het veranderende klimaat, maar vind ze zo mooi. Vervelen doe ik me niet, genoeg te doen.

Vrijdag wordt het koeler en ga ik oefenen met golf op de driving range met Ineke en dan gezellig wat drinken daar. Ik moet er weer inkomen na zoveel tijd niks gedaan te hebben aan golf.

Groetjes!

M@rjan

28 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en leuk de poinsettia met glaze.
Succes met golf morgen!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

prachtige kaart gelukkig had je nog wat in de voorraad, want met dit weer wordt er weinig geknutseld, alhoewel lekker binnen kan dat makkelijk.
Veel plezier vrijdag samen met Ineke.
Fijne dag vandaag. Lieve groetjes en gezellig dat je er bij bent vandaag.
Annemarie en Merit DT52WTC.

Marjolijn van Elsberg zei

Erg mooie kaart Marjan, en ik heb te doen met de mussen.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke details
succes met golven
ik ga lekker aan de knutsel bij ons staat de zon tot zeker 15.30 uur aan de voorkant ik zit dan lekker aan de achterkant aan de tafel waar al mijn spullen staan heerlijk hoor
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Super mooi kerstkaartje met zo`n leuke stencil kleuren zijn top. Ook hier veel parasols staan voor de planten anders hou ik niets over met dit weer. Vandaag nieuw lint aan de zonnen doeken zetten dat is mij taak vandaag.

Sigrid1972 zei

Heel mooi effect met de embossing glaze.
Groetjes, Sigrid

Kaartenkraam zei

Heel mooie kaart met die subtiele kleuren.
Het is wat met die hitte, sinds de chemo en de hormoonkuren nu kan ik er heel slecht tegen maar gelukkig morgen weer wat koeler, het is hier nu al (10.00 uur) bijna 30 graden.
Veel plezier morgen met Ineke op de golfbaan!

groetjes van Ank

Martha zei

Prachtige kaart, Marjan
Ja het is nu echt zomer, geniet ervan
Liefs Martha

GerJanne zei

Heel mooie kaart in deze kleuren. Veel plezier met Ineke, klinkt goed, wordt vast een gezellige dag!

Ellen zei

Prachtige kaart Marjan, mooi gemaakt weer.
Deze hitte hoeft voor ons ook niet, morgen gelukkig minder!
Die kids hebben er ook last van hoor. Max heeft gelukkig de hele nacht door geslapen.
Onze hortensia staat er ook prachtig bij en drinkt idd superveel.
Succes morgen met golven!
Groetjes Ellen

marian zei

Een super mooie kerstkaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart in mooie kleuren Marjan. Gelukkig dat je hem al klaar had want het is echt warm. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en veel plezier vrijdag.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Doris knippenenplakken zei

Een hele mooie kaart Marjan, mooie kleuren in de bloem. Fijne dag, groetjes Doris

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt in deze leuke kleurtjes. Hier aan het wassen en opruimen. Wat bezoekjes, kapper dus wel bezig. Een paar keer buiten onder de parasol zitten te knutselen. Mijn handen jeuken.. alvast veel plezier morgen op de golfbaan. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een mooi kaartje Marjan....mooie kleuren heb je gebruikt!
Fijne dag morgen met Ineke!
Groetjes Diny

Anoniem zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! en wat een mooie kleuren! Heerlijk al die hobby's. Geniet ervan! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

!neke zei

Mooi je kaart !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Femmy zei

Super kaart Marjan, hier hebben de hortensia's het wel erg mooi gedaan op al die regen, hard gegroeid en een enorme rijke bloei maar inderdaad die hete zon is voor diegene die in de middagzon staan wel te lijden nu, ik ga toch ook maar weer de parasol erboven zetten dat scheelt wel. Veel plezier met golfen. Groetjes Femmy

Margreet zei

Supermooi kaartje, Marjan. Altijd leuk om met inkt en stencils te spelen.
Volgens mij hebben alle planten en struiken het momenteel moeilijk (net als een boel mensen).
Ik vermoed dat je een gezellige golfdag tegemoet gaat, samen met Ineke. Enjoy!
xxx Margreet

Je@net zei

Een pracht van een kerstkaart, Marjan.
Fijn dat het weer wat gaat afkoelen. Kan er op zich goed tegen, maar je doet meteen niets meer met dit weer ;o)

Ans Gilbert zei

Het is een superleuke kaart in hele mooie kleuren.
Ik hoop ook dat het gaat afkoelen, kan er echt niet tegen. Veel plezier met golfen morgen met Ineke,
Groetjes,
Ansx

Suzan zei

Supermooie kerstkaart heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

aussie aNNie zei

Oh my goodness that is just beautiful and a great colour theme x

Jantine zei

Mooie kaart, Marjan, prachtig stencil heb je gebruikt en heel mooie kleuren. Veel plezier op de golfbaan met Ineke vandaag.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

KarinsArtScrap zei

een mooie kerstkaart Marjan.....gr karin

Gerrina zei

Wat een mooie rustige kaart! En zulke mooie kleuren! Groetjes, Gerrina

Femminde zei

Wat een gaaf kaartje is het geworden!! OOk toffe kleuren.
En ja fijn dat je je zo kan vermaken met het warme weer. Hier heb ik me ook wel vermaakt.
Nog weer wat anders gedaan met die be bold stanzen. Je hebt helemaal gelijk, ze zijn zooo mooi.
Succes met golfen vandaag!!
Alvast een fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Colinda zei

Mooie kaart, dat gaat al goed zeg met je kerstkaarten!!