dinsdag 4 juni 2024

Liftchallenge #189

De nieuwe LiftchallengeLiftchallenge is er een van mij. Ik koos voor een eenvoudige techniek die ik onlangs weer tegenkwam bij Jennifer McGuire. 




Bij de techniek laat ze drie kaartjes zien, als je naar het filmpje kijkt zie je wat ik bedoel.
Het gaat er bij onze challenge dus om dat je je kaart in stukjes snijdt en weer opplakt. Hoe je dat doet en welke vormen je kiest en hoe je je kaart afwerkt mag je helemaal zelf weten. 



Maar let op... het gebruik van een stans met vakjes zoals deze is niet de bedoeling, dat is weer een ander type kaart. 


Dit werd mijn kaart:


Een vrij grote vierkante kaart met de prachtige bloemenstempel van Tim Holtz, die ik inkleurde met Daniel Smith waterverf, net als de achtergrond. 
In verschillende stukjes gesneden. Ik vind het een leuke techniek, die met veel afbeeldingen werkt.

Je kunt meedoen met ons tot vrijdag 28 juni 18.00 uur en als je wint kun je een prijsje van de Prijzenpagina uitkiezen en zien we je graag als gastdesigner. Kijk gauw op ons blog voor de mooie voorbeelden van mijn teammaatjes en onze gastdesigner.

Wij genieten nog een paar daagjes van het heerlijke weer en de mooie omgeving. Zoon Dave en schoondochter Lana waren er ook een weekje, supergezellig! Ze zijn eergisteren weer naar huis vertrokken.
  


Groetjes!

M@rjan

26 opmerkingen:

Femmy zei

Geweldige kaart en superleuke uitdaging Marjan.
Prachtige omgeving, geniet nog even, groetjes Femmy

Kaartenkraam zei

Leuke uitdaging met een prachtige voorbeeldkaart van jouw hand!
Nog een paar fijne dagen gewenst.

groetjes van Ank

Pat zei

This is a great design idea Marjan and I love your beautiful watercoloured and spattered floral and you made an interesting series of cuts, an finished it with a lovely die cut sentiment. Benissa looks very pretty and lovely to have the family there with you for a week..enjoy the rest of your stay. x

Martha zei

Mooie laart, Marjan
Schitterend ingekleurd!
Fij e tijd, liefs Martha

Trudy zei

Weer een schitterende kaart en wat een leuk zonnige collage!
Fijne tijd nog en groetjes, Trudy

Margreet zei

Prachtige kaart en knap dat je het aandurfde om je mooi ingekleurde bloem in stukjes te snijden. Maar het eindresultaat maakt hem heel apart.
Leuke pic-collage (al heb ik op Insta ook al veel gezien). Gezellig dat Dave en Lana een weekje op bezoek geweest zijn.
xxx Margreet

Angélique zei

Een prachtige kaart, wat heb je die bloemen prachtig ingekleurd.
De vakantiefoto's zien er goed uit, geniet nog lekker zolang het kan.

Femminde zei

Wow wat een super mooi voorbeeld en uitwerking!! Ik vind het zo leuk dat jij juist de vakjes hebt laten verspringen.
Ga mijn best ook nog een keertje doen voor deze challenge.
En geniet daar nog even van het mooie weer en neem het dan maar mee terug naar NL.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Trijntje zei

Watceen prachtige kaart met deze mooi gekleurde stempel. Fijn dat jullie genieten. Gezellig dat je zoon met xijn vriendin bij jullie op bezoek kwam. Nog maar lekker genieten de laatste dagen. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is ook weer een leuke challenge Marjan en je hebt een hele mooie inspiratie-kaart gemaakt. Die bloemen zijn heel mooi van kleur voorzien en die spetters zijn er heel speels bij. Leuk dat je verschillende groottes van vakjes gesneden hebt. Wat ziet het er heerlijk uit daar, geniet nog lekker verder.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Dat is ook weer een leuke challenge Marjan en je hebt een hele mooie inspiratie-kaart gemaakt. Die bloemen zijn heel mooi van kleur voorzien en die spetters zijn er heel speels bij. Leuk dat je verschillende groottes van vakjes gesneden hebt. Wat ziet het er heerlijk uit daar, geniet nog lekker verder.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

GerJanne zei

Het is een super mooie challenge en jouw kaart is ook heel gaaf. In verschillende stukken snijden en dan terug leggen, is behoorlijk lastig. Daarom heb ik het vrij eenvoudig gehouden. Wie weet waag ik me nog aan een ingewikkelder snijwerk.
Geniet nog van de laatste dagen.

Scraptastisch zei

Je hebt weer een hele mooie liftkaart uitgezocht Marjan, wie weet kan ik er ook voor gaan zitten?! Prachtig je verdeling van de vakjes en kleurwerk!
Strakblauwe lucht op de vakantie bestemming, wat zullen jullie genieten!
Veel plezier nog daar!!!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Wat knap om je kaart zo te snijden en dan alles weer netjes terug te leggen, echt super gedaan. Mooie vakantiefoto's, jullie hebben echt schitterend weer gehad,
Groetjes,
Ansx

Colinda zei

Mooie kaart die je weer prachtig hebt ingeschilderd!! Leuk hoe je de vakjes hebt verdeeld!
Ziet er mooi uit daar. Geniet er nog van!!

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart en foto's Marjan.......gr karin

Caroline Cards zei

De vakjes kaart is prachtig met een heel mooi ingekleurde stempel.
Een mooie plek om vakantie te vieren!
Groetjes, Caroline

Ellen zei

Wat een beauty Marjan en ook weer zo mooi gekleurd…prachtig hoor! Gave challenge en ik ga meedoen!
Mooie kiekjes laat je zien, jullie hebben vast genoten, het zit er bijna op hè! 🙈
Groetjes Ellen

Diny zei

Wat een prachtige kaart Marjan....heel mooi met deze bloem!
Ik moet me er ook eens aan wagen!
Geniet nog lekker van je vakantie....je laat prachtige foto's zien!
Groetjes Diny

Diny zei

p.s. Nog bedankt voor de mooie verjaardagskaart die ik van je mocht ontvangen!

Diny zei

Mijn ander berichtje staat er niet zie ik....wat raar!
Ik had net je prachtige kaart bekeken....heel mooi gedaan met de vakjes en de mooie bloem.
Geniet nog lekker van je vakantie.
Groetjes Diny

Doris knippenenplakken zei

Wat een geweldige kaart weer Marjan. Mooie foto's, nog lekker genieten van je vakantie.Groetjes Doris

Colien zei

Wat een prachtige bloemenkaart weer, erg mooi! Leuke Lift Challenge weer, ik ga eens nadenken wat ik wil maken...
grtz Colien

Wies zei

Hele mooie bloemenkaart heb je met deze techniek gemaakt. Geniet nog van het mooie weer en de mooie omgeving.

Rhodé zei

Fijn dat je zo heerlijk aan het genieten bent, Marjan! En wat heb je een leuke challenge gekozen. Daar kun je weer alle kanten mee op. Geen idee of het mij ook gaat lukken, want nu eerst de bekende eindejaarsdrukte. Die herinner jij je vast nog wel;)

Crea Astrid zei

Ook deze bloemenkaart is erg prachtig. Leuk gedaan zo om het in vakjes te verdelen. De achtergrond ook mooi gedaan zo, met de spetters erbij.

Groetjes, Astrid.