vrijdag 23 augustus 2024

Mixed media kaartje

Vorig weekend keek ik mee naar een deel van de workshop van Miranda Degenaars. De gebruikte stempels en techniek spraken me erg aan en ik heb ook veel spullen op dit gebied, omdat ik het ook erg gaaf vind om te doen. Er werd gewerkt met o.a. Brusho poeders, die heb ik ook.

Voor deze proefversie  gebruikte ik daar wat van, maar ook van Lindy's magicals. Het resultaat belandde in de prullenbak. Tot ik er weer naar keek en dacht... van dat deel kan ik wel wat maken eigenlijk. En dat werd dit:


De stenen zijn een stempel van Art Specially, de spiralen ook, die zijn met dik goud embossingpoeder geëmbossed. De stenen gekleurd met Polychromos potloden, de spiralen ook ingevuld daarmee. Dat deed Miranda ook, erg leuk effect! Geen tekst, die staat binnenin.

De kaart die Miranda maakte moet ik nog afmaken, ik had er deze week weinig tijd voor en deel twee moet ik ook nog kijken. 
Maar een erg gave workshop en schitterende voorbeelden van Miranda! Als je van deze stijl houdt, een aanrader.

Fijn weekend alvast!
Groetjes,

M@rjan

25 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie tafereel op je kaart mooi hoe alles in elkaar overloopt
groetjes ellen

Rhodé zei

Weer eens wat anders! Heel mooi, Marjan. Leuk dat je hier diverse technieken kunt combineren.

Crea Astrid zei

Ondanks dat je het eeerst eigenlijk niet goed vond, heb je er een hele mooi kaart mee gemaakt. Goed dat je het er weer uitgevist hebt.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Margreet zei

Ik zag dit kunstwerk al op Insta voorbij komen. Ik hou hier van. Het lijkt wel een schilderijtje!
xxx Margreet

Gerrina zei

Leuk hie je er toch wat van gemaakt hebt! Groetjes, Gerrina

Sigrid1972 zei

Goed dat je het van de prullenbak hebt gered. Vind het prachtig!!!
Groetjes, Sigrid

Trijntje zei

Gelukkig dat je dit nog uit de prullenmand hebt gehaald want het is prachtig. Mooie kleuren. Geen idee hoe je het allemaal diet. Maar het resultaat mag er zijn.. we gooien soms weleens wat te snel weg… want soms kijk je de volgende dag er anders tegen aan…. Groeten Trijntje

Ellen zei

Schitterende kaart maakte je weer, ik blijf het maar zeggen…je ben een artiest! Je hebt natuurlijk ook mooi materiaal maar je weet het ook goed te gebruiken.
Ik ben bezig met de Daniël Smith verf maar blijf het moeilijk vinden. Fijn weekend en groetjes!

Anita van Deur zei

Een supermooi kaartje heb je gemaakt met schitterende kleuren, de stenen zijn zo gaaf.

KarinsArtScrap zei

een geweldige gave kaart Marjan.............gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

jij bent ook wel heel veelzijdig wat creativiteit betreft! mooi dit!
houd ik wel van.
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gelukkig dat je het terug uit de prullenbak hebt gehaald Marjan, ik vind het heel kunstzinnig. Mooi die stenen en met goud geëmboste spiralen. Ik vind het een beetje een geheimzinnig schilderijtje. Je kunt hier naar kijken en steeds iets nieuws erin ontdekken. Het leeft door de gekozen kleuren, heel mooi.
Lieve groetjes Miranda

Marja Sch zei

Wat een mooi resultaat. Zonde om in de prullenbak te laten belanden. Echt een super gave workshop. Ik wil hem ook nog doen, maar ga eerst even nog wat afmaken en mijn blog bijwerken. Dan ga ik er eens lekker voor zitten. Groetjes Marja

Colinda zei

Mooie kaart! Soms moet je het gewoon even laten liggen en dan kijk je er weer met een andere blik naar.

Kaartenkraam zei

Wat een prachtige kaart! Gelukkig heb je het niet echt weggegooid. De kleuren zijn geweldig . Het doet me denken aan een stukje strand aan de vloedlijn waar het water in en uit stroomt. De spiralen lijken schelpen.

groetjes van Ank

Angélique zei

Een mooie kaart, het heeft wat mystieks. Het is toch een mooi geheel.

Pat zei

This is gorgeous Marjan and glad you retrieved it from the bin to use at least part of it for this card, and the Brushos and Magicals make a fabulous bright background, and the gold embossed spirals filled with a little colour as well as the great colouring of the stones is so different but really pretty. x

GerJanne zei

Wat is dit leuk en mooi! Zo knap vind ik het en ik denk dat je te kritisch bent geweest op je eigen werk. Marja S had ook een workshop gevolgde met een mooie resultaat.

Marfien zei

Mooi kaartje, toffe kleuren

Ans Gilbert zei

Het ziet er echt prachtig uit, mooie kleuren ook, dus waarom die in eerste instantie in de prullenbak terecht kwam??
Groetjes,
Ansx

!neke zei

Heel gaaf !!!!!

Martha zei

Schitterende kaart, Marja
Super dat je em uit de prullenbak hebt gevist, nu mogen wij ervan meegenieten , benieuwd naar de volgende
Liefs Martha

Doris knippenenplakken zei

EEn hele mooie kleurrijke kaart Marjan. Fijn weekend, groetjes Doris

Femmy zei

Prachtige kaart Marjan! Brusho poeders heb ik ook maakte ik inkt mee voor kalligraferen maar dit geeft ook een mooi effect. en die stenen zijn top! Groetjes Femmy

Trudy zei

Ik vind het net een modern schilderijtje! Maak er nog een paar en je kunt ze leuk naast elkaar hangen! Heel mooi gemaakt!
Morgen maken we weer een fietstochtje richting Zoetermeer want dat is de vorige keer goed bevallen!
Groetjes Trudy