woensdag 20 maart 2013

Bij OmaDee #4

Hoi!

Ik ben snel met weer een post, maar ja ... Bij OmaDee is er deze maand weer een leuke schets om te maken. Ik doe weer mee.



Voor mijn kaart heb ik de schets een kwartslag linksom gedraaid:



Restjes papier en lekker veel wit, waar ik gek op ben. Pons EK Succes, ovaal uit de Silhouette, cm stempels, stickerlettertjes, bloemen uit voorraad, washi tape, brad en een steentjes embossingfolder van Design Objectives Ltd.

De vorige challenge won ik, waarmee ik natuurlijk erg blij was!

Fijne dag!

 

49 opmerkingen:

crealinedance zei

Hoi hoi leuk geworden.gr.Nel

Vera zei

Wat een leukert!
Leuk achtergrondje ook met die bakstenen, de lettertjes zijn ook tof!

groetjes

vera

Anita Meijer zei

Helemaal schitterend weer Marjan, ziet er supermooi uit zoals altijd. Top.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, leuk de stickerletters, vandaag ook zo'n lettertang gekocht..zal ik eens gaan proberen...
complimenten voor je mooie kaart...
Liefs van Ans

Janine zei

Wat een mooie kaart, lief maar toch ook stoer! En een hele mooie bloem! Leuk dat je. Hem een kwartslag gedraaid hebt!
Groetjes

KarinsArtScrap zei

het is een prachtig kaartje Marjan.

groetjes karin

Aleida zei

Mooi kaartje, duidelijke, sprekende kleuren.
groetjes,

marian zei

Het is een mooie kaart, heel leuk dat je hem gedraaid heb.
Groetjes Marian

Tineke van der Linden zei

Heel leuk gedaan Marjan! Mooi met de "muur"achtergrond.
Groetjes Tineke

Linda Visser - van der Velden zei

Hele mooie kaart! Gaaf!

Marijke zei

Jaaa supermooie uitwerking weer!! Leuk de steentjes embossing!! Mooi ook de letterblokjes.

Groetjes, Marijke

Miranda V zei

Jouw witte kaarten met kleur zijn fijn! Heel leuk gedaan. De letters vind ik helemaal te leuk!

Mieke zei

Gefeliciteerd met het winnen van de vorige challenge. Jouw kaarten zijn dan ook altijd fantastisch mooi, net zoals deze weer!

GerJanne zei

Hoi Marjan,
wat een schitterende uitwerking van de sketch !
Heel erg mooi zo met de kwartslag naar links. Geeft meteen een ander effect dan de kaarten die ik al gezien heb met deze sketch.
Ook de kaart voor de Liftchallenge is een heel mooi voorbeeldkaartje!
Wie weet lukt het om mee te doen, maar je hebt het wel gelezen: even topdrukte!
Groetjes,
GerJanne

Marianne zei

Is me dat weer een bjoetie!! Erg mooi kaartje en dat je vorige keer won, verbaast me niets. Jouw kaartjes zijn altijd van een hele hoge kwaliteit en supermooi. En je kleindochter is volgens mij een echt lachebekje; ze staat weer heel mooi op de foto!
xxx Marianne

Karin zei

Prachtig hoor, mooie kleurencombinatie!

Wilma zei

Voorjaar, beetje Pasen door de ovaal(ei), en Marj@an dat is wat ik zie als ik naar deze o zo mooie kaart kijk! Blijft een mooie frisse combinatie deze kleuren, zwart zorgt dat het niet zoet wordt.

Алексровер Анна zei

So nice, as always! :) love combination of rulers and letters!!!

Kaartenkraam zei

Lekker frisse kaart!Leuk die stempels.

groetjes van Ank

Tinie zei

Superleuk kaartje Marjan!! Echt jouw kleurtjes! Zo leuk!!
Groetjes Tinie

Jolanda Cuper zei

Geweldig het is weer een plaatje hoor!
Wat mij betreft win je nu ook weer!
Groetjes Jolanda.

Angela zei

Schitterende uitwerking van de schets.... prachtige kleurencombinatie!!!
grt Angela

Plony zei

Ik heb genoten van de prachtige kaartjes die je gemaakt hebt de laatste tijd. Heerlijk om ze even allemaal langs te lopen en te bewonderen. Wat doe je dit toch geweldig mooi!
Liefs Plony.

Marian zei

Ziet er weer super uit mooie kleuren gebruikt
Groetjes

Elly zei

Leuk, dat je gewonnen hebt met je vorige kaartje, gefeliciteerd!
Dit kaartje is ook erg leuk geworden, mooie uitwerking van de schets.

Groetjes Elly

Marieke zei

Gefeliciteerd dat je met je vorige kaart gewonnen hebt!
Wat een prachtig kaartje zeg! Mooie kleuren, leuk dat je de sketch gedraaid heb. Die scrabbleletters zijn erg leuk, evenals de cm stempel!

Linda zei

Wat is ie weer mooi geworden
gr linda

Els zei

Schitterend mooie kaart Marjan en die kleuren vind is super leuk. Leuk dat die ponsrand het zwarte weer kan zien.
Gefeliciteerd met je prijs en we zien vast nog wel wat je gewonnen hebt.
Fijne dag en groetjes, Els

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

leuke kaart Marjan, mooi de kleuren gecombineerd.

groetjes jolande

Je@net zei

Wat een mooie uitwerking van de schets, Marjan, erg leuk kaartje weer!

Wendy Koorevaar zei

Gefeliciteerd met het winnen van de challenge!
Je hebt een schitterende kaart gemaakt. En zoals gewoonlijk heb je weer prachtige kleuren met elkaar gecombineerd, top!

Liefs,
Wendy

Deborah zei

Dat is weer een prachtige kaart! Ik vind dat wit ook heel erg mooi! Ik hou van wit in een kaart. Veel succes met de challenge! Ik duim voor jou!
Liefs, Deborah

Mary zei

Erg leuke kaart! Wat een aparte, maar leuke, achtergrond!!
Mooi dat vele wit, met rose en zwart!
Groetjes Mary

Riet zei

Wat is dit weer een prachtige kaart Marjan.


Liefs Riet.

Ellen zei

Mooie kaart, mooie kleurtjes! Die embossingfolder is gaaf. En een goed idee om de sketch een kwart slag te draaien. Geeft meteen een heel ander effect.
Groetjes, Ellen

Gemma zei

leuk zeg, die centimeter en die scrabbel letters, super kaartje! Groetjes Gemma

PetraPostma zei

Kan eindelijk weer eens je creaties van de afgelopen tijd bekijken. wat een leuke dingen zitten er weer tussen zeg! Dit is ook weer echt een kaart in jouw kleuren. Die zwarte bloemen met stipjes zijn leuk! Groetjes Petra Postma

Jeannette zei

weer superleuk gedaan Marjan en gefeliciteerd met je vorige winnende kaartje, groetjes Jeannette

Anoniem zei

Leuk kaartje Marjan !! Dat roze met zwart doet het erg goed !
Groetjes Berdien

Unknown zei

Een leuke, frisse kaart met een mooie kleurencombi Marjan! Proficiat met je gewonnen challenge, altijd leuk! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

!neke zei

Weer een plaatje!

Judith zei

Ik denk dat je met deze kaart ook weer grote kans hebt op de hoofdprijs! Leuke embossingfolder, die ken ik nog niet (-:

fijne vrijdag!

Willy's creations zei

Wat een mooie frisse kaart heb je gemaakt.

Groetjes.Willy

Nadine zei

Heeeeeeel mooi, een echte Marjan! Gaaf die achtergrond. Wit, maar toch nog een reliëfje, mooi! Leuk dat je de schets hebt gedraaid, leuk effect!

Shirley zei

Originele kaart met die scrabble lettertjes en bakstenen achtergrond!
Groetjes, Shirley

Marie-claire zei

Mooie kaart!

Groetjes Marie-Claire

sandra_w zei

Schitterende kaart!! Leuk dat je weer mee doet met de schets uitdaging!

Monique Liedtke zei

Wat een schattig kaartje weer, heel fris met al dat wit. Gefeliciteerd dat je vorige keer gewonnen hebt!

Nicole zei

Een mooie kaart! Ik vind de letters erg grappig! Steken qua kleur erg mooi af bij de kaart! Groetjes Nicole