zondag 3 augustus 2014

DCL# 216

Goedemorgen!

Wat een zomer hebben we, hè? Dat betekent ook dat we minder aan de hobby gaan, heel begrijpelijk. Maar we hopen dat jullie deze nieuwe challenge van Dutch Card Lovers leuk vinden en er tijd voor maken.
Ellen had deze volgende challenge de beurt om iets voor ons te verzinnen en dit werd het, een verkoelende challenge ;)

Gebruik waterverf op je kaart:


Daar houd ik wel van, dus helemaal leuk natuurlijk om weer te doen:




Voor deze kaart heb ik op een stuk glad karton vier keer gestempeld achter elkaar met een acrylblok met twee kleuren Distress inkt: Peeled paint en Salty Ocean. Eerst Salty Ocean twee keer en dan nog twee keer met Peeled paint. Eerst het blok met een verstuiver met water bewerken.
Daaroverheen met een stencil van Memory Box en Peeled Paint de cirkels gesponst hier en daar. Daaroverheen een stencil met Embossing paste. Verder afgewerkt met harten met Crackle Glossy Accents, eyelets enz. Deze was voor een lief stel, waarvan de man hartproblemen heeft. Dat hart is van goud en ik wilde d.m.v. deze kaart iets uitdrukken voor allebei. Is gelukt aan hun reactie te horen.

Van een restje maakte ik nog een tagje voor aan een flesje wijn.



Voor deze challenge heb je lekker lang de tijd, want we lassen een korte zomerstop in van twee weken. Je kunt je kaart tot uiterlijk vrijdag 29 augustus 18.00 uur inzenden.
We worden gesponsord door Robyn's Fetish, op ons blog lees je daarover meer. En uiteraard vind je daar de voorbeeldkaartjes van mijn teamleden, ga zeker kijken! Succes en veel plezier!

Door onze vakantie ben ik minder actief met de hobby en ook met bloggen, net als veel meer mensen. Het is mooi weer en daar genieten we van, lekker in tuintje bezig, volgende week komt Emmy hier drie dagen enz. enz. Bovendien is mijn rug nog aan het opspelen, ik krijg een nieuw matras, doe oefeningen en hopelijk helpt dat. Anders wordt het fysio. Wat een gezeur hè, maar het is gewoon niet goed om veel achter de computer te zitten.Vanwege mijn vakantie+rug neem ik nu even een blogbreak. Tot blogs!

En fijn dat ik weer nieuwe volgers mag verwelkomen!

  photo Signature.png

51 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Kunstig. Apart. Gave kleurcombi. Ja helemaal leuk.

Lia zei

Ziet er leuk uit je kaartje weer eens wat anders, doe lekker rustig aan met je rug en geniet van je vakantie en kleindochter,
groetjes Lia

Margot zei

Helemaal leuk, net graffity!

Willy zei

Wat een prachtige kaart Marjan en wat een lief gebaar, kan me voorstellen dat die goed is "gevallen" !! Sterkte met je rug en geniet van je vakantie en het mooie weer.

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Marjan! Bedankt voor de inspiratie. 't Is een leuke uitdaging om mee aan de slag te gaan!
Sterkte met je rug, fijne vakantie en tot blogs!

Anneke. zei

Weer een prachtige kaart, Marjan! Heel goed dat je een blogbreak houdt. Pas goed op je zelf.
Groetjes Anneke.

Mieke zei

Oh wat is je kaart weer mooi geworden!
Veel beterschap met je rug en veel plezier met Emmy!

Doreen zei

This is gorgeous,fabulous design and love the details.xxx

Romy zei

Oeh, dat is een gaaf kaartje! Heel artsy en stoer!
Groot gelijk dat je even een blogbreak houdt. Bloggen is leuk, maar andere dingen zijn veel belangrijker. Veel sterkte met je rug en geniet van je vakantie!

KarinsArtScrap zei

dat zier erweer toppie uit Marjan met gave kleurtjes.
Gr Karin

Brendaxx zei

Ik vind je kaartje fantastisch!!! Super! Wat vrvelend dat je last van je rug houdt! Ik hoop dat het snel opgeknapt is. Veel plezier met Emmy en geniet van je vakantie:)
Groetjes,Brenda

ida zei

Superkaart Marjan, ik ben er helemaal weg van!!

Kaartenkraam zei

Knap gedaan weer deze kaart, mooie kleurtjes en leuke details.
Veel sterkte met je rug, (ik weet wat het is) en geniet van Emmy en de rest van je vakantie!

groetjes van Ank

Misseke zei

Schitterend kaartje heb je er weer van gemaakt Marjan - prachtig mooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

!neke zei

Hoi, leuke kaart!
Ben weer even thuis, van kaarten maken komt weinig!
Alhoewel..... Heb een doos samengesteld met stempels en wat inkt , papier .....
Misschien wordt het nog wat de komende weken!

Wilma zei

Wat leuk een nieuwe foto van Emmy!!
Gaaf zoals je de kaart hebt 'opgebouwd' en duidelijke uitleg, klinkt als een miniworkshop. Prachtige kleuren en zoveel te zien.
Fijn dat de mensen voor wie de kaart was er zo blij mee zijn, had ook niet anders verwacht.
Geniet lekker van je vakantie!

Anoniem zei

Wat leuk en helemaal jou ding!
Ik wens je veel beterschap met je rug, en hopelijk knapt het gauw op!
Doe kalm aan en we zien je vast wel weer in blogland verschijnen!
Groetjes Jacomijn

Nelleke zei

Leuke kaart zeg, prachtig hoe je alles hebt gebruikt. Door vakantie weinig gereageerd en nu even al jou creaties bewonderd. Vanmorgen weer veel ideeën opgedaan en dan: waar ga ik aan beginnen?
Geniet nog van het mooie weer en je vakantie. Dat doen wij zeker deze week ook nog ook al zijn we weer thuis. Groetjes, Nelleke

Scraptick zei

De kaart is weer super. Wat betreft je rug, een Squad-oefening, oftewel zoals je op een Frans toilet gaat zitten,lol. Een paar tellen volhouden. Ik heb er baat bij. Sterkte en veel plezier met het kleinkind.

Inky and Quirky Designs zei

I love this card,wonderful mixed media technique,Marjan. A little work of art on it's own :)

Sorry to hear about your back,nothing worse then that pain is there

Hugs
Donna xx

Anneke zei

Oh wat jammer dat jij nog zo'n last hebt van jouw rug.
Dit kaartje is weer een plaatje. Erg kunstzinnig.
Groetjes Anneke.

Marjolein zei

Wow, gave kaart! Mooi ook dat touwtje/ twine wat je in cirkels met het hart hebt verwerkt!!
Hele leuke technieken heb je weer gebruikt en ik kan me voorstellen dat jullie vrienden dit zo konden waarderen. Mooi is dat. :-)
Jammer van je rug, weet er helaas alles van.
Heel veel sterkte en beterschap ermee. Hopelijk helpt een ander matras goed genoeg.
Groetjes,

Marjolein

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat heb je dat weer mooi gefixed

Anita Meijer zei

Hele mooie kleuren Marjan en weer zoals altijd prachtig gemaakt.
Liefs van Anita

Sue Lelli zei

STUNNING, Marjan! LOVE the hearts for your heartfelt gift! FAB colors and composition! The tag is a BONUS for sure!

José zei

Wat een heerlijke kaart Marjan, kan er van genieten om hier naar te kijken en ook zo symbolisch voor de vriend, ik kan me voorstellen dat hij erdoor geraakt was.
Wat hebben we een heerlijke zomer hè, fijn dat je er ook zo van geniet, wij varen ook net de grootste regendagen mis en hebben zelf nog niet veel regen gehad maar er is wel hoog water in de rivieren waar we over varen.
Ik wens je beterschap met je rug Marjan

Plony zei

Geweldig weer Marjan, wat doe je dat toch knap. Ik zal geen poging doen om mee te doen met de challenge hahaha....beter niet zó ver uit mijn comfortzone....Ik geniet hier wel bij jou en kijk met heel veel bewondering naar wat je hebt gemaakt.
Liefs van Plony

Henriëtte zei

Leuk verzonnen zo, een prachtige kaart weer Marjan.

groetjes Henriëtte

martina's kaartjes zei

het werd een hele speciale, geslaagde kaart in ieder geval, mooi
grtjs,martina
x

Linda zei

Wat een kleurrijke kaart, gaaf gedaan heb je dat. Heel veel sterkte met je rug, dat is wel balen zeg
gr linda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Super mooie kaart en ook de tag is mooi!
Sterkte met je rug.
Groetjes van Jacqueline

GerJanne zei

Hoi Marjan,
wat heb je een prachtig kaartje gemaakt! Ik vind het knap hoe je dat bedenkt.
Ook de label is erg leuk.
Geniet maar heerlijk van je vakantie, je uitjes en je kleindochter Emmy!
Tot gauw weer
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
Waterverf ?? dacht ik..maar distress ink kan natuurlijk ook, wat een leuke kaart en zo toepasselijk met het hart..geniet van je vakantie en Emmy, beterschap met je rug ..liefs Ans

Els zei

Erg leuke kaart, maar de tag vind ik ook zo super dat ik hem gepind heb.
De kleuren zijn weer zo mooi ook en logisch dat de ontvanger er heel blij mee is.
Tja met dit warme weer is het heerlijk om buiten te zijn en geniet gewoon lekker van je vakantie
zou ik zeggen. Beterschap met je rug en veel plezier met je kleindochter.
Groetjes, Els

Renate zei

Wauwie! Wat een gaaf effect. Je kaart, en je tag zijn super mooi geworden.

-xies- Renate.

Nadine zei

Toffe kaart en dito tag! Leuk zo van alles bij elkaar geraapt haha. Doe maar lekker rustig aan met je rug en geniet van het weer, beterschap!

Unknown zei

Prachtige kaart Marjan, heel mooi gemaakt.
Sterkte met je rug, ik hoop dat het nieuwe matras helpt.
Geniet van de vankantie, het mooie weer en de dagen dat je kleindochter er is, wat een grote meid is ze al aan het worden.

groetjes, Joke

Stella zei

Zoooo knap; mixed media op zijn mooist. Wat jij al niet kan met verf, water en stempels. Moet ik eens doen; wordt het gelijk een zootje:)
Dit niet; het ademt zomer, zee, fris en hip,. Zo knap gemaakt! Die hartjes en de blokjes van het stencil op de achtergrond geven de kaart een tikkie extra; wow wow wow!
Denk om je rug; kalm aan!
Liefs!

Lindeke zei

Wauw, dit is gewoon prachtig!!! Zeer mooie details en prachtige kleuren! Schitterende compositie!! Groetjes, Linda

Ingrid Reyners zei

Wat een geweldig mooi kaartje Marjan. Deze techniek is aan jouw wel besteed. Heel mooi en heel knap vindt ik het. Mooie kleuren heb je gebruikt. Heel veel succes met je rug, hopelijk gaat het met de matras en met oefeningen over. En geniet nog van je vakantie, en je blog break. Groetjes, Ingrid.

Unknown zei

Mooie watercolour techniek Marjan, kunstzinnig effect deze kleurencombi! Gaaf! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Mona Pendleton zei

Gorgeous Marjan! You really rocked the watercolor technique! Thanks for the inspiration!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Een schitterende artistieke kaart Marjan...en je flessenlabel is ook al zo leuk!
groetjes, Alie :-)

Monique Liedtke zei

Heel mooi geworden met die waterverf!! en die kleuren zijn ook weer geweldig!!
Balen van je rug (weet ik echt alles van ... met een waterbed sliep ik eindelijk goed, maar nu we weer een gewoon bed hebben is het weer om te huilen!). Sterkte en geniet van je vakantie!!!

Ellen zei

Super gave uitwerking Marjan, hoe jij met die kleuren kan spelen....

Aartje zei

Wat een mooi effect heb je weer weten te maken Marjan. Schitterend resultaat.
Heerlijk zoals jij kan"knoeien" met inkt.
Groeten, Aartje

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een prachtige kaart en tag!! Mooi gedaan met de watercolors!
Sterkte met je rug en geniet van je vakantie!
Groetjes, Yvonne

Pet73 zei

Wow, fabulous! Loooove both!

maria's knutselplezier zei

Wow wat een prachtige kaart zeg!!! Mooie achtergrond super kleuren combinatie en mooie details helemaal geslaagd!!!

Groetjes
Maria

scrappingtwins zei

wauw prachtig, leuke kleuren. Heerlijk knoeien en kijk eens wat een resultaat

groetjes de twins

Sue Lelli zei

LOVE all of the details on your card, Marjan! And every time I look, I see something else! Even eyelets! LOVE the hearts and circles and watercolors and crackle! FAB card and the tag is wonderful, too!