zaterdag 24 januari 2015

Lift #79 2

Hoi!

Een heel goede morgen, het is alweer weekend! Ik houd het even kort :)

Vandaag laat ik nog een kaart zien voor de liftchallenge, die ik nu maakte met aflopende ovalen.
Ik deed er een oplopend, tja... dat was niet zoals het origineel, dus deze moest er ook komen, vond ik.




Alleen cardstock, kraft en dun ribkarton gebruikt. Houd erg van die eenvoud daarvan en dan een beetje zwart. Verder is alles uit ponsjes. Een tekstje van SU.

Er staan al heel leuke kaartjes bij, leuk om al die verschillen te zien!

Goed weekend!

   photo Signature.png

62 opmerkingen:

Sue Lelli zei

I LOVE all of the texture, Marjan and the colors! Such a FANTASTIC Birthday card!

Anoniem zei

Wow, bijzonder mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anneke. zei

Heel mooi! Ja, eenvoud vind kan dus heel erg mooi zijn. Trekt mij ook heel erg aan.
Groetjes Anneke.

Je@net zei

Leuk die verschillende structuren. Erg mooie kaart geworden, Marjan!

Els zei

Een schitterend mooie kaart is dit
met de verschillende structuren karton
een pracht resultaat.
Fijn weekeinde en groetjes, Els

Margot zei

Dezei is mooi!!!

Miranda V zei

Hij is heel mooi in deze tinten. Leuke accenten ook er bij. Ik had de kaart ook gelift, vergeten foto te maken voor het versturen...

Irene zei

Ik ben er weg van Marjan, schitterend in alle (bedriegelijke??) eenvoud!!!

xx Irene

Unknown zei

Ik vind hem super Marjan!

Marjanne zei

Ik vind hem ook heel mooi!

Marfien zei

ik sluit me aan bij de vorige schrijfsters :-)

Maartje zei

Oh, deze is ook heel erg mooi! Schitterend!

Scraptastische hobby zei

In wit en kraft, is altijd zo mooi! Heb je geen
schuldgevoel meer over de laagjes, hihi
Ziet er heel strak en sfeervol uit Marjan!
Fijn weekend!
xx Gerie

Ellen zei

Mooi is deze, lekker strak. Hou ik van. De kleurencombinatie is super en het ribbelkarton zorgt voor een stoere look.
Fijn weekend!

Tinie zei

Prachtig Marjan!! Eenvoudig, maar o zo mooi!!
Groetjes Tinie

Anneke zei

Heel mooi dat Craft met crème.
Een prachtig geheel. Groetjes Anneke.

Romy zei

Normaal ben ik niet zo van de simpele kaartjes, maar deze vind ik echt heel erg mooi. De combinatie van wit en kraft ziet er heel chic uit en de vlinder staat er prachtig bij.

Doreen zei

Love the gorgeous design.xxx

Sabrina Scrapbook zei

Beautiful!

Henriëtte zei

Prachtig Marjan. Wit met kraft is een prachtige combi. Leuk ook dat ribbelkarton erbij.

groetjes Henriëtte

Mary zei

Ik viond je vorige liftkaart met oplopende vormen al prachtig! Maar deze vind ik misschien nog wel mooier! Erg mooi dat kraft en wit bij elkaar.
Waarschijnlijk wordt mijn computer probleem veroorzaakt door een virus.......we doen er alles aan, maar tot op heden is het nog niet gelukt.
Fijn weekeinde, groetjes Mary

Colien zei

Wat een gave kaart! Mooie kleurencombi en fantastisch die oplopende ovalen!
grtz.Colien

Inky and Quirky Designs zei

Gorgeous,classy card Marjan,very elegant ;)
Big hugs
Donna xxx

Gerdine zei

Heel mooi, wit en kraft! Gave kaart!

Ans Gilbert zei

Prachtig Marjan,
leuk ribbelkarton met wit en de leuke bloemetjes,
liefs Ans

!neke zei

Mooie kaart Marjan!
Die andere is ook top in het echt!!!
De mijne is in de maak!

scrappingtwins zei

wat een prachtige kaart super zo die twee kleuren. Zo zie je maar dat je met weinig papier toch gave dingen gemaakt kan worden.

groetjes de twins

martina's kaartjes zei

een zalig mooi kaartje
grtjs,martina
x

Mariëtte zei

Prachtige kaart, mooi gebruik van kleuren en materialen. Groetjes Mariëtte

Jeanette zei

Wauw wat een prachtige kaart, heel erg mooi zo in 2 kleuren.

Groetjes Jeanette

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart weer Marjan.
Gr Karin

Wilma zei

Mooi, stijlvol. Blijft toch een prachtige combinatie wit en kraft.

Willy's creations zei

Mooi gedaan..mooie kleuren combinatie :-)

Groetjes,Willy

Jolanda Cuper zei

Ook deze is weer erg mooi en goed gelukt!

Malika zei

Een prachtige kaart hoor

Malika

Oeneke zei

Prachtig! Stoer en chique tegelijk, een hele mooie combinatie. Groetjes en een fijn weekend

Willy zei

Eenvoud kan soms zo mooi zijn, dat bewijst deze prachtige stijlvolle kaart maar weer!!

Kaartenkraam zei

Gewoon mooi!

groetjes van Ank

Nicole Parmentier zei

Deze is ook weer prachtig! Maar ik vond het babykaartje ook al top, dit is weer heel wat anders. Leuk om te zien hoe je met één inspiratiefoto zo een verschillende kaartjes kunt maken!

GerJanne zei

Ook deze is prachtig Marjan. Kraft en wit combineert sowieso altijd erg mooi.
Je hebt alweer een prachtig voorbeeld voor ons en het inspireert wel, moet ik zeggen. Ook de kaartjes van de inzenders!
Heel leuk!
GerJanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dit is ook een prachtexemplaar Marjan, héél mooi deze combi.
Lieve groetjes Miranda

Misseke zei

Wat een prachtkaart Marjan, supermooi en stijlvol gedaan, echt schitterend!
Groetjes,
Misseke

Marianne Schut zei

OOo, deze is ook leuk Marjan! Zeker de eenvoud maakt hem heel bijzonder. Een erg mooie uitvoering! Liefs Marianne

Marianne Schut zei

leuke nieuwe foto van Emmy trouwens!

Mona Pendleton zei

So very pretty Marjan! Love all the layers and beautiful butterfly fluttering about!

Cornelie zei

Heel erg mooi Marjan!!

José zei

Deze vind ik wel erg mooi Marjan, de eenvoud ervan spreekt me erg aan en het werk met Kraft, echt een prachtige kaart!

maria's knutselplezier zei

Eenvoudig , maar oh zo mooi!!!

Groetjes
Maria

Sabine zei

Prachtig kaartje, ziet er super uit.LIefs Sabine

Linda Visser - van der Velden zei

Mooi zeg! Erg stijlvol!

Kreatief met Maria zei

Schitterende CAS kaart. De kleurencombinatie maakt het heel sjiek.
Groetjes Maria

Алексровер Анна zei

Marjan, really great!!! Love white+ craft!!!! Wonderful card!!!!

Nadine zei

Prachtig kaartje! En leuk dat je er nog een hebt gemaakt!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Je bent echt een ster in het samenstellen van lift kaarten, Marjan...ook deze is weer zo mooi!
Fijne zondag verder, Alie :-)

Unknown zei

Hele mooie CAS kaart Marjan, wit en kraft is altijd een ijzersterke kleurencombi, stijlvol!
Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Stella zei

Nou dat was me bij de vorige helemaal niet opgevallen...Ik vind dit ook een plaatje. De eenvoud en de combi van wit en kraft vind ik eindeloos. Mooi met bijpassende kleine details. Dat is je wel toevertrouwd; ik heb me weer fijn zitten vergapen! :)
XX

Gerrina zei

Mooi die subtiele kleurverschillen en de net genoeg details zodat je even wat langer naar deze kaart blijft kijken! Fijne week! Groetjes, Gerrina

Marjolein zei

Schitterende en stijlvolle kaart!! Erg mooi!
Groetjes,

Marjolein

Lia zei

Heel mooi gedaan Marjan!
Je bent een kei in liften.
Lia xx

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Heel mooi. Subtiel met deze kleuren.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

De vorige kaart was al heel mooi, maar ik vind deze persoonlijk nog mooier!! Echt een prachtige kaart in deze kleuren!! Inspiratie genoeg!
Groetjes, Yvonne

Pet73 zei

Wonderful card! Love the combination of white and craft card stock!