zondag 1 februari 2015

DCL #227

Goedemorgen!

De vorige challenge voor Valentijn viel in de smaak, we kregen veel mooie en leuke inzendingen. Deze keer is de beurt voor Anja, zij koos voor een foto inspiratie:

Laat jullie helemaal vrij hoe je hem invult. Denk aan kleuren, design, thema etc.



Eerst maakte ik er deze mannenkaart mee:


Ik liet me vooral inspireren door de overlappende cirkels en ook wel een beetje door de bruintinten met wit gecombineerd en structuur in de cirkels.
Het model kaart komt uit de Silhouette, net als de cirkels. Ik heb het bestand losgemaakt en de cirkels anders gegroepeerd. Ik heb ze bewust niet gelijnd aan de de lijnen eronder, omdat het anders saai zou worden. Het cardstock komt uit een groot blok waarvan ik het merk niet meer weet.

Het blauw is Bazill card shoppe (Bij Oma Dee). Embossingfolder en een klein radertje van Tim Holtz. In de kleine cirkels wit karton en een witte brad. Erin een grote tag enz.


En daarna nog deze:



Totaal anders, maar wel met dezelfde snijfile uit de Silhouette, anders gegroepeerd. Papier Bo Bunny, cardstock. Stempel van SU en een paar sequins. De laatste tijd ben ik weer meer "into" strakke kaartjes, merk ik.

We worden gesponsord door Rosalien met producten van SU. Dat is altijd een leuke prijs!! Je hebt de tijd tot vrijdag 13 februari 18.00 uur. 

Doen jullie mee?

Fijne zondag nog!
   photo Signature.png

23 opmerkingen:

Mary zei

Mooi hoe je de lijnen van het voorbeeld hebt gebruikt op je kaart!
De eerste is een prachtige en krachtige mannenkaart, het tweede kaartje is lekker vrolijk en kan voor beide.
Fijne zondag, groetjes Mary

Anneke. zei

Prachtige kaarten, Marjan. Ook een erg leuke en bruikbare. snijfile. Leuk zoals jij het thema hebt verwerkt.
Groetjes Anneke.

Kaartenkraam zei

Wat een bijzondere kop-en-schotel! Maar ja daar gaat het niet om *lol* Ik vind je mannenkaart geweldig, lekker stoer, de tweede kaart is ook mooi, lekker fris van kleur en inderdaad ook weer strak! Grappig is dat hè dat je vaak een tijdje kaarten in dezelfde stijl maakt, dat herken ik wel.

groetjes van Ank

Wilma zei

Prachtig zoals jij twee totaal verschillende kaarten met hetzelfde uitgangspunt (uuuh is dit een normale zin ;-) )even mooi weet te maken.
Eerste is een stoere mannenkaart de tweede vrolijk, strak en toch weer speels door de stempel, die ik super vind!

Romy zei

Wat een ontzettend leuke kaarten allebei! Gaaf om te zien hoe je met eenzelfde idee (cirkels) twee totaal verschillende kaarten kunt maken.

Tinie zei

Geweldig leuke kaartjes, Marjan!! Ik hou wel van dat strakke;) Vind de eerste ook geweldig stoer als mannenkaart!
Groetjes Tinie

!neke zei

Mooie strakke kaartjes!
Weer een leuke challenge!

Ans Gilbert zei

Je kaarten zijn prachtig Marjan,
deze challenge is wel héééél uitdagend, liefs Ans

Doreen zei

Two gorgeous cards.xxx

Cornelie zei

Welke stijl maakt geloof ik niet zoveel uit. Je maakt er altijd iets moois van. Super leuk hoe je geïnspireerd bent door deze foto!

Mooi gemaakt, beide kaarten!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Prachtige tag met hoesje..heerlijk samengesteld...en de tweede kaart vind ik ook al zo leuk, kleurrijke felicitatie kaart Marjan!
Fijne zondag, Alie :-)

Miranda V zei

Leuk hoe je je inspiratie op twee heel verschillende creaties hebt verwerkt! Je mannenkaart is heel gaaf in deze kleuren en ik vind pockets altijd zo leuk. De cirkels op je tweede kaart zijn ook erg leuk.

Unknown zei

Hoi Marjan, wat een leuke kaarten heb je gemaakt door de inspiratie op een kopje wat trouwens erg leuk is ;-). Ik vind ze beiden erg mooi geworden. Ze lijken op elkaar maar zijn toch heel anders.

groetjes, Joke

José zei

Ja, beiden kaarten vind ik mooi en ze zijn zeker een inspiratie

Colien zei

Heel leuk! Beiden erg verschillend van elkaar, maar beiden prachtig!
grtz. Colien

Unknown zei

Geweldig hoe jij je hebt laten inspireren Marjan, wat speels zijn ze geworden, je cirkelkaarten! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Marfien zei

beide kaarten zijn mooi, heb al wat papier opzij gelegd, je stond iets te vroeg op blogger :-) , maar nog geen tijd gehad om te knutselen

Marjolein zei

Zo, dat zijn 2 supergave kaarten!! Echt wow! Vind het erg leuk zoals je de cirkels hebt geplaatst, grafisch sterke kaarten en erg mannelijk, ha, ha.
Groetjes,

Marjolein

ps. vind ook leuk dat je de structuur terug hebt laten komen in de cirkels!!

Monique Liedtke zei

Super leuke kaarten!!

maria's knutselplezier zei

Wat heb je met de gegevens weer een prachtige kaart gemaakt Marjan!! Super hoor!!!

Groetjes
Maria

Karin zei

Prachtige kaarten, héél mooi samengesteld! Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste, mooi modelletje en leuk papier, héél erg geschikt als mannenkaart! Knap hoor!
Groetjes, Karin

Mona Pendleton zei

Such fun projects Marjan! Lovin' all the circles! Hope you have a great week!

Stella zei

Ik was al fan; ik vind dat je goed bent in veel stijlen. Dit strakke past ook goed bij je; en voor mij ben je een bron van inspiratie. Het zijn 2 bloedmooie kaarten; die eerste van kraft met dat ijsblauw... ik ben er verliefd op. Heb hem gelijk gepind. Gaaf!