zondag 7 juni 2015

Dutch Card Lovers 6 jaar

Goedemorgen!

Hebben jullie kunnen genieten van het weer? Het was vrijdag wel heel warm op school, maar gisteren was dat alweer prettiger. Lekker hoor, dat zonnetje!
Vandaag start een nieuwe challenge bij DCL, het blog bestaat zes jaar en de challenge die Margot verzon past daar goed bij:

  Alles mag, maar maak vooral aan feestelijke kaart!

Ik heb er dit van gemaakt:



De tekstballon op de kaart komt uit de Silhouette, het kader is van MFT. In de tekstballon een geëmbosste tekst van Tim Holtz. De cirkeltjes symboliseren ballonnen. Nog wat sequins en een 6, Deze kan voor een zesjarig meisje bewaard worden :)

We hebben deze challenge maar liefst drie sponsors en wie dat zijn en verdere details en natuurlijk de mooie kaartjes van mijn teamgenoten vind je op ons blog.

Ik wens jullie nog een mooie zondag!
 photo Signature.png

38 opmerkingen:

Els zei

Een hele mooie kaart in deze kleuren en leuke uitdaging ook
Leuk die geëmboste tekst.
Fijne zondag en groetjes, Els.

Je@net zei

Wat een leuke en zeker feestelijke kaart is dit, Marjan. Gefeliciteerd met jullie jubileum!

Алексровер Анна zei

Marjan, so bright card, love pink+white+black! So festive!!! Have a wonderful Sunday!!!

Miranda V zei

Wat heb je de teksten leuk verwerkt op deze feestelijke kaart! 6 jaar al, mooi hè!

Mariken zei

Zeker is deze kaart feestelijk! Prachtig, dat zwart-wit met roze!!
Jij ook een gezellige en zonnige dag, geniet ervan!

Romy zei

Je kaart is zo mooi en feestelijk! Die roze accenten doen het 'm echt!

Marianne zei

Weer een prachtig kaartje en gefeliciteerd met het 6 jarig bestaan van DCL!! Groetjes, Marianne

Marlies zei

Een prachtige kaart en een heel mooi design en ook een mooie kleuren combi! Schitterend! groetjes, Marlies

Willy's creations zei

Wat een pracht kaart weer:-)

Groetjes,Willy

Margot zei

Ohhhh nu valt pas het kwartje met die 6! :)

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Marjan,
heel mooi van kleur..leuke achtergrond weer perfect afgewerkt,
groetjes Ans

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart en een mooi design Marjan
Gr Karin

Inky and Quirky Designs zei

Gorgeous card Marjan, I love black and pink, makes such a striking combination :)
Big hugs
Donna xxx

Judith zei

Gefeliciteerd met 6 jaar DCL! Al doe ik niet vaak mee, toch bedankt voor alle mooie voorbeelden, die je ons telkens weer laat zien en voor jouw inzet als DT-lid!
Ook deze kaart is weer mooi! Een echte M@rjan, qua stijl en kleurgebruik!

Renate zei

En of dit een feestelijk kaartje is.
Je hebt er een geweldig leuk kaartje van gemaakt. Zwart met roze blijft in mijn ogen nog altijd een hele sterke kleurencombi.

-xies- Renate.

Marfien zei

Mooi en feestelijk, ga maar eens even broeden . . .

GerJanne zei

Sjonge, 6 jaar! Dan jij ook meer gefeliciteerd. Je kaartje is erg leuk! Ik zal de andere kaarten op het blog ook veen gaan bewonderen!
Groetjes,
GerJanne

Nicole Parmentier zei

Idd een heerlijk feestelijke kaart met al die bolletjes en stippen! 6 jaar alweer, jhee!! Proficiat en bedankt voor alle leuke en originele uitdagingen! Ik ben fan!!

Misseke zei

Een pracht van een kaart Marjan - superleuk gedaan.
Groetjes,
Misseke

Angelique zei

Hele leuke kaart met die tint roze erbij. Gefeliciteerd met 6 jaar DCL
groetjes Angelique

Sylvia zei

Supermooie kaart weer,Marjan. Mooie kleurencombinatie.Leuk afgewerkt.

Groetjes,Sylvia.

Angela zei

Proficiat met het 6-jarig bestaan van DCL! Dat is écht een hele tijd....
Je feestkaart is helemaal geweldig; mooi dat zwart-wit met roze!!

Willy zei

Gefeliciteerd!! Jeeeh 6 jaar al weer, zit jij er ook zo lang bij Marjan? Prachtig kaartje, ik vind dit zo'n mooie krachtige kleurstelling en dat beetje bling bling maakt het helemaal af!!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooie kaart met leuke details...het roze maakt de kaart zo vrolijk Marjan!
Groetjes, Alie :-)

Ellen zei

Dat mooie weer is heerlijk! Maar voor op school mag het best een tandje minder ;) Vind je kaart super gaaf en feestelijk!

Unknown zei

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt Marjan.
Heel feestelijk vind ik hem geworden.
Het was vrijdag inderdaad erg warm. Wij gingen deze dag op vakantie en het was 34 graden bij aankomst. Gelukkig was het de dag erna alweer stukken beter. Van mij mag het zo blijven drie weken lang ;-). Van mij zul je dus niet veel creatieve blogposts zien maar meer van het Geocachen en uit de natuur.

groetjes, Joke

Kaartenkraam zei

Zeker een feestelijk kaartje door die roze accenten en de bling bling. Gefeliciteerd met die 6 jaar DCL!!

groetjes van Ank

Wilma zei

Daar gaat een zesjarig meisje heel blij mee worden!!!

Anoniem zei

Wat een pracht van een kaart Marjan! Super feestelijk!
En wow 6 jaar jullie hebben een sterk blog en zijn een sterk team, je krijgt altijd reacties en er zijn mooie prijzen te winnen dat is zeker een goede kracht het blog zo lang draaiende te houden!
Gefeliciteerd!
Dat jullie ons nog maar lang mogen inspireren!
Groetjes Jacomijn

Stella zei

Ik vind dit echt jouw kleurencombinatie; zwart met felrose en het contrast met wit; Ik vind dit zo goed bij je passen. En je stijl is divers maar ook herkenbaar; ik pik je kaarten er zo uit. Dat vind ik ook leuk; M@rjan je "handtekening"staat er altijd op ook al werk je in verschillende stijlen! Dit is ook weer een beauty. Gefeliciteerd met 6 jaar DCL. Ik kom tijd tekort; en doe dus te weinig mee. Maar blijf DCL volgen; jouw bijdragen als DT lid zijn altjd een feest om te zien!
XX

!neke zei

Hoi Marjan ....
Mooie kaart en leuk een 6 jarig bestaan .....
Ik ga eens piekeren...in positieve zin ....wat ik daar van ga maken!!!!
Alleen loopt mijn hoofd nu even over ......

Ans S. zei

Prachtige feestelijke kaart in een mooie kleurencombi.

Groetjes Ans

José zei

6 jaar is een lange tijd en zeker een felicitatie waard. Je hebt een prachtige kaart gemaakt in mooie kleuren, alleen de tekst in de ballon is niet zo goed te lezen maar dat kan ook door de lichtval op de foto zijn.

Mona Pendleton zei

So very pretty Marjan! Love the burst of color! What a cheerful birthday card!

Henriëtte zei

Wat een mooie kaart weer. Gefeliciteerd met het 6-jarig bestaan van het blog. Tijd gaat snel.

groetjes Henriëtte

Gerrina zei

Wat een super mooie kaart! Dat roze springt eruit en die achtergrond is zo mooi! Gefeliciteerd met alweer het 6 jarige bestaan van DCL! Groetjes, Gerrina

Jeanette zei

Wat een heerlijke vrolijke kaart, prachtig de combinatie zwart/wit en roze een genot om naar te kijken.

groetjes Jeanette

Deborah zei

Ik vind deze kaart heel mooi, super mooie kleurencombinatie!