dinsdag 8 september 2015

Liftchallenge # 91

Goedemorgen!

We zijn er weer vandaag op het Liftblog met de nieuwe Liftchallenge, ditmaal door Cornelie uitgekozen. Zij koos voor deze kaart van Kelly Marie Alvarez en het origineel staat op deze blog.

Dit is de bedoeling: Zelf achtergrond stempelen en inkleuren, en kader met bijpassende afbeelding erop. 
Waar je mee kleurt is aan jou. Stijl ook. Lay-out van de kaart aanhouden.


Het origineel:


Mijn versie:



De set die ik gebruikt heb is van Paperartsy Eclectica- Lin Brown. 

Het kaartje is voor onze dochter Claire, die samen met onze kleindochter Emmy een nieuwe start gaat maken. Eind oktober krijgt ze de sleutel van hun appartementje, vlak bij ons. Er zal daar wel wat roze gebruikt gaan worden, i.i.g. in Emmy's kamertje, de meubeltjes hebben we al, vandaar dat ik het huisje ook roze heb gekleurd. Het kleuren van de stempels heb ik gedaan met Distress inktjes en een waterpenseel. Ik hoop dat ze er erg gelukkig zullen worden. 

Deze challenge wordt gesponsord door 't Scrap-Ateljeetje met uiteraard weer een erg leuke prijs. 
Doen jullie weer mee? Je kunt je kaart linken tot vrijdag 18 september 18.00 uur, toevallig de verjaardag van mijn dochter :)

Succes en veel plezier!

   photo Signature.png

44 opmerkingen:

Romy zei

Jeetje, wat is die ontzettend leuk! Echt een kaartje om blij van te worden!

Wendy Koorevaar zei

Oei dit is vast een spannende en heftige tijd voor jullie. Ik hoop dat ze snel hun draai kunnen vinden in het nieuwe huisje en alles goed gaat. Fijn dat ze lekker bij jullie in de buurt komen wonen.

Je kaart is heel mooi! Je hebt weer prachtige sprekende kleuren gebruikt en wat een gave stempels.
Een heel vrolijk plaatje zo, super!

Liefs,
Wendy

Nelleke zei

Wat een schattig kaartje zeg! Veel geluk voor je dochter en kleindochter. Het idee van de liftchallenge is ook weer heel erg leuk. Groetjes, Nelleke

Els zei

Super mooie kaart voor je dochter en Emmy en wat een prachtige kleuren zijn dit.
De stempel vind ik zo leuk.
Fijn dat de meubeltjes voor Emmy haar kamer er al zijn en ik wens hun veel geluk in hun nieuwe huis.
Heerlijk dat ze dichtbij komen te wonen.
Groetjes, Els

Janette van Otterlo zei

Wat een leuke kaart!!
Grtz Janette

Janette van Otterlo zei

Wat een leuke kaart!!
Grtz Janette

Cornelie zei

In zo'n huisje wordt je toch vanzelf gelukkig ;-) Super leuk is deze lift!!

Misseke zei

Prachtig leuk kaartje heb je voor je dochter en kleindochter gemaakt Marjan - helemaal super gedaan.
Veel geluk voor je dochter en kleindochter.

Groetjes,
Misseke

Stella zei

Wat een prachtige uitwerking van de liftchallenge. Een echt Marjan; prachtig!
Een heftige en drukke tijd; ik denk aan je.
XX

Sophie zei

Herrlich, liebe Marjan...
So schöne bunte und fröhlich ausschauende Karten.
Lustig und cool zugleich.

Ganz liebe Grüße von Sophie

Willy's creations zei

Wat een leuk vrolijk kaart heb je maakt...veel geluk voor je dochter en kleindochter met hun nieuwe woning:-)

Wilma zei

Met zo'n kaart en zulke (groot)ouders gaat het zeker lukken!
Vrolijke grappige kaart. Word je gelijk blij van.

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
fijn dat je dochter en kleindochter nu lekker in de buurt komen wonen, wens ze veel geluk..
Je kaartje is echt super..de kleurtjes knallen er uit,
groetjes,
Ans x

maria's knutselplezier zei

Leuk, schattig, twee fantastische kaartjes , het origineel is super maar het jouwe is zeker niet minder!!!

Groetjes
Maria

Deborah zei

Wauw! Een echt pareltje!

Je@net zei

Wat een leuke uitdaging. Vind jouw uitwerking ook erg mooi geworden, Marjan!

Anneke. zei

Prachtige kaart, hoor! Toch wel heel leuk om je eigen achtergrond te maken........
Groetjes Anneke

KarinsArtScrap zei

super gaaf gelift Marjan, mooie kaart
Gr Karin

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Oei. Dat klinkt niet leuk. Maar met oma in de buurt als ondersteuning gaat alles vast goed komen. Veel succes en veel geluk in het nieuwe huisje. Wat een kunstig kaartje. Gaaf.

Kaartenkraam zei

Er zal vast een heftige periode aan die verhuizing vooraf zijn gegaan. Heel veel geluk gewenst voor beiden met deze nieuwe start. Het feit dat jullie zo dichtbij wonen zal e,e,a, wel wat gemakkelijker maken.
De kaart is hartstikke leuk, mooie lift!

groetjes van Ank

Ellen zei

Wat een leuke, vrolijke kaart heb je voor Claire en Emmy gemaakt! Het huisje is super gaaf. Fijn dat ze een plekje hebben voor een nieuwe start, daar is ongetwijfeld een zware periode aan voraf gegaan.

Mona Pendleton zei

Super cute card Marjan! What a fun little house!

GerJanne zei

Oh Marjan, dat klinkt moedig van Claire! Voor jullie als ouders ook spannend. Zorgen blijf je je toch wel maken ook al zijn je kinderen volwassen. De kaart is in elk geval vrolijk en mooi en ik hoop dat ze samen een heel goede tijd tegemoet gaan.
Lieve groet,
GerJanne

Marjanne zei

Wat een mooi kaartje! Veel geluk voor je dochter en kleindochter

Irene zei

Claire en Emmy moeten even geduld hebben maar deze enige kaart is alvast een voorproefje van gelukkige en beter tijden die nu heel snel dichtbij komen! Lekker dicht bij Opa en Oma, even wennen maar dan komt vast alles weer heel snel goed!!

Liefs, xx Irene

Алексровер Анна zei

Marjan, wish your daughters family a lot of happiness in a new house!! Your fantasy house on the card is wonderful!!!! Great lifting!!!!

Sylvia zei

Prachtige kaart,Marjan.Mooi stempelwerk en leuke, sprekende kleuren.Heel veel geluk voor Claire en Emmy met hun nieuwe start.

Groetjes,Sylvia.

Miranda V zei

Wat een vrolijke kaart heb je voor ze gemaakt. Het klinkt als een nare periode, hopelijk vinden ze samen veel geluk in hun nieuwe huis.

Mariken zei

Oeoe, wat een gave kaart heb je gemaakt, geweldig! En wat heerlijk om Claire en Emmy zo dicht bij jullie te hebben. Ik heb ook altijd dicht bij mijn moeder gewoond, met m'n drie kinderen. Daar hebben we allemaal zo intens van genoten!!

Colien zei

Wow, wat een mooie lift heb je ervan gemaakt! Fijn om Claire en Emmy dichtbij je te hebben, hopelijk zijn ze snel op hun plekkie op hun nieuwe stekkie! De vorige lift is het me niet gelukt om mee te doen, maar ga proberen deze uitdaging aan te gaan.
grtz. Colien

Angelique zei

Wat een leuke kaart heb je van de lift gemaakt. Een hele vrolijke kaart voor Claire en Emmy die hun draai vast wel gaan vinden op hun nieuwe plekje. Fijn dat ze in de buurt komen wonen, ik wens ze veel geluk in hun nieuwe huisje.
groetjes Angelique

Marianne zei

Elke keer neem ik me voor om mee te doen met de liftchallenge; schrijf hem in mijn agenda en dan zie ik plots dat het hoog tijd is om aan een kaart te beginnen en dan is de zin, inspiratie of tijd ver te zoeken. Dit is weer een superleuke challenge, maar ik beloof nog niets :-)
Jouw kaart is weer prachtig geworden. Ik wens Claire en Emmy heeft veel geluk in hun nieuwe huisje. Dapper om voor een nieuwe start te kiezen en fijn dat ze in de buurt komen wonen. Groetjes,
Marianne

Willy zei

Wat een geweldig mooi verhuiskaartje Marjan, prachtig die frisse kleurtjes die hopelijk zorgen voor een frisse start :)

Judith zei

Een geweldige kaart, zo vrolijk en speels!
Dat was mijn eerste indruk bij het zien van deze leuke lift! Maar dan lees ik je verhaal en dat klinkt net iets minder vrolijk. Dat wil zeggen, een nieuwe start te kunnen maken is natuurlijk wel heel fijn, maar dat het moet is vast niet zo leuk. Gelukkig komen ze bij jullie in de buurt wonen, zo kunnen jullie snel bij elkaar komen, als daar behoefte aan is. Veel geluk voor Claire en Emmy!

José zei

Wat een leuke liftkaart Marjan, natuurlijk in roze! Veel geluk voor je dochter en kleindochter i hun nieuwe apartementje

Gerrina zei

Wat een gave kleuren en leuke kaart! Helemaal anders als waar ik aan dacht toen ik deze stempelset zag... Groetjes, Gerrina

ida zei

Leuke kaart om te liften, jouw exemplaar ziet er prachtig uit!

Nicole Parmentier zei

Spannend zo een nieuw begin, ook voor jullie! Maar wat fijn dat ze zo lekker dichtbij zitten. Dit roze huisje ziet er in ieder geval al heel vrolijk en gezellig uit, het huis van je dochter wordt dat vast ook! Ik wens je meisjes heel veel geluk in hun nieuwe huis!!

Nadine zei

Een nieuw begin, als dat geen prachtige kaart waard is! En wat heb je er een leuke speelse set stempels voor gebruikt, top. Ik wens jullie allemaal veel geluk!

Dora zei

prachtige lift!

Angela zei

Fijn dat je dochter en kleindochter in de buurt komen wonen....
Heel veel geluk gewenst voor je dochter en kleindochter, maar ook voor jullie!!

Je lift is helemaal geweldig!! Mooie kleuren!!

Ilse zei

Prachtige lift, heel knap gedaan!
Groetjes
Ilse

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Marjan..
Groetjes Trudy

Mary zei

Gaaf kaartje!
Altijd naar als dit gebeurt in je leven. Fijn dat jullie zulke lieve en fijne ouders zijn, dat zal Claire en Emma veel goed doen. Heel veel succes en sterkte voor je dochter, kleinkind en jullie zelf!!