dinsdag 23 februari 2016

Metal Tag

 Laatst zag ik een mooie tag bij mijn vriendin Wilma, zij deed de tag van Tim Holtz. Ik werd geïnspireerd door het "metal" stukje erop bij haar en maakte een  tag helemaal in "metal look".
Maar ik zocht een andere tag van hem op liet me ook daardoor inspireren.

Dit is de tag van Tim (die niets van doen heeft met metaalfolie):


En die van mij:



Grappig hoe een stukje metaalfolie uit de bouwmarkt op een tag geplakt en daarna geëmbossed (twee verschillende folders) dan zo op metaal kan lijken, na bewerkt te zijn met alcohol inks. Ik heb verder bloemen van Prima, een metalen vlindertje (met alcohol ink bewerkt en beplakt met pareltjes en glimsteentjes), metalen bloemetjes, takje en blaadje van Scrap Unlimited gebruikt. Het chipboard klimoptakje is van Scrapiniec. Nog een kettinkje met sleuteltje, gouddraad en kreuklint om het af te maken.


Alle spulletjes die ik wilde verkopen, het werd nog iets meer, heb ik inmiddels vrij snel verkocht. Via Marktplaats, maar ook via besloten Facebookgroepen. Niet altijd zonder enig gedoe, je moet echt goed uitkijken (ik heb ervaring met kopen en verkopen), maar het is gelukt weer. En de kopers waren blij.

Fijne dag!

 photo Signature.png

47 opmerkingen:

Ellen zei

Wow Marjan...wat is dit mooi zeg. Ik vind dit zo leuk en stoer. Gebruik je alcoholinkt van Tim Holtz of een ander merk?
Liefs Ellen

Je@net zei

Jeetje...wat is dít gaaf, Marjan. Echt een pracht van een label geworden!

Marijke zei

Wooow het is een juweeltje!! Schitterend geheel!

Groetjes,
Marijke

Ellen zei

Echt mooi gemaakt, zeg! Je label is prachtig van kleur en heel bijzonder door de metal look.

Marfien zei

Sorry, ik moest even een slabbetje op mijn toetsenbord leggen, zit hier helemaal te ....... achter mijn PC, wat een prachtig label Marjan. Ik ken de techniek wel maar doe er eigenlijk nooit iets mee

Stella zei

Geef jij ook workshops? Ik kom met liefde naar je toe want ik ben hier gewoon stil van; dat je dat zelf hebt gemaakt! En vele malen mooier dan die van TH zelf; die kan wat van jou leren:) Ik vind jouw gevoel voor verhoudingen; kleur en details eindeloos mooi!
Fijn dat je zoveel hebt kunnen verkopen. Ik heb zussen waar ik nog wel eens iets aan geef. Het gedoe en gehannes met verkopen maakt dat ik nauwelijks iets verkoop.....
Fijne avond!

Romy zei

Wauw, wat een ontzettend gave tag! Ik ben er echt weg van.

Mariken zei

Wat is dit mooi gedaan, ik vind het echt knap dat je zoiets kunt maken. Een klein stukje kunst!!

Els zei

Ontzettend mooi gemaakt Marjan en zo leuk met het alcohol inkt.

GerJanne zei

Ha Marjan,
je tag is echt prachtig zeg! Sjonge, hoe bedenk je het met dat metaalfolie. Ziet er gelikt uit!
Fijn dat je kon verkopen! Iedereen blij!
GerJanne

Inky and Quirky Designs zei

Fab tag and yes isn't it amazing what effects you can make too
Hugs
Donna xxx

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat mooi is dit zeg! Heel gaaf dat je deze stoere metal uitstraling heb weten te creëeren!
Je hebt zo'n gevoel voor stijl en kleur, echt prachtig!

Liefs,
Wendy

Danielle zei

Prachtige tag Marjan! Heel mooi effect geeft dat metaalfolie. En mooie kleuren heb je gebruikt!

!neke zei

Mooie tag !!!
In het echt nog mooier !!!

Nelleke zei

Wat gaaf zeg! Om te onthouden. Net met inkt en bister zitten spelen, maar alcoholinkt nog geen ervaring mee. Moet altijd nog iets overwinnen. Super hoe je het gemaakt hebt, groetjes, Nelleke

Rosina zei

Heel mooi deze tag Marjan...prachtige die metalen uitstraling....
fijn dat je spullejtjes zo snel verkocht zijn...

groetjes Rosina

Doreen zei

A gorgeous tag,love all the texture.xxx

Sabine zei

Wat een prachtige tag! Heel gaaf gemaakt zeg en leuk met dat metaal folie Liefs Sabine

Colien zei

Wow, die is gaaf! Te gek effect, erg tof!
Hier ook aan het opruimen. Eigenlijk al sinds de kerstvakantie, langzaamaan maar wat dingen verkopen, ruilen of in een box voor workshops voor leerlingen. Helaas lukt het deze (vrije) woensdag weer niet om er verder mee te gaan, de griep slokt al mijn energie op... Maar bedankt voor je inspiratie, heb stiekem nog best veel Tim Holtz materialen in huis ;-)
grtz.Colien

Алексровер Анна zei

Marjan, what a wonderful tag! Love the metal look, the embossed background and the embellishments!

Scraptastisch zei

Wat weer een creativiteit Marjan! Ik ken deze techniek, waanzinnig leuk om te doen ook! Techniekjes uit proberen is altijd verrassend vooral als het effect zo mooi wordt! Waanzinnig goed gedaan, ziet er prachtig uit!!!
xx Gerie

Kaartenkraam zei

Dat heb je weer heel knap gedaan! Ik vind de kleuren fantastisch, hele mooie tag!

groetjes van Ank

Cornelie zei

Hier ben jij ook goed in hoor! Erg mooi hoe alles bij elkaar past!

Wilma zei

Super gave tag, mooie kleuren en 'frutsels' en leuk dat ik er een ietsie pietsie aan heb bij kunnen dragen ;-)
Fijn dat je je spulletjes hebt kunnen verkopen. Geeft weer ruimte voor nieuwe spullen.....

Doris knippenenplakken zei

Hoi Marjan,
Prachtige tag heel mooi details !
Groetjes Doris

Gerrina zei

Heerlijk weer iets heel anders hier! En mooi ook! Zie voor me hoe je heerlijk met de alcoholinkt hebt zitten spelen tot je het resultaat had dat je wou... En deze tag mag er wezen; zo mooi die warme kleuren en stoer en toch fijntjes door de bloemen! Groetjes, Gerrina

Anjas-Artefaktotum zei

WOW what a marvellous art work, love all details colors and textures.
Lieve groetjes Anja

Lia zei

Marjan ik vind dit helemaal te gek! Wat een prachtige vintage tag.....!!
Ik geloof dat ik naar de bouwmarkt moet!
Lia xx

Vera zei

Supertoffe tag :-)

maria's knutselplezier zei

Heel mooie tag weer Marjan!!!

Groetjes
Maria

KarinsArtScrap zei

prachtig van kleur en een super mooie tag Marjan
Gr Karin

Misseke zei

Schitterende tag heb je ervan gemaakt Marjan - super supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke

Diny zei

Wat Mooi Marjan.....heel erg leuk effect!
Groetjes Diny

Sylvia zei

Prachtige tag,Marjan en ook zo mooi afgewerkt.

Groetjes,Sylvia.

Oeneke zei

Wat een prachtige tag, ik vind die van jou eigenlijk ook mooier dan die van Tim

Plony zei

Wat ziet dit er geweldiggggg uit.....Mauritsje zou zeggen coolllll...hihihi. Hij zegt niet veel maar dat dan weer wel hahaha. Echt een hele stoere tag zeg...en als ik dit dan zie dan krijg ik zoiets van...misschien moet ik maar weer eens uit die comfortzone....misschien als ik eens tijd over heb haha.
Liefs van Plony

Ans S. zei

WOW, wat heb je deze tag super mooi gemaakt, echt schitterend!!

Groetjes Ans

Mona Pendleton zei

WOW Marjan! What a stunning tag! Love all the metallic shimmer and shine!

aussie aNNie zei

oh wowow...Beautiful card, gorgeous colouring and fabulous design here.xxx {aNNie}

Nicole Parmentier zei

Oh wauw, wat gaaf is dit! Het metaal is zo mooi gedaan!! Jammer dat het een foto is, dit is echt zo een tag die je in het echt moet zien. Super!

Marlies zei

Wat een bijzondere creatie heb je van je tag gemaakt, schitterend is ie! lieve groetjes, Marlies

Willy zei

Oh ja zag ik deze nou ook op FB? Prachtig zoals jij het metaalfolie hebt verwerkt, wat een schitterende tag Marjan!!

Irene zei

Kan mijn ogen niet geloven, echt zo bijzonder wat je elke keer weer doet, prachtig label Marjan!

Liefs, xx Irene

Sarah - Crea S zei

Het resultaat is super Marjan! Mag je heel erg fier op zijn! Liefs, Sarah

Ellen zei

Hoi, ik was hier al eerder met een reactie maar heb nog een vraag...
Wat is dat voor metaalfolie wat je hebt gebruikt. Ik heb gekeken en zie grote kostbare rollen van 45 euro. Zijn het velletjes ofzo? Ik hoor het graag van je. Liefs Ellen

Ellen zei

Hoi, ik was hier al eerder met een reactie maar heb nog een vraag...
Wat is dat voor metaalfolie wat je hebt gebruikt. Ik heb gekeken en zie grote kostbare rollen van 45 euro. Zijn het velletjes ofzo? Ik hoor het graag van je. Liefs Ellen

ElizStewart zei

Absolutely love your style! I am over at Time Out thinking about my case of your card...and am peeking here for insight. All I can say is wow!