dinsdag 15 maart 2016

Blaadjes

Vroeger maakte ik digitale naamstempels, maar ben daarmee gestopt omdat het zoveel tijd kost en ik er niet zo'n zin meer in had. Maar mijn hobbyvriendin/ex-collega Ineke wilde erg graag een rubber naamstempel en voor haar maakte ik een uitzondering en ging aan de slag. Hier zitten wel wat eisen aan vast, want het geheel moet zodanig scherp zijn dat het ook echt in rubber gemaakt kán worden. En de stempel die ik een jaar of twee geleden voor haar maakte voldeed niet aan de eisen.
Ik kwam terecht bij het Stempelatelier, waar ik door Michel heel vriendelijk werd geholpen met goede aanwijzingen. Dit werd Ineke's stempel, in rubber gemaakt op 3.8 cm en hij doet het prima.




Toen ik de site zat te bekijken zag ik dat ze ook eigen stempels verkopen van het merk Inkerbell. Mijn oog viel op de abstracte blaadjes en rozen set. Met de blaadjes set maakte ik deze kaart:


De blaadjes zijn gestempeld met Watermark en zwart geëmbossed. Gekleurd met Tombow markers.
De tekststempel is van Wplus9. Frisgroen papier, passend bij de lente en het mooie weer!

With this card I join the challenge at City Crafter Challenge: Make it green

Fijne dag!
 photo Signature.png

43 opmerkingen:

Ellen zei

Das ook stug. Heb gisteravond zitten kijken (op een andere site) boor een naamstempel. Niet voor mij, want ik heb er eentje van Mariken gekrenen, maar voor de vriendin van mijn zoon. Deze voir Ineke is erg mooi. Jouw bladerkaartje trouwens ook. Leuke stempels en gaaf van kleur. Fijne dag!

Els zei

Een erg leuke felicitatie kaart is dit met die mooie blaadjes. Mooi met dat frisgroene kleurtje erbij.

Hannelie zei

Pragtige naam stempel en fantastiese vars mooi kaartjie met blare! Ek hou daarvan!
Geniet die dag Marjan!

Danielle zei

Je kaartje is heerlijk fris van kleur en de blaadjes zijn erg mooi! De stempel trouwens ook, Ineke is er vast blij mee!

Romy zei

De stempel is prachtig geworden en ook de kaart ziet er schitterend uit. Erg leuk zoals je de blaadjes hebt verwerkt.

Je@net zei

Mooie naamstempel en wat een leuke frisse kaart.
Nog een fijne dag, Marjan!

Lia zei

Wat geweldig dat je zulke stempelontwerpen kunt maken! Heel knap Marjan.
En je CAS kaart is ook weer prachtig. Ik vind het zo knap dat je dit voor elkaar krijgt, want ik heb zelf altijd zo'n moeite met een CAS kaart!
Lia xx

Anneke zei

Schitterend, jouw jaart. En wat heb jij een mooie stempel ontworpen.

Inkerbell Stamps zei

graag gedaan Marjan ! Veel plezier met je aankopen. Wat een leuk blog!

Diny zei

Wat een prachtige kaart Marjan....en die stempel....gaaf hoor!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Prachtige stempel heb je gemaakt voor Ineke,
je kaartje ziet er super uit, de blaadjes zijn erg leuk..
Gisteren was het lekker zonnig, nu is het miezerig..
groetjes,
Ans

Doreen zei

Love the fab design and details,just gorgeous.xxx

Irene zei

Ineke is vast dolblij met die prachtstempel en je kaart is super zonnig en welkom want vandaag schijnt ie helaas niet!

xx Irene

Maartje zei

Mooie naamstempel! Groot gelijk dat je ook nog iets voor jezelf besteld hebt ;). Gaaf verwerkt! Is een fijne winkel om stempels te laten maken en bestellen, ik bof dat hij hier om de hoek zit ;).

Sophie zei

Wow, ein toller Stempel. Den könnte ich auch gut gebrauchen :-)

Und eine tolle Karte, sehr cool.
Sophie x

Sarah zei

Mooie stempel en een gave kaart.
Liefs Sarah

Inky and Quirky Designs zei

Loving the zesty card Marjan,it looks mouth watering fresh ;)
Hugs
Donna xxx

KarinsArtScrap zei

een prachtige naam stempel heb je gemaakt Marjan en je kaart is heel erg mooi ook een super kleur valt lekker op.
Gr Karin

Misseke zei

Mooie naamstempel is dat voor Ineke - supermooi zo.
Je kaartje is ook weer helemaal toppie Marjan.

Groetjes,
Misseke

Aletta zei

Wauw... wat een prachtig stempel heb je gemaakt voor Ineke, en ook de kaart is weer een toppertje... Ik ga op de AS maar eens langs de stand van t StrapbookAtelier om ook een eigen naam stempel te scoren... Groetjes Aletta... ps zie ik je weer op de AS?? Ik ga weer gezelli met Anneke t hele weekend:))) Yeahhh... nu al zin in... Nog een paar weekjes om te sparen.. whahahaha

Angelique zei

Wat een gave stempelset heb je gekocht, mooi die strakke bladeren. Is een mooie kaart geworden.
Wat heb je een prachtige stempel voor Ineke ontworpen, die zal wel in de smaak vallen.
lieve groetjes Angelique

Dora zei

Mooie kaart gemaakt met die blaadjes. Dat groene/geel kleur is geweldig!
je hebt ook een mooie stempel ontworpen.

GerJanne zei

Geweldige naamstempel heb je ontworpen zeg! Super...en dank je voor de tip, altijd handig en ik heb een bestelling geplaatst. Je kaart is supermooi, heb je toevallig ook de rozenstek besteld erbij...die vind ik ook zo prachtig.
Groetjes,
GerJanne

Doris knippenenplakken zei

Hoi Marjan,
Mooie kaart heb je gemaakt met de blaadjes !
Hier al de ganse dag mooi weer maar heel koud .
Groetjes Doris

Stella zei

Ik ben helemaal onder de indruk van jouw ontwerp voor de stempel voor je vriendin. En je kaart....Superstrak en wat een prachtige blaadjes! Wat grappig; wij beiden gaan vandaag voor groen; dat heb je goed gekozen :). Juist bij CAS kaarten zijn het de details die het verschil maken; ik vind dit eindeloos mooi. Superleuk dat je meedoet bij CCCB; dank je wel!!

p.s. inmiddels weer wat opgeknapt?

Colien zei

Prachtig ontwerp, knap gemaakt! En je kaartje is weer geweldig, erg mooi!
grtz.Colien

Aartje zei

Mooie stempel heb je ontworpen en je kaart is prachtig. Mooi die blaadjes, ook leuk om hem straks in herfstkleuren te maken.
Groeten, Aartje

Mariken zei

Wat is dit prachtig zeg! Super gedaan, ik word hier vrolijk van!!

Willy's creations zei

Heel apart:-)

Groetjes,Willy

Mona Pendleton zei

Such a pretty card Marjan! Love the abstract leaves and cheerful color palette!

aussie aNNie zei

Brilliant, love this, the colours, and design is gorgeous.xx
 {aNNie}

Nadine zei

Jij bent ook van alle markten thuis, he? Wat een toffe kaart en een gave stempel heb je gemaakt! Zal Ineke blij mee zijn. Je kaart spat van mijn scherm af, ik word er vrolijk van!

Martha zei

Wat maak jij toch prachtige kaarten zeg!!

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtige stempel heb je gemaakt voor je vriendin ( ben echt een beetje jaloers!!) en je kaartje is ook weer super leuk wat ben je toch getalenteerd!!

Groetjes
Maria

Willy zei

Wat een prachtig ontwerp, zowel je zelf ontworpen stempel als kaart, wauwww mooi gedaan Marjan!!

Tineke van der Linden zei

Gaaf is de stempel die je ontworpen hebt voor je vriendin. Ook mooi is je kaartje met de blaadjes.
Groetjes Tineke

Gerrina zei

Daar heb je je vriendin super blij mee gemaakt; ziet er mooi uit!
En wat een mooie kaart weer; veel fris groen (zijn we aan toe) en mooi hoe je de blaadjes hebt gestempeld en gekleurd! Groetjes, Gerrina

Patti zei

Stunning design!!

Patti

Nicole Parmentier zei

De stempel voor Ineke is prachtig, ze is er vast blij mee. Je kaartje is ook weer geweldig mooi, lekker fris en s'zomers past helemaal bij het weer van vandaag (donderdag). Ik ga zo lekker met de hond het bos in!

Ros Crawford zei

What a fabulous card for our Green challenge!I love the design! Thanks so much for sharing your talent with us this week at CCCB!!

José zei

Wat een gave stempel is dat voor Ineke.
Hele mooie strakke kaart is dit met de blaadjes, alleen ik zie er geen groen in maar geel, misschien ben ik toch kleurenblind! Ik vind de kleuren op internet vaak heel anders overkomen dan in het echt.

Kirsty Vittetoe zei

Lovely work, thanks for sharing with us at CCCB!

Gerdine zei

Heel gaaf kaartje. Even pinnen, want ik wil deze graag een keertje liften!