zondag 18 maart 2018

Challenge # 288

Anja verzon voor ons deze leuke challenge voor de komende twee weken:

Maak een off the edge kaart, denk daarbij aan een rand met diecuts of een halve stempel. Ons team maakte leuke voorbeelden, ik maakte deze kaart:



De vlinders half over de rand van de kaart gelegd en gestanst, daarna de hele vlinder gestempeld op de halve diecut en de kaartrand. Ingekleurd met Copics. De raster stempel won ik ooit bij Oma Dee, geen idee meer welk merk, maar zou Kaisercraft kunnen zijn. Blokjes een kleurtje gegeven.

Ik vond een prima tutorial van Jennifer McGuire op YouTube waar je misschien iets aan hebt als je kiest voor het gebruik van dies.


De kaart ging naar Cornelie, die vorige week jarig was en dol is op turquoise.

Doen jullie weer mee? 

Groetjes, Marjan

29 opmerkingen:

Irene zei

Weer een heel leuke challenge en jouw prachtige vlinderkaart heeft Cornelie vast héél blij gemaakt!

XxIrene

Je@net zei

Leuke challenge en wat een super gaaf kaartje is dit, Marjan.
Fijne zondag!

Mona Pendleton zei

So pretty Marjan! Those butterflies are gorgeous! Love the pretty color palette that you used!

aussie aNNie zei

Beautiful colours and love this off the edge card.x 💖 [Aussie aNNie's Blog]

Maria V zei

Wat een geweldig idee. Ik heb de tutorial van Jennifer McGuire even bekeken en snap nu hoe jullie het gedaan hebben. Jouw kaart is een plaatje. Mooie kleurtjes heb jij weer gebruikt.

Kaartenkraam zei

Leuke techniek en jouw kaart is weer prachtig. Mooie kleurencombi en leuk gecombineerd de verschillende stempels.

groetjes van Ank

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Marjan heel mooi die rand zo
Gr Karin

Dortesjs zei

beautiful card

!neke zei

Mooie kaart !
Leuke challenge !

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Supermooie kaart ik ben ook dol op die blauwgroene tint en ja die stempel is van kaiserkraft ik heb en ook, leuk dat je een paar kleurige accentjes in die afdruk hebt gezet!
Liefs Martha

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Marjan !
Heel mooie combinatie .
Groetjes Doris

Ans Gilbert zei

prachtige kaart met de hele mooie vlinders,
je hebt ook weer geweldige kleuren gebruikt,
Ansx

Marfien zei

Tof kaartje Marjan en dank voor je filmpje, handig om even te zien en inspiratie op te doen, nu kijken of het lukt . . .

Sue Lelli zei

LOVE the BEAUTIFUL butterflies and the grid stamp! LOVE how some of the boxes were colored in! FANTASTIC card!

Nicole Parmentier zei

Ik had je kaartje stiekem al gezien als voorbeeldje van de challenge. Vind hem prachtig!! De vlinders knallen er lekker af. Leuk dat ik gast designer mocht zijn bij jullie!

Diny zei

Wat een schitterende kaart Marjan.
Ik heb nog even bij je terug gekeken en zag zoveel moois voorbij komen!
Dank je wel voor je lieve berichtje!
Groetjes Diny

Mariken zei

Prachtige kaart, die vlinders zijn echt schitterend van kleur. Een passend kaartje voor Cornelie.
Die tutorial had ik al eens gezien, erg leuk! Ik houd de challenge in gedachten.
Gezellige avond!

Colien zei

Heel gaaf, wat een mooie kaart voor Cornelie! En de techniek is erg tof, jullie hebben weer een leuke challenge bedacht...
grtz. Colien

Ellen zei

Prachtig zeg, die vlinders! Mooi van kleur ook, gaaf dat die kleurtjes terugkomen in het raster.

Kate Yetter zei

The grid with the bright butterflies looks so clean and modern. LOVE!!!

Gerrina zei

Wat een mooi contrast tussen de gebogen lijnen van de mooie vlinders en de ruitjes! Gave kaart die denk ik wel heel gewaardeerd is door de jarige :)! En mooi weer in een andere stijl, blijft gaaf hier te kijken wat je weer voor moois hebt gemaakt! Groetjes, Gerrina

Monique zei

Wat een gave kaart Marjan!
Ik ga je nou volgen. Dan kan ik niets meer missen.
Lieve groet, Monique

Sylvia zei

Prachtige kaart,Marjan.Heel mooi ontwerp.

Groetjes,Sylvia.

Алексровер Анна zei

Marjan, you have created a perfect off -the- edge die cut card! Thank you for sharing a lesson how to make it! Love your butterflies!

Angelique zei

Prachtige kaart, hele mooie techniek en zo leuk de gekleurde vierkantjes. Ook je voorbeeldkaart voor de liftchallenge is schitterend, gaaf het goud op de zwarte ondergrond.
lieve groetjes Angelique

Karen Dunbrook zei

this is gorgeous..love the cute edge and the colours are wonderful.
:) Karen

SylS creaties zei

Wow wat een schitterende kaart! Bijzonder mooi!
groetjes,
Syl

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Zo, wat een beauty van een kaart. Een leuke techniek.

Danielle zei

Zo leuk, je gekleurde blokjes in het raster. Zo wordt het echt een geheel met de vlinders. Ik ga het filmpje zo eens kijken en dan hoop ik een beetje tijd te hebben dit weekend ;-)