zondag 27 mei 2018

DCL # 293

Deze nieuwe challenge van Dutch Card Lovers werd bedacht door Rosalien. Zij zegt dit:

Ik weet het, we moeten er nog niet aan denken op dit moment maar toch daag ik jullie uit om een winterse kaart of  kerst kaart te maken in de kleur zwart, wit en goud.
Dit zijn de kleuren die ik wil zien dus  geen andere kleur toevoegen.

Dat werd dus een kerstkaartje bij mij:



De mussen vallen van het dak, maar een kaartje is een kaartje ... ;)

Met een takken stempel van Magenta, die ik in zwart en met Watermark heb gestempeld. Goud embossingpoeder gebruikt, ook voor het gouden randje eromheen, bij gebrek aan zulk papier. 
Een tekstje van een set van MFT. Het is een eenvoudig kaartje, ik denk dat ik er maar een serie van maak. 

Het wordt dit weekend erg warm, ik voel weer een BBQ aankomen!
Komende week ben ik lekker vrij, door mijn bapodagen. Ik ben met vriendin !neke aan golflessen begonnen, dus we gaan weer oefenen en de tweede les volgen. Verder een wandeling gepland in de Japanse tuin van Clingendael, en nog wat meer leuke dingen. Een vol programma, heb er wel zin in.

Fijn weekend!

Marjan

25 opmerkingen:

Angela zei

Prachtige kaart Marjan! Hele mooie combinatie van kleuren; leuke opdracht.... en inderdaad een kaartje is een kaartje :).

Geniet van je vrije week!

Irene zei

Je programma klinkt leuk Marjan, je kaart is mooi -leuke challenge - maar hier wordt amper gefreubeld en kerstkaarten zijn hélemaal de ver van mijn bed show dus dat gaat hem niet worden!

XxIrene

Je@net zei

Leuke challenge en een pracht van een kaart, Marjan.
Fijne dag vandaag!

KarinsArtScrap zei

prachtiggg Marjan ik ga mijn best doen
Gr Karin

Maria V zei

Dat er met deze kleuren, zo`n mooie kaart gemaakt kan worden vind ik geweldig. Vaak denk je niet aan deze combinaties van kleuren. Dat is het leuke van blogland....je doet er altijd weer ideeën op.
Mijn buurvrouw vertelde toevallig gisteren dat zij in die tuin was geweest en het prachtig was. Leuk programma in het vooruitzicht. Fijne zondag en vakantie.

GerJanne zei

Ik heb net een kaart klaar in de vereiste kleuren, maar helaas geen kerstkaart, zelfs in d evertse verte heeft het te maken met winter...
Dus ik zal mijn hoofd er over breken..wel leuk en sjieke kleuren voor een kerstkaart.
Jouw voorbeeld is heel mooi!!
Wat fijn dat het op jouw school zo goed geregeld is met de Bapo uren. Af en toe wat extra vakantie daardoor, dan houd je het vol tot je pensioen. Fijne week!!

Colien zei

Fantastische kaart, heel mooi!
Geniet van je weekje, even tijd voor leuke dingen!
grt Colien

Margot zei

Schitterende kaart! Clingendael is mooi, vorig jaar ben ik in de Japanse tuin geweest, echt prachtig!

Marfien zei

Schitterend kaartje, letterlijk en figuurlijk, mooi gemaakt in deze "opdracht" kleuren

Els zei

Een schitterend mooi kaart en wat gaaf deze kleuren bij elkaar.

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart geworden Marjan ! Heel mooie combinatie met de stempels en kleuren.
Groetjes Doris

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Mooie kaart heb je gemaakt!
Geniet van je vrije dagen en leuke uitjes!
Liefs Martha

Ans Gilbert zei

Lekker een weekje vrij, mijn man heeft elke vrijdag een Bapodag,, mooie en chique kerstkaart,leuk in deze kleuren, ik heb ook weer 2 kerstkaarten gemaakt, maakt mij niet uit of het warm is,
Ansx

Willy zei

Ha ha je moet er maar zin in hebben :) maar weer of geen weer, jij maakt er weer iets prachtigs van! Heel stijlvol!! Fijne vakantie, hopelijk houdt het mooie weer aan!

Ellen zei

Stijlvolle kaart! Vind het wel heel dapper dat je je met dit weer aan een kerstkaart hebt gewaagd ;-) Veel plezier met de golflessen! Ik ben eind vorig jaar begonnen en het is echt heel leuk! Maar op supermoeilijk ;-)!

Danielle zei

Daar mag je gerust een serie van maken, er zijn er al een paar gereserveerd via Instagram hahaha.... Maar zonder gekheid, ik vind 'm echt prachtig. Zo mooi, die takken, die mooie tekst, de sterretjes voor de feestelijke touch. Wie weet ga ik ook wel mijn eerste kerstkaartje van dit jaar maken voor de challenge :-) Geniet van je week, allemaal leuke dingen, dat kan slechter Marjan!!

Durvina zei

Wat een prachtige kaart!
Ik \ben er weg van, de combi wit/zwart goud is top!

liefs, Durvina

Sylvia zei

Hele mooie kerstkaart,Marjan.Mooie kleurencombinatie.De takken stempel is ook mooi te gebruiken voor een condoleance kaart vind ik.

Groetjes,Sylvia.

SylS creaties zei

Schitterende kaart! Veel plezier van de week en geniet van het mooie weer. Oh en de Japanse tuin van Clingendael is zo prachtig! Nadeel: er komen erg veel mensen op af.. ;-)
groetjes,
Syl

Nicole Parmentier zei

Wat een schitterend kerstkaartje! Inderdaad een goed idee om hem in serie te maken, dat schiet altijd lekker op. Geniet van je bapo-dagen! (al heb ik geen idee wat dat zijn..)

Sarah zei

Prachtig!!! De kaart is af!
Geniet van je vrije dagen. X

Diny zei

Wat een schitterende kaart Marjan.....ziet er chique uit!
Groetjes Diny

aussie aNNie zei

Stunning card and amazing colours Marjan.xx[aussie aNNie blog]

Gerrina zei

Super mooi deze kaart! En wat bof jij met een week vrij en zo'n mooi weer! Geniet ervan! Groetjes, Gerrina

Sue Lelli zei

So GORGEOUS, Marjan! You did well with that color- or non color challenge!