dinsdag 16 oktober 2018

REMINDER Liftchallenge



Aanstaande vrijdag 19 oktober 18.00 uur loopt de Liftchallenge alweer  af, de tijd gaat snel! 
We hebben tot nu toe nog maar drie inzendingen, maar hopen dat er nog meer bij komen.

Let wel, iets erin maken is een bonus, maar zeker geen verplichting om mee te doen. 

Dus dames ... doe mee ... het kan nog! 😃





Pimp een lucifersdoosje (het mag geen groot doosje zijn) op jouw favoriete manier.

Iets erin maken is een bonuspunt! 


Groetjes, Marjan

8 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ach Marjan 3 deelnemers maar?! Ik kan je zeggen dat doosje ligt klaar, maar verder dan dat gebeurd er weinig mee, sorry te druk met sociaal leven en het schitterende weer en werken zoals vandaag een late dient! Ik hoop dat je oproep helpt!
xx Gerie

Irene zei

Vind het ook sneu dat er zo weinig animo is maar laat zelf helaas óók verstek gaan Marjan. Doe wel mee bij DCL en vond je babyruitje snoezig!

XxIrene

Sylvia zei

Wat jammer maar 3 deelnemers.Misschien geen kleine luciferdoosjes in huis.Ik heb ze ook niet.

Groetjes,Sylvia

Sarah zei

De opdracht is wel heel leuk, maar wat vliegen de dagen voorbij...

Dortesjs zei

beautiful, looking great

aussie aNNie zei

Great challenge Marjan, sadly I don't have time at the moment with design teams to enter... xx

Angela zei

Jeetje dat hebben jullie toch niet vaak.... zo weinig deelnemers.
Misschien geen luciferdoosjes en werken we met aanstekers????
Heb zelf ook geen lucifers in huis.... we roken niet, ik kook op electra en gebruik voor kaarsen een speciale gasaansteker :(.

Hopelijk komen er tóch nog een aantal inzendingen bij.
Succes.

xxAngela

Willy zei

Ach nog maar drie inzendingen terwijl jullie zo'n leuke uitdaging hebben bedacht?! Die rechts bovenin lijkt wel op een `oud`doosje van mij. Jaren geleden deed ik regelmatig mee met nederlandse swappers https://freubels-freubels.blogspot.com/2012/03/swap.html Helaas nu te laat om nog mee te doen met jullie challenge :)