donderdag 30 mei 2019

Kerst serie

Deze kaarten heb ik al heel lang geleden gemaakt. Ik volg Jennifer McGuire en heb deze gemaakt volgens haar techniek met alcohol inkt.
https://www.jennifermcguireink.com/2018/12/alcohol-ink-embossed-resist-giveaway.html






De Poinsettia vond ik er mooi bij.


Ze mogen meedoen met 52 weeks to Christmas.

Deze week is een weekje vrij voor mij, omdat we vandaag Hemelvaartsdag hebben, dus dat is weer mazzel! Lekker zitten hobbyen met wat nieuwe stempels van Geralda Jansen en met beter weer aan het golfen geweest. Vandaag komt Emmy de hele dag en gaan we plantjes en nieuwe visjes voorde vijver kopen. Dat vindt ze altijd erg leuk en ze helpt graag mee, gezellig!

Groetjes,

M@rjan

32 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes
groetjes ellen

Maria V zei

Wauw, Marjan wat is dit weer grandioos prachtig. Petje af.
Heerlijk zo'n weekje vrij en vandaag ook weer genieten met Emmy. Wij gaan vanavond gourmetten bij Miranda, dus ook weer knuffelen met het kleine manneke.
Fijne dagen.

Je@net zei

Wat een prachtige serie kerstkaarten, Marjan.
En een fijne dag met Emmy gewenst!

Caroline Cards zei

Het zijn prachtige kaarten!
Leuke en duidelijke filmpjes heeft Jennifer altijd, ik kijk er ook graag naar!
groetjes, Caroline

Epie zei

Superleuke kerstige serie kaartjes Marjan !
Fijne Hemelvaartsdag van Epie

KarinsArtScrap zei

wow schitterende kerstkaarten en mooi van kleur Marjan
Gr Karin

Danielle zei

Wat zijn ze prachtig geworden!! Echt heel mooi Marjan! Wat gezellig dat Emmy gaat helpen jullie vijver nog mooier te maken. Fijne dag!

Jantine zei

Wat een prachtige kaarten, Marjan! Leuke techniek, ga ik me ook eens in verdiepen... Veel plezier in de tuin en geniet nog van je vrije week!
Groetjes
Jantine

Trudy zei

Schitterende moderne kerstkaarten heb je gemaakt!
Fijne dag vandaag met je kleindochter. Geniet ervan!
groetjes Trudy

Blomke`s Blog zei

Wat een prachtige kaarten! Ik ga het filmpje ook eens bekijken!

Groet, Maaike

Doris knippenenplakken zei

Wow...Prachtig gedaan Marjan!
Mooie kleuren ,en dan in combinatie met de kerstster super zeg.
Groetjes Doris

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Wat een prachtige kerstkaartenserie,
Heel mooi gemaakt met alcoholtechniek!
Fijne dag
Liefs Martha

Enny zei

Wauw, dat zijn prachtige kaarten, en bedankt voor de link ! In mijn vijver zit het vol met kikkers, maar ik heb ook waterlelies en irissen. Groetjes, Enny

Ellen zei

Super gave kaarten Marjan...mooi gedaan!
Gezellige dagen gewenst en vandaag met Emmy. Morgen hebben wij kleine Anna weer...zo leuk!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Ha Marjan, heerlijk een weekje vrij. Dat is inderdaad dan mazzel. Jammer voor je duo...;-)
Je kaartjes zijn prachtig. Heel gave techniek en leuk om uit te proberen wta Jenny laat zien.
Geniet van je dag met Emmy! Gezellig!

Ans Gilbert zei

Wat heb je een prachtige serie gemaakt en gezellig vandaag zo'n dagje met Emmy,
Ansx

Gerrina zei

Heel mooi, stuk voor stuk, al heb ik een lichte voorkeur voor de 1e door de kleuren. Lekker toch zo overal door geïnspireerd te worden? Heerlijk als je zo een vrije week hebt! Geniet van het mooie weer! Groetjes, Gerrina

Els zei

Wat zijn dit prachtige kerstkaarten Marjan en de aquatinten zijn super mooi!
Leuk filmpje van Jennifer.
Je zal vast heel erg genieten met Emmy.
Ik heb het hondje van de buren en hij blijft tot zondag bij ons.
Groetjes, Els

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke techniek en kaartjes Marjan. Geniet nog van je kleindochter vandaag. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

Handmade cards zei

Hele mooie kerstkaarten Marjan!
Geniet van je vrije week.
Gr, Wietske

Pat zei

These cards are all absolutely gorgeous Marjan and I looked at the video to refresh my memory on this technique and must give it a go as it is so effective with the different embossing powders and pretty colours. x

Sue Lelli zei

Your day sounds like FUN! Pretty cards with that FAB poinsettia! What a great jump start on Christmas cards

Kaartenkraam zei

Wow de eerste die je laat zien vind ik meteen de mooiste! Allemaal mooi hoor maar die springt er voor mij uit sowieso qua kleur maar ook qua verhoudingen.
Gezellig met Emmy op pad, je hebt vast een leuke dag met haar gehad.

groetjes van Ank

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige serie is het geworden Marjan! Ik kijk ook graag naar de filmpjes van Jennifer en als ik een techniek ook uit wil proberen zet ik het filmpje in mijn to-do lijsje. Deze gaat daar zeker bij, ik vind de resultaten echt prachtig.
Lekker zo een weekje rustig aan, en dat net na je vakantie! Geniet van je dagje met Emma, dat wordt vast gezellig.

!neke zei

Super serie !

Rosina zei

prachtige serie kerstkaartjes Marjan...zo leuk gemaakt met deze techniek...KNAP gedaan!!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

prachtige kaartjes, ga straks het filmpje eens bekijken!
Veel plezier met je kleindochter!
Nancy

Mariken zei

Wauw, echt supergaaf! Fijne dag!

Mieke zei

Ze zijn prachtig! Vooral de eerste vind ik et uit springen :-)
Het was vast heel gezellig met Emmy gisteren! ❤

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heerlijk een week vrij en ik lees wel dat je er van geniet. Leuk om samen met Emmy aan de vijver te werken, gezellig.
Je kaarten zijn mooi geworden Marjan en altijd leuk om nieuwe technieken uit te proberen en Jennifer heeft genoeg ideeën ;p
Fijne voortzetting van je vakantie nog.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Heb gelijk het filmpje bekeken en bedacht hoe ik dat zou doen en helemaal vergeten om bij jouw nog te reageren
toffe kaarten Marjan het geeft een prachtig resultaat

aussie aNNie zei

Fabulous card and I too love this technique Marjan...hugs.x