maandag 8 juli 2019

Bloemenweelde wiebelkaart


Het is zomer, heerlijk! Op mijn kaart is het ook zomer, de bloemen bloeien goed :)
Deze heb ik al een poos geleden gemaakt voor Irene, die toen jarig was. Het was een schot in de roos, want ze was er zeer van gecharmeerd.



De digi is van Power Poppy en deze kleurde ik met Copics. Birthday tekst stanste ik uit en legde ik terug. Bij twijfel foto aanklikken 😏 De rest wijst zich wel vanzelf.

----------------------------------

Aanstaande vrijdag heb ik mijn afscheid op school. Ik werk natuurlijk de laatste week ook nog, wij hebben pas vakantie op 19 juli. Dan krijgen de kinderen uit mijn laatste klas een cadeautje en alle kinderen van de school een ijsje.
Na schooltijd gaan wij en twee van mijn ex collega's die ik nog regelmatig zie en dochter en kleindochter een rondvaart doen met de Ooievaart door de Haagse grachten met hapjes en drankjes. Ik hoop zo dat het weer meewerkt!!
De cadeautjes zijn sleutelhangers van kunstleer met hun naam erop, die ik heb laten maken. (handig voor aan hun tas misschien)
Daarbij nog een potlood met een vlaggetje met tekstje erop en een labeltje met een afscheidswens van de juf. Dat moet ik deze week nog even fixen.



Fijne week!

Groetjes,

M@rjan

21 opmerkingen:

Sarah zei

De birthday zit goed verstopt, maar bij het inzoomen zie je hem goed.
Wat een prachtige kleuren!
Tof idee van die sleutelhanger. Veel speciale namen. Succes met de laatste loodjes .x

Els zei

Een heerlijke zomerse kaart heb je voor Irene gemaakt en prachtige kleuren.
Heel mooi met de tekst erin. Ja ik kan het nu zien, hahaha.
De kinderen zullen vast heel blij zijn met zo'n mooie sleutelhanger en een ijsje voor allemaal is ook heel lekker.
Klinkt heel gezellig om een rondvaart te maken en ik wens je heel veel plezier en dat het mooi weer zal zijn.

aussie aNNie zei

Such a stunning card and gorgeous image used.x

GerJanne zei

Ha Marjan,
je schommelkaart is echt een plaatje! Ik snap dat Irene er heel blij mee was. Groen is haar lievelingskleur en bloemen, ja daar is ze ook gek op. Het ziet er heel fris uit.
En is het nu dan echt afscheid? Ergens in mijn hoofd dacht ik dat het rond kerst zou zijn, of was dat Rob die toen gestopt is of gaat stoppen??
Je hebt geweldige sleutelhangers laten maken. Wat een leuk idee. De laatste weken.. zal een gek gevoel zijn! Maar vast ook heerlijk....

Angela zei

Een topper hoor je kaart voor Irene! Heel geraffineerd die teruggelegde 'birthday'.

Weer een mijlpaal in je leven.... tijd voor andere dingen :).
Veel succes met de voorbereidingen en vooral heel veel plezier op de Ooievaart!

Fijne week
xxAngela

Marfien zei

Prachtige wiebelkaart, wat komen de kleuren mooi uit. Je hebt een drukke week voor de boeg, geniet van alles

Ellen zei

Schitterend Marjan...zo mooi en fleurig!
De laatste loodjes zullen slikken zijn voor je...maar nieuwe tijden breken aan, ook weer fijn toch!
Supergave sleutelhangers zijn dit...top!
Geniet van je uitje en ik duim voor mooi weer!
Groetjes Ellen

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Wat een leuke schommelkaart heb je gemaakt en als je heeeeel goed kijkt zie je de tekst! Mooie kleurtjes!
Das snel gegaan zeg, nu is bijna het afscheid, dat zal best even emotioneel zijn, maar ook heerlijk daarna die vrijheid!
Leuk die kadootjes!
Veel plezier van de week!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart heb je voor Irene gemaakt Marjan. Logisch dat ze er mee in haar nopjes was...prachtige bloemen ;p
Ik zal voor je duimen dat het vrijdag mooi weer zal zijn, misschien helpt het. Wat heb je een leuk en origineel cadeautje voor de kinderen en wat een bijzondere namen lees ik allemaal, jeetje. Een heel leuk aandenken.
Succes en veel plezier deze week.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart weer Marjan en weer een gaaf cadeautje

Gr Karin

Doris knippenenplakken zei

Het is een prachtige wiebelkaart ,mooie bloemen .
Succes met de voorbereidingen .
Groetjes Doris

Kaartenkraam zei

Prachtig is je wiebelkaart, ik houd er zo van van die wiebelkaarten! Mooi ingekleurd en heel mooi gedaan met de tekst.
Ik zal voor je duimen dat het vrijdag goed weer zal zijn. In ieder geval heel veel plezier met alle afscheidsfestiviteiten. Je leuke cadeautjes maken dat het voor de kinderen in ieder geval niet meer kapot kan!

groetjes van Ank

Gerrina zei

Wat een heerlijke kaart! Dat is met recht een bloemenweelde! En mooi op deze vorm!
Leuk kado voor de kids in je klas! (Leuke namen hebben ze trouwens) en met de rest zal het ook wel goed komen... Groetjes, Gerrina

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtige kaart Marjan! Hele mooie vorm ook, heel bijzonder! Hier hebben onze kids al een week eerder vakantie idd, je kadootjes zien er heel leuk uit, zijn de kinderen vast blij mee! Groetjes Linda

Ans Gilbert zei

Prachtige wiebelkaart met hele mooie bloemen, echt super. Ik dacht dat jij en je man tegelijk zouden stoppen?
Leuke sleutelhangers heb je laten maken, ik heb die namen ook nog nooit gehoord, heel apart. Ik hoop dat jullie vrijdag een mooie, droge dag zullen hebben,
Ansx

Sue Lelli zei

This card is so Beautiful and for whatever reason reminds me of a slice of watermelon! Very summery and I LOVE the blooms! Enjoy you much deserved cruise with your friends! The gifts are just Perfect for you students!

Nicole Parmentier zei

Wat een plaatje deze schommelkaart!! Echt prachtig gedaan weer!
De sleutelhangers voor de kinderen zijn heel leuk, die gaan ze vast volop gebruiken. Zal zodadelijk na de zomer wel raar zijn dat je niet meer naar je werk hoeft. Maar eerst nog een heerlijk dagje voor de boeg (en nog twee weken werken..). Ik ga duimen voor mooi weer voor je!

Pat zei

A stunning floral rocker card Marjan and beautifully coloured image, and I love the die cut and inset sentiment. This will be such a big change in your life and will seem strange at first but you will gave lots more time to do the things you really want too. I love the gifts you have made, such a wonderful idea. x

Danielle zei

Wat een mooie kaart, frisse kleurtjes en prachtige bloemen. Echt weer super! Ja, je afscheid van school nadert nu snel. Dat lijkt me toch wel vreemd. Je hebt echt goed nagedacht over de cadeautjes, ze zijn super leuk! Die labeltjes dat komt helemaal goed, dat is jou wel toevertrouwd!

Willy zei

Wauwww ik zou zweren dat het kant en klaar papier is waar je mee hebt gewerkt, prachtig hoe jij kleurt!! Kan me voorstellen dat ze blij was met deze prachtige kaart!! En wat een leuke kadootjes heb je voor 'je' kinderen gemaakt, ze zullen je vast missen en jij hen!

Mieke zei

Hele mooie kaart!
Leuke cadeautjes heb je voorzien, gaan ze blij mee zijn.
Veel plezier vandaag! ❤