dinsdag 27 augustus 2019

Liftchallenge # 142


De Liftchallenge begint weer na een lange blogvakantie! De challenge is door mij uitgezocht en we gaan weer lekker liften. Dit is de kaart die ik vond met bijbehorende opdracht:

Maak een afbeelding (met stempels, verf enz.) en verdeel die in strookjes. Plak deze op je kaart.

Kaart is van Mary V., haar blogpost vind je hier.


Twee kaarten gemaakt, allebei met bloemen:

 Deze klaprozen vond ik op internet als kleurplaat. Omgezet in grijs en no line ingekleurd met Copics.

De Orchidee is van PowerPoppy en deze is ook ingekleurd met Copics. Wat witte stipjes als accent vond ik hier leuk. Het sentiment is van Els Brigé.

Het is deze keer enorm boffen voor de winnares, want je wint twee prijzen. Voor details ga je even op ons blog kijken. Veel succes voor als je meedoet! Je hebt de tijd tot vrijdag 20 september 18.00 uur.

-------------------------

Het is weer behoorlijk warm, dus veel in mijn kamertje ben ik niet, veel te heet daar.

Bovendien ben ik druk met de woonkamer beetje bij beetje leegmaken, de kasten dan. We krijgen over drie weken een nieuwe vloer en alles moet er natuurlijk uit. Het is niet het leukste werk, maar ik doe het rustig aan. Sjouwen kan ik slecht door mijn rug die niet meewerkt dan, maar zo gaat het prima. Voordeel is dat je ook weer eens lekker opruimt! Straks houd ik ruimte over 😀
We hebben gekozen voor houtlook keramiek in een lichte tint. Het zal heel anders worden!
Half september is het zover.

Fijne week! Groetjes, 

M@rjan

19 opmerkingen:

Danielle zei

Wat een pràchtige kaarten Marjan!! Wauw! Wat kun je toch geweldig kleuren. Heerlijk, zo op je gemak ruimen. Ik heb het vorige week in de keuken gedaan en nu ook plaats over..... je verzamelt toch wat spullen door de loop der jaren die nooit gebruikt worden.... ben benieuwd naar je vloer. Die is heel bepalend voor de totale uitstraling van een ruimte. Spannend!

Marfien zei

twee hele mooie kaarten heb je gemaakt, snap wel dat je voor deze techniek gevallen bent, nu wij nog . . .
Succes met opruimen, kopjes en glazen is snel gedaan maar "boekhouding" is tijdrovend vooral leuke brieven ;-)

Marja Sch zei

Wow die zijn super mooi geworden.

KarinsArtScrap zei

prachtigggggggggg Marjan je hebt weer super gekleurd
Gr Karin

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Ooo zo mooi deze twee kaarten de kleuren spatten mijn scherm af!
Wat kun jij toch goed met kleuren overweg!
Het voorbeeldkaartje vind ik ook erg mooi!
Veel plezier met kasten uitruimen, vaak kom je leuke herinneringen tegen....
Liefs Martha



Els zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt en weer super mooi ingekleurd met de copics.
Helaas is het weer echt te warm om in je hobby kamer te zitten, en buiten zitten valt hier ook niet mee. Pfff weer erg warm.
Oei dan heb je nog heel wat te doen voor alles is opgeruimd en je rug niet mee wil werken. Gelukkig begin je al op tijd en over een paar weken heb je een heerlijke nieuwe kamer.
Veel succes Marjan.

Doris knippenenplakken zei

Hoi Marjan, het zijn weer twee prachtige kaarten geworden!
Succes met de werken Marjan;
Groetjes Doris

Stampin with Liz Design zei

Weer zulke mooie kaart Marjan! Super gaaf geworden beiden! Erg leuk zo met die vlakjes, geeft een prachtig effect! Groetjes Linda

Nicole Parmentier zei

Geweldig kleurwerk weer en wat een leuk effect geven deze 'drieluiken'. En lekker hoor een nieuwe vloer. Wat jullie gekozen hebben klinkt prachtig en een vloer heeft altijd zoveel impact op je kamer, dat is vast een hele verandering!

GerJanne zei

Ha Marjan,
jouw kaarten zijn allebei heel mooi! Bloemen zijn misschien toch wel het mooiste voor deze challenge...
En de kamer leeg, een heel werk. Maar het zal geweldig mooi worden denk ik. En inderdaad even alles door je handen laten gaan en bepalen of je het blijft gebruiken of niet.... zo hebben wij al dozen naar de rommelmarkt gedaan.
Bij ons is de eetkamer ook al behoorlijk leeg. Net gedaan voor we op vakantie gingen, dus er volgt nog wat werk voor als we terug zijn...

Kaartenkraam zei

Heerlijk vooruitzicht straks een nieuwe vloer en ja dat opruimen hoort daarbij. Gelukkig heb je nog even!

Je kaarten zijn super geworden. Die met de Klaprozen spreekt me het meest aan maar wat heb je beiden weer mooi ingekleurd.

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Marjan. Schitterend die kleuren. Leuke lift heb je uitgezocht om te starten. Heerlijk een nieuwe vloer, volgens mij lijkt dan alles weer nieuw. Inderdaad voorzichtig aandoen met je rug dan en de warmte mag van mij ook wel iets minder..pff
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Wat een pracht kaarten! De lift is weer een leuke en jou kaarten zijn zo mooi gekleurd...net vers geplukt!
Zal mooi zijn die nieuwe vloer; als we ooit gaan verhuizen is dat de richting die wij ook uit willen gaan.... Groetjes, Gerrina

Ans Gilbert zei

Dat is een hele klus, de kamer leeg ruimen, maar wel fijn om alles door je handen te laten gaan en dan ook meteen kijken wat eventueel weg mag. Je hebt 2 hele mooie kaarten gemaakt, vooral de klaprozen zijn erg mooi, erg warm ja, ook te warm om met je pootje in het gips en drukverband te zitten.. poeh.. niks aan,
Ansx

Colien zei

Wat een prachtige voorbeelden heb je gemaakt, echt prachtig!
En gezellig dat de lift-challenge weer van start gaat ;)
Oh, dat wordt een gave vloer: onverslijtbaar en lekker makkelijk.
Bovendien ook nog een opgeruimd huis, dat is een win-win situatie...
grtz Colien

Ellen zei

Prachtige kaarten allebei...super!
Sterkte met de nieuwe vloer!
Groet Ellen

!neke zei

Super leuke challenge !
Mooie kaarten !

aussie aNNie zei

Two beautiful cards Marjan, love the power poppy orchid as well as the poppies...great design.xx

Marlies zei

Wauw wat een schitterende kaarten Marjan. Een heel mooi effect door het in drieën delen en prachtig gekleurd! groetjes, Marlies