maandag 11 mei 2020

Blooming - Karin Joan

Dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn GD schap bij Craft Stamper. Tot mijn verrassing zag ik dat een aantal van jullie bij de winners profile een leuke reactie achterlieten, zo lief... dank jullie wel Gerie, Martha, Ank, Pat, Karin, Ans, Marianne!

Van Ingrid van Studio 92 kreeg ik een persoonlijke kortingscode, waar ik natuurlijk heel blij mee was. Ik kocht er o.a. een set stempels van Karin Joan van: Blooming.

Deze twee kaarten maakte ik ermee:





De afbeeldingen afgedrukt op watercolour papier met Watermark en stuk voor stuk geëmbossed met Embossing poeder. Een tijdrovend karweitje, maar nodig omdat je moet maskeren en dan beschadig je de inktafdruk die nog niet verhit is. Daarna met Zig brushes gekleurd. De Gefeliciteerd tekst is van Els Brigé. Die past er mooi bij.

Hierna nog een heel andere kaart gemaakt, die laat ik nog wel zien.

Ze zijn hier eindelijk klaar met het voegen van onze achterzijde, wat een troep ligt er. In het weekend al cement uit de border staan graven, er ligt nog meer. Ga ik straks wel doen, anders gaan mijn mooie roosjes niet blij zijn. Ze spuiten het zand nog weg, maar eerst maar eens die vijver afdekken...
En stofzuigen voor de tichste keer, het knerpt binnen. Maar ja, we zitten er straks weer mooi bij.


Groetjes!

M@rjan

22 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtig is dit bloemenkaartje Marjan...zo mooi die witte contourlijnen en prachtig ingekleurd met je Zigs...Ook je vorige kaartje vind ik GEWELDIG.zo mooi met die vlinders erop...
groetjes Rosina

Irene zei

Schitterende bloemen! Ik was bij Ingrid kijken maar helaas was de KJ-bloemenstempel die ik wilde uitverkocht.
Heeft je mooie nieuwe vloer niet onder het geknerp geleden???...dat gruis kan zó scherp zijn! Wel balen dat juist met dat mooie weer die lui bezig waren maar nu is het prima om puin te ruimen en dan zitten jullie er straks puik bij!
XxIrene

Marfien zei

prachtige kaarten Marjan, mooi en subtiel ingekleurd, een feest om naar te kijken

Ans Gilbert zei

Prachtige kaarten in mooie, tere kleuren, dat is echt een bende dat uitboren en opnieuw invoegen, ik hoop dat er niet al te veel naar binnen is gelopen,
Groetjes
Ansx

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie bloemen Marjan!! Ik zag laatst een techniek waarbij je de afbeeldingen niet hoeft te maskeren maar gewoon bij het overlappende gedeelte met een penseeltje het embossingpoeder wegveegt waar je het niet wil hebben. Ik heb het nog niet geprobeerd maar het klonk best logisch.
Na alle verbouwingsperikelen hier kan ik me helemaal voorstellen dat je die troep wel beu bent. Vreselijk hè... maar ja, dadelijk wel lekker buiten zitten en dan ben je alle ongemakken snel weer vergeten!

Trudy zei

Schitterende kaartjes heb je gemaakt met die bloemen!
Succes met de rommel.
Groetjes Trudy

Je@net zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Marjan!

Ellen zei

Twee beauties weer Marjan en de kleuren zijn weer zo mooi...prachtig hoor!
Ff puinruimen maar dat ben je dan weer gauw vergeten!
Groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat zijn het weer prachtige kaarten in hele mooie kleuren Marjan. Die zwarte teksten zijn er lekker "pittig" bij. Ja dat uitboren zal wel veel stof en gruis gegeven hebben maar daarna zal het er vast heel mooi uitzien. Succes met ruimen.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

je hebt weer prachtige bloemenkaartjes gemaakt Marjan

Gr Karin

Scraptastisch zei

Je hebt jezelf lekker verwend met de stempels van KJ, altijd leuk nieuwe spulletjes en de embossing inkleuren staat super mooi! Succes met puinruimen, altijd eerst veel troep maar daarna weer genieten als alles netjes is.
xx Gerie

!neke zei

Super mooi Marjan !

Els zei

prachtig zijn deze bloemenkaarten en zulke mooie kleuren.
Met tuinonderhoud heb je overal wel wel zand liggen en is heel veel werk om het een beetje schoon te houden, maar het wordt wel heel mooi als het klaar.
Succes met de tuin Marjan.

Diny zei

Wat heb je twee schitterende kaarten gemaakt Marjan....echt heel erg mooi!
Wat fijn dat je zulke leuke reacties hebt gehad op je GD schap bij Craft Stamper.
Groetjes en veel succes,
Diny

GerJanne zei

Heel mooie kaartjes heb je gemaakt Marjan. Super gekleurd.
En wordt er opnieuw gevoegd bij jullie? Hier moet de schoorsteen ook nog, 2000 euro. We gaan eerst maar eens verder kijken, want dat vind ik wel heel veel geld voor zo'n klein oppervlak... Sterkte met de rommel!

aussie aNNie zei

Stunning cards and your win was well worth it...great makes.xx

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtige bloemenkaarten Marjan! Heel mooi geworden! Groetjes Linda

JOKE zei

Ik heb alweer zitten genieten van je kaarten!!! Ze zijn weer prachtig...
Liefs Joke

Gerrina zei

Mooi heb je die bloemen omgetoverd; toen ik de stempels zag had ik al het idee dat deze heel 'zacht' gebruikt konden worden en dan laat jij her heel mooi zien!
Fijn weer een stukje klaar! (En straks genieten als alles weer schoon is! Je blijft zo wel bezig...) Groetjes, Gerrina

Kaartenkraam zei

Het zijn allebei prachtige kaarten geworden. De eerste spreekt me het meest aan vanwege compositie en kleuren.

groetjes van Ank

Marlies zei

Twee hele mooie vrolijke kaarten. Leuke stempel en techniek heb je gebruikt. Het zijn weer kunstwerkjes geworden. Hopelijk is alles gauw opgeruimd en zodra het weer zonnig wordt jullie ervan kunnen genieten in de tuin. groetjes, Marlies

Trijntje zei

Wat twee prachtige bloemen kaarten zijn dit geworden Marja. Mooie kleuren. Ja bij dit soort klussen krijg je eerst verl rommel... maar na het opruimen heb je het weer mooi! Ik weet het wij hebben twee grote verbouw klussen gehad. De hele boven verdieping kaal en opnieuw ingedeeld...wat een stof kwam er vrij... we hebben een oud huis uit 1939. Gelukkig waren we overdag weg dus de mannen konden hun gang gaan. Maar 's avonds wel altijd de boel zelf opruimen.. maar goed daarna hadden we een mooie ruime slaapkamer met badkamer..
Later hebben we nog een grote verbouwing gedaan en we hebben nu een hele mooie woonkeuken. Zodat we fijn in het land en tuin kunnen kijken. We zitten er elke dag... maar goed daardoor wel een half jaar een keuken in de tuin gehad geen warm water uit de kraan... douchen met de snelkoker erbij. Maar goed het red zich altijd wel weer. En daarna is alles prachtug. Zo gaat het bij jou ook. Succes met het opruimen. . Groeten Trijntje