zondag 30 augustus 2020

DCL #332

 Ook de Dutch Card Lovers challenges starten weer!

Na onze lange, vaak hete zomerstop gaan we weer gezellig van start met deze keer een...

 "alles mag"challenge!

Leef je uit in de stijl die je leuk vindt, of doe iets nieuws voor jou... Alles mag!


Deze kaart laat ik zien voor onze challenge:

De afbeelding van de Alstroemeria (Studio Light) kleurde ik no line in met Polychromos potloden.
Het is de eerste keer dat ik alleen met potlood kleurde, meestal gebruik ik ze alleen om accenten te maken bij Copic kleurwerk. Ik vind het toch ook mooi, anders ... dat wel. Je kunt iets gedetailleerder kleuren. De rest van de kaart wijst zich wel vanzelf.

Ik ben nu bezig met een online cursus schelpen kleuren met Copics van Amy Shulke, niet makkelijk, maar wel erg leerzaam en leuk om te doen.

Je leest meer over onze challenge op ons blog en kunt daar natuurlijk ook de mooie kaarten van onze gastdesigners en mijn team maatjes bekijken. We vinden het natuurlijk superleuk als je meedoet!

Groetjes,


M@rjan

33 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Hij is prachtig geworden!
Grtz
Janette

Els zei

Een hele mooie kaart en prachtig ingekleurd met de potloden.
Leuk dat je nu schelpen met copics gaat inkleuren en is weer een hele andere techniek. Succes en een fijne zondag.
Groetjes, Els

Irene zei

Copics of potlood, het is elke keer even mooi Marjan en op deze kerstkaart zijn die warme tinten prachtig!
Fijne zondag, XxIrene

Je@net zei

En ook met kleurpotloden weet je er weer iets heel moois van te maken, Marjan!

Colien zei

Wow, wat een prachtige kaart! Alstroemeria is, naast de Stargezer lelie, echt mijn favoriete bloem, zo mooi!
grtz Colien

Anita van Deur zei

Hij is prachtig geworden en zo mooi ingekleurd.
Groetjes, Anita

Kaartenkraam zei

Wow wat heb je dit SUPERmooi gekleurd. Ik ben er weg van zo op die kraft achtergrond en dan heel subtiel dat hello in dezelfde kleur, echt geweldig!
Dat rode randje maakt het dan weer helemaal af.
Wat is dat voor merk stans die je hebt gebruikt met dat subtiele randje, ik zie hem veel vaker bij je langskomen.

groetjes van Ank

Martha zei

Ha ik herkende de kaart meteen, Marjan
Deze hangt op ons muurtje in de keuken en hij is echt superprachtig!
Ben er heel blij mee!
Liefs Martha

Scraptastisch zei

Zo knap dit...no lines en op kraft kleuren, petje af!
Gezellig dat de challenges weer zijn begonnen Marjan en gelukkig ook weer knutselweer....ppppfffttt wat was het heet! Fijne zondag verder,
xx Gerie

aussie aNNie zei

Stunning and the no lines on kraft is cleverly coloured. xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een plaatje deze mooi ingekleurde afbeelding Marjan. Wat leuk dat schelpen aan het inkleuren bent, ik ben benieuwd naar het resultaat.
lieve groetjes Miranda

Hobby Hoogland zei

Wat een pracht zo mooi gekleurd ,dat gaat mij niet lukken ,vind het inkleuren best wel moeilijk zou eigenlijk op les moeten.Laat soms wel eens iets zien aan mijn zus die prachtige dingen schildert ,probeert ze aanwijzingen te geven maar dan gaat het eigenlijk helemaal mis dus maar op les bij haar.
groetjes Marjan.

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart en super mooi gekleurd in deze gave kleuren Marjan.
moet ik toch ook weer eens doen op kraft papier.
Gr Karin

Maaike Huisman zei

Een prachtig ingekleurde kaart, de afbeelding doet het erg goed op het kraft papier. De Alstroemeria is jarenlang een lievelingsbloem van mij geweest. Waarom ik die niet meer koop, weet ik eigenlijk niet.
Misschien ze je ze minder dan vroeger?

groet, Maaike

Diny zei

Prachtig kaartje Marjan....zo mooi ingekleurd!
Heel mooi de felle bloemen op kraft en mooi met de tekst in dezelfde kleur!
Groetjes Diny

Pat zei

This is so bright and beautiful Marjan and love the look of the pencils on kraft card with your no line colouring. A stunning card. x

Trudy zei

Schitterend kaartje en wat prachtig ingekleurd! Leuk die Hello letters onderaan! Succes met de schelpen.
Groetjes Trudy

Wies zei

Prachtige kaart met heel mooi ingekleurde bloemen. Ze komen goed tot hun trecht op de craft achtergrond. Ik las net op Google (heb even gezocht op Alstroemeria) de bloemen van vriendschap zijn. Altijd leuk om te weten.
Groetjes, Wies

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart geworden Marjan, mooie kleuren.
Groetjes Doris

Marja Sch zei

Wat een mooie bloem. Super om met potloden te kleuren en die leuke letters op de achtergrond.

Marfien zei

Tof kaartje Marjan, hele mooie kleuren die goed bij kraft passen.
Zag op Amy's site dat ze ook mooi glas kan schilderen/kleuren. Hebben wij ook geleerd op cursus maar zóóó ontzettend moeilijk, nee dan liever schelpen

Rhodé zei

Nou, volgens mij heb jij geen cursus meer nodig om te leren kleuren. Je kunt het al zo mooi! Ik heb er echt even naar zitten kijken. Hoe krijgt ze dat toch voor elkaar?! En op dat kraft heeft ook wel iets. Een ware beauty!

Ans Gilbert zei

Prachtig kleurwerk Marjan, ik vind het op Kraft nog mooier dan op wit papier,
Groetjes,
Ansx

GerJanne zei

Wat een schitterende Alstroemeria. Je hebt hem zo mooi ingekleurd! EN die hello in kraft erop geeft ook wat sjieks aan de kaart.
Grappig dat je dacht dat het een DP was bij mijn voorbeeldkaart, nee experiment de gelliplate die ik zelf maakte

Gerrina zei

Zo gedetailleerd is erg mooi! Ik vind altijd dat je met potlood langer bezig bent, maar ook heerlijk lang in een 'Zen-mode' kunt zijn...
Deze is super mooi en zou zo uit een boek kunnen komen! Groetjes, Gerrina

Trijntje zei

Prachtige kaart. Leuk de stempel op kraftpapier. Geeft een heel mooi effect. Heel mooi ingekleurd. en bloemige kaarten blijven altijd mooi. Groeten Trijntje

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Super mooie kaart Marjan! De combinatie van de kleuren en het kraft karton is prachtig ❤

Freubelmina zei

Wat een prachtig kleurwerk Marjan, de mooie bloem spat van je kaart af.
Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
Lieve groetjes, Wilma xx

aussie aNNie zei

Thanks for birthday wishes ..... ♥

Ellen zei

Wow Marjan wat is dit prachtig gekleurd...jij bent echt een artiest hoor met de kleurtjes.
Super ook op kraft, echt heel mooi.
Ik hou van deze bloem...hij staat altijd zo lang in de vaas.
Groetjes Ellen

Maryann scrapbooking zei

Cette carte est magnifique,un peu vintage...
J'adore.

Sarah - Crea S zei

Een fantastische kaart Marjan en knap gekleurd! Liefs, Sarah

Bernadet zei

Wat is dit geweldig mooi Marjan