maandag 5 juli 2021

Cadeautje voor mijn zus


Mijn zus en haar man wonen in Ossenzijl, Overijssel. In de Weerribben, een prachtig natuurgebied. Ik zie haar niet vaak, maar we proberen eens per jaar even gezellig samen te zijn. Door Corona kwam het er even niet van, dus is het alweer een hele poos geleden. Volgende week ga ik een nachtje bij haar logeren en natuurlijk neem je dan wat mee. Voor mijn zwager iets lekkers en voor haar heb ik dit jaar dit gemaakt:





In de shabby chic stijl waar zij dol op is. 

Een oog crème van mijn favoriete merk Paula's Choice, een proeftube serum van dit merk van iets anders en een lekkere handcrème. Ik heb het verpakt in kraft kleurig papier dat ik eens kreeg in een bestelling. Ik vond het leuk en heb het bewaard voor dit doeleinde. Samen met wat doilies, embellishments en raffia en een venster zakje is het denk ik wel echt iets voor haar.

Op ons Liftchallengeblog vandaag de uitslag van mijn challenge. Daarna gaan we even van de zomertijd genieten, zelf ga ik ná vrijdag 9 juli aanstaande ook even niets posten of bloggen voor een weekje of drie. Ik kom nog wel even buurten tot die tijd bij jullie.

Wens jullie alvast een mooie zomer! Geniet ervan!


Groetjes!

M@rjan

27 opmerkingen:

Martha zei

Mooi kadootje Marjan!
Prachtig versierd!
Leuke tijd bij je zus in die mooie streek!
Liefs Martha

Marja Sch zei

Wat heerlijk dat je weer bij je zus op bezoek kan gaan. Wat hebben we dit soort dingen gemist. Jouw cadeautjes voor haar zien er ontzettend mooi uit. Geniet van je blog pauze en tot laters. Groetjes Marja

Marfien zei

Dat ziet er leuk uit, gezellige pakjes heb je ervan gemaakt. Geniet van je vakantie, voor mij wordt dat september met een bezoekje aan Art Specially, hopelijk kan het nu wel doorgaan

Kaartenkraam zei

Wat een supermooi cadeau heb je ervan gemaakt. Je zult maar zulke mooie pakjes krijgen, bijna zonde om open te maken! Heel mooi gedaan!
Fijn dat je weer naar je zus toe kunt, lekker genieten in een prachtige omgeving!

groetjes van Ank

Crea Astrid zei

Ziet er erg leuk uit zo. Je hebt het mooi verpakt met het kraft papier en leuk versierd. Veel plezier bij je zus en zwager. Geniet van je blogpauze en hopelijk wordt het weer lekker weer, dat je kan genieten van de zon.

Groetjes, Astrid.

Colinda zei

Wat een geweldig mooi verwen pakketje, denk dat je zus het zonde vind om allemaal uit te pakken!
Geniet van je blogpauze en veel plezier, lekker even bijkletsen,
Colinda

Anita van Deur zei

Dat is nog een uitpakken met deze mooie verpakking! Fijne zomer en veel plezier bij je zus.

Doris knippenenplakken zei

Wow...Echt wel prachtige pakjes zo leuk gedaan.
Nog een fijne zomer en veel plezier bij je zus.
Groetjes Doris

Ellen zei

Superleuk gemaakt allemaal Marjan…leuk geven dit! Wat fijn dat je weer naar je zusje kan…geniet ervan!
Fijne zomer gewenst, groetjes Ellen

Danielle zei

Ik denk dat je zus het al super gezellig zal vinden als je komt, maar als je dan zo'n leuke en prachtig verpakte cadeautjes mee brengt, dan kan de logeerpartij niet meer stuk denk ik... Je pakketje ziet er echt zo leuk uit! Zonde om uit te pakken eigenlijk....

Gerrina zei

Zo mooi; zien er bijna te mooi uit om uit te pakken! Veel plezier bij je zus! Groetjes, Gerrina

Ans Gilbert zei

Je hebt de cadeautjes prachtig verpakt, wat een mooi papier is dat. Geniet van je bezoek aan Drenthe,
Groetjes,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh zo mooi ingepakt zijn het al cadeautjes op zich, zonde om open te maken hihi. Alvast veel plezier bij je zus en geniet van je blogpauze.
Lieve groetjes Miranda

Wies zei

Gezellig dat je een nachtje bij je zus en zwager gaat logeren. Zeker nu het er door corona een tijd niet van gekomen is om bij elkaar te komen. Wat heb je het cadeau voor je zus mooi verpakt. Dat is al een cadeautje op zich.
Groetjes, Wies

KarinsArtScrap zei

je hebt de kadootje prachtig ingepakt Marjan
Gr Karin

Trijntje zei

Wat heb je canoodles prachtig ingepakt.. jammer om het uit te pakken… Zo mooi is de verpakking. Leuk in de weerribben. Wij gaan daar een paar keer per jaar fietsen… want het is daar zo mooi. Mijn man heeft afgelopen winter nog geschaatst nabij Ossenzijl . Het per kano verkennen is ook prachtig! Het is er prachtig… geniet van jullie logeerpartij. Groeten Trijntje

aussie aNNie zei

Wow what a gorgeous post, lovely shabby chic designs enjoy your break. xx

Els zei

Erg leuk hoe je deze cadeautjes hebt verpakt en wat fijn om elkaar weer eens te zien na zo'n lange tijd. De weerribben is een pracht omgeving en hopelijk hebben jullie mooi weer voor gezellige uitjes.
Veel plezier en groetjes, Els

Marlies zei

Wat heb je de cadeautjes mooi ingepakt, het zijn cadeautjes op zich. Super mooi en een heel leuk idee. Veel plezier. groetjes, Marlies

Trudy zei

Wat heb je de kadootjes voor je zusje prachtig ingepakt! Ze gaat ze vast heel voorzichtig uitpakken!
Fijne zomer gewenst en veel plezier bij je zus!
Groetjes Trudy

Nicole Parmentier zei

Zo, je hebt flink uitgepakt voor je zus! Of ingepakt moet ik eigenlijk zeggen. Deze prachtige pakjes zijn eigenlijk te mooi om uit te pakken, ik zou ze gewoon zo op de kast zetten.. niets meer aan doen! Veel plezier tijdens je logeerpartijtje!

Pat zei

Such beautifully wrapped gifts Marjan and love the look of the shabby chic style with the kraft colour with the added embellishments and tied with raffia. Have a lovely summer and hope we will occasionally hear what you are doing. x

Je@net zei

Ziet er prachtig uit, Marjan. Je zus zal er beslist blij mee zijn.
Fijne dagen gewenst en geniet van het samenzijn met je zus!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie pakketjes heb je gemaakt voor je zus, eigenlijk zonde om uit te pakken ik denk dat ze hier heel blij mee is
veel plezier bij je zus
groetjes ellen

Dortesjs zei

waue this it so beautiful and i lOVE IT...lol lol

Mieke zei

Oh whaw, dat is echt heel mooi verpakt! Gelukkig heb je er een mooie foto van, het is haast jammer om uit te pakken :-)

Bernadet zei

Wat heerlijk is dat Marja, dat je na zo'n lange tijd weer bij je zus op bezoek kan. Je hebt echt iets supergaafs voor haar gemaakt!!