vrijdag 6 augustus 2021

Magnolia Vanilla arts


Een week geleden postte ik weer eens wat, wat vliegt de tijd voorbij. Maar dat is alleen maar goed, ik heb genoeg andere leuke dingen en de hobby is dan wel nog steeds belangrijk, maar ik maak niet zoveel nu. Heb wel weer wat aan kerst gedaan, dat komt later. 

Wat ik nu laat zien is van veel eerder, ik volgde een workshop van Vanilla Arts. 
Ik heb er al wat meer van gedaan, zoals de leuke Ink frog laatst. Alles met Copics en potloden, zowel Polychromos als Prismacolor. De bedoeling was een beetje watercolour achtig effect. Denk wel gelukt. Van een platte tekening naar iets wat realistisch moet ogen

Deze is weer een bloemige, een Magnolia tak:




.

Het achtergrondje heb ik zelf gemaakt, Amy deed een schaduw, ik deed mijn eigen ding omdat zij werkt op waterbestendig papier en ik meer houd van Neenah cardstock en dat verdraagt water niet.

Het was weer een fijne cursus en heel leerzaam! 

Ik print deze ook, aan sommige (niet hobby) mensen kun je dan een versie opsturen als kaartje met een digi tekst erbij. Kreeg de tip geloof ik van Wies, dank! Goed idee!

Groetjes en een fijn weekend! 
Wij gaan uit eten met zoon en schoondochter, nog voor ons beider verjaardagen, ik verheug me erop!


M@rjan

33 opmerkingen:

Marjolein zei

Oh wauw! Ook deze is weer erg mooi! Zo knap gemaakt. En wat een goed idee om er kaarten van te maken. Goed weekend! Marjolein

Els zei

Geweldig wat een prachtige magnoliatak heb je gekleurd en het watercolour effect is je heel goed gelukt.
Fijn weekeinde en geniet van je etentje, Els

Anita van Deur zei

Wauw schitterend deze magnolia tak Marjan fijn weekend.

Rhodé zei

Toen ik de titel van je blogpost in m'n leeslijst zag, wist ik dat je weer iets prachtigs had gemaakt. En jawel, hoor. Wat een beauty! Dit kun je echt buitengewoon mooi!

Ellen zei

Schitterend gemaakt en zo sprekend…prachtig hoor!
Wat een heerlijk vooruitzicht…geniet ervan!
Wij blijven nog voorzichtig met de gevaarlijke deltavariant!
Groetjes Ellen

Monique zei

Wat prachtig gedaan Marjan! Dat is wel een goede tip van Wies.
Eet ze vanavond. Gezellig!!
Groetjes, Monique

Marja Sch zei

Wat een geweldig mooie Magnolia tak. De kleuren komen zo mooi uit met die zacht blauwe achtergrond. Slim er op deze manier een kaart van te maken en te versturen. Dan kan je zelf lang van het origineel genieten. Het was mijn eerste keer in het Muiderslot. Erg leuk hoor. Kasteel de Haar is idd ook geweldig zeker met die mooie tuinen er omheen. Ge niet van het etentje. Groetjes Marja

Irene zei

Oooh wat is dit weer beeldschoon Marjan, prachtig ook die zacht blauwe schaduw! Wij waren in juli uit eten voor onze 38e 🙄 trouwdag, eindelijk weer eens en zo genoten en dat gaan jullie vast ook doen!
XxIrene

Martha zei

Geweldig Marjan!
Wat kunstig ingekleurd er zit zoveel dimensie in!
Ook de achtrgrond vind ik prachtig gemaakt
Ja dat is slim om er kaarten van af te drukken, ik doe dat ook nogal eens met mijn eigen aquarellen ook soms met kerstkaarten, niks mis mee het is je eigen kunst immers!
Heerlijk uit eten geniet ervan!
Liefs Martha

Angela zei

Woww Marjan wat geweldig mooi gedaan!
Schitterend zoals jij kleurt..... jaloersmakend mooi 😉😊. Zoveel diepte; geweldig!!
Gouden tip van Wies.... ingekleurde stempels die ik goed geslaagd vind, print ik ook altijd een paar keer. De 'leek' ziet toch het verschil niet 😂.
Geniet van het etentje!

Crea Astrid zei

Een week is inderdaad zo voorbij. We hebben onze 3 weken vakantie er nu al bijna op zitten, maar het is voorbij gevlogen.
Wowwww, wat heb je de Magnolia tak prachtig ingekleurd.
Mooie diepte erin gemaakt.
Lekker hoor, uit eten. Geniet ervan en een fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Gerrina zei

Dat effect is zo goed gelukt! Mooi en ze zien er fris uit; lijkt net geplukt. Geniet van de zomer! Groetjes, Gerrina

Doris knippenenplakken zei

Prachtige magnolia tak Marjan!
Groetjes Doris

Marfien zei

Het gaat je steeds beter af, mooi ingekleurd, nog even en je kan ze ook zelf tekenen . . .

Pat zei

Absolutely fantastic artwork Marjan using this beautiful magnolia image, and the detail you have put in is awe inspiring. You are obviously enjoying a bit of a break and hope you have a good time with your son and daughter-in-law. x

Diny zei

Wat een prachtige Magnolia tak Marjan....het lijkt wel echt!
ook de schaduwrandjes zijn leuk gedaan.
Geniet van jullie etentje vanavond!
Groetjes Diny

Colinda zei

Wat een kunstwerk, echt prachtig!!
Goed idee om hem te printen :)
Veel plezier en eet smakelijk,
Colinda

Kaartenkraam zei

Wat heb je deze weer prachtig gekleurd, daar ben je toch echt wel een kei in hoor! Dat blauwe 'omlijsten' in de achtergrond geeft het een mooie zachtheid.

Veel plezier en smakelijk eten dit weekend als jullie uit eten gaan!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige ingekleurde tak die mooi uitkomt tegen de ook nog zelf gemaakte achtergrond Marjan. Leuk idee om er printjes voor kaarten van te maken. Een vriendin van mij doet dat bij haar kerstkaarten. Veel plezier en smakelijk eten vast, fijn weekend.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Prachtig kleurwerk Marjan, ook je achtergrond is erg mooi. Zeker een goed idee om er afdrukjes van te maken,
Groetjes
Ansx

KarinsArtScrap zei

schitterend Marjan en superrrrrrrrrr gekleurd
Gr Karin

Trijntje zei

Wat een prachtige magnolia takken. Super d3 sup mooi ingekleurd. Mooi zo met de schaduw. Ik doe het je niet na . Geweldig mooi gedaan. Bij mij staat de hobby op nul op dit moment maar heb wat in het voren gemaakt… zo kan ik elke week 2 kaarten posten. Straks als het weer ander weer wordt en w3 meer thuis zijn dan kunnen we wel weer aan de hobby. Wij fietsen veel. Lekker buiten. Groeten Trijntje

Angelique zei

Schitterend kleurwerk, wat een prachtige magnolia-takken. Wat een goed idee om deze als kaart uit te printen. Ik hoop dat jullie een gezellige etentje hebben en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Oh wow, ik zou wel bij jou in de leer willen. Wat een supermooie Magnolia heb je gekleurd. Er zit echt diepte in.
En gezellig uit eten.. gaan wij binnenkort ook doen met zus/ zwager en een andere keer met broer en schoonzus...nu al zin in.

Nicole Parmentier zei

Wat geweldig mooi gedaan Marjan!! Ik zeg.. lijstje erom en aan de muur!

aussie aNNie zei

Wow what a wonderful project, loving this. x

Ina ( Frysk Famke ) zei

Allemagies....

Wat is dit mooi Marjan, prachtige kleuren en zo mooi diepte erin😍😍

En heb je lekker genoten van het weer uit eten gaan,
wij zijn afgelopen weekend uit eten geweest..heerlijk.

Groetnis fan Ina

Creaellenknutselsite zei

wow wat prachtig wat een mooie kleuren heb je gebruikt het komt gewoon tot leven
groetjes ellen

Linda zei

Wauw zeg, die is echt schitterend geworden, lijkt gewoon wel echt
gr Lunda

Trudy zei

Wow dat heb je weer prachtig gemaakt! Wat een handige tip om er een digi tekst bij te doen en hem uit te printen!
Groetjes Trudy

Wies zei

Wat heb je deze magnolia prachtig gekleurd. Er zit echt diepte in.
Ik weet echt niet meer of ik jou de tip van het kopiëren en printen heb gegeven. Het zou kunnen. In elk geval leuk dat je het vermeldt.
Groetjes, Wies

Marlies zei

Je hebt de magnolia tak geweldig gekleurd Marjan. Een goed idee om het ook te printen. groetjes, Marlies

Je@net zei

Echt prachtig, Marjan!
En een goed idee om het ook uit te printen en te versturen.