vrijdag 27 mei 2022

Sweet peaches

Voor ik op vakantie ging heb ik deze mooie set besteld bij mijn teammaatje Rosalien
Het is geen gloednieuwe set, maar mooi is mooi :)

Ik maakte er deze kaart mee:







De inkt die ik voor de kaart gebruikte is van SU (blauw) en van Lawn fawn (peach). De grote letters heb ik twee keer gestanst en iets verhoogd opgeplakt. Ook de binnenzijde versierd.

Alweer leuke dingen gedaan met vriendinnen, plantjes in de tuin gezet, gegeten bij dochterlief, zondag naar vrienden ... fijn om weer thuis te zijn!

Ik wens jullie een fijn weekend!

M@rjan

27 opmerkingen:

Ellen zei

Hoihoi, het is weer een beauty Marjan en mooi van kleur ook…top!
Wat een leuke set is dit!
Je hebt je draai weer gevonden zo te lezen.
Fijne dag, groetjes Ellen

carla zei

Op vakantie gaan is leuk en blij zijn als je terug thuis bent lijkt mij heel gezond. Zo hoort dat te zijn.
Mooie stempels heb je aangekocht en de kaart die je hiermee gemaakt hebt ziet er fantastisch uit.
Heel mooi.
Groetjes,
Carla

Irene zei

Kan me voorstellen dat je deze aan je collectie wilde toevoegen Marjan, wat een beeldige tinten heb je gebruikt! Vakantie is heerlijk maar thuis idd ook geen straf. Voor ons in ieder geval gelukkig niet want vakantie gaat er niet meer van komen met continue getob en geen zin in GEDOE in het- verre - buitenland dus meer dan tripje UK zit er niet meer in!.
Fijne Pinksteren!
xxIrene

Lia zei

Om zó in te bijten! Wat een leuke kaart Marjan!
Lia xx

Anoniem zei

Ik begrijp dat je deze set graag wilde. Prachtig, die perziken! Heerlijk om nu weer lekker in je eigen omgeving te zijn en iedereen weer te ontmoeten, lijkt me. Groetjes, Rhodé

Ankie vd Polder zei

Heel mooi. Geweldige kleuren zo bij elkaar. Groetjes, Ankie

Anita van Deur zei

Super mooi geworden, tja geen wonder dat je hem bestelde het is ook een heel mooi set! Fijn weekend

Martha zei

Prachtige kaart Marjan
In heel mooie sprekende kleuren
Home sweet home, toch?!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is inderdaad een (tijdloos) mooie set Marjan en de combinatie van het blauw met perzikkleur is erg mooi vind ik, lekker zomers. Een mooie frisse kaart is het.
Fijn dat je thuis weer zo lekker je draai hebt gevonden, ik kan ook erg genieten van dagelijkse dingen.
Lieve groetjes Miranda

Pat zei

A beautiful card Marjan and I love the peaches and foliage with the sweet little flowers with that bit of spattering in the background, and the added large sized sentiment raised up makes a big impact. x

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart Marjan

gr karin

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart met deze mooie stempelset, de kleuren zijn erg mooi en de grote tekst maakt het helemaal af..
Vakantie is fijn, maar ik ben ook altijd blij als ik weer thuis ben,
Groetjes,
Ansx

Kaartenkraam zei

Mooie set en zeker wel aan jou besteed. Je kaart is een beauty, mooie kleuren en die grote letters erg mooi erbij. De zwarte stroken geven de kaart wat pit!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Heel mooie set is het. Ik heb hem wel eens gezien bij een hobbyvriendin. Je kaart is prachtig en de binnenkant ook, van wat ik ervan zie.
Goed teken dat het ook weer fijn is om thuis te zijn!

Crea Astrid zei

Een mooie set heb je gekocht. Een prachtige kaart heb je er mee gemaakt Marjan. Mooie kleuren inkt ook gebruikt. Ik zie een klein stukje van de binnenkant, leuk dat je het ook weer zo hebt laten terug komen.
Het is altijd leuk en fijn als je op vakantie bent, maar ook weer fijn als je thuis bent en je eigen bed weer.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Els zei

Wat een prachtige set en je hebt er een super mooie kaart meegemaakt. De kleine bloemetjes vind ik ook erg leuk. Kan nog net een beetje van de binnenkant zien en is ook leuk.
Vakantie is leuk, maar thuis zijn gelukkig ook.
Groetjes, Els

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart met deze mooie stempels.
Zeker leuk op vakantie gaan maar ik ben ook altijd blij als we thuiskomen. Je vakantie kiekjes zijn dan ook met prachtige uitzichten.
Fijn weekend, groetjes Doris

Marja Sch zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, die kleine blaadjes en bloempjes vullen het geheel heel mooi aan. Heerlijk he om ook een fijn plek te hebben om in thuis te komen en familie en vrienden weer te zien. Geniet ervan. Groetjes Marja

Nicole Parmentier zei

Prachtig s'zomers kaartje! Ik heb deze set ook en hij is inderdaad te gek. Mooi ook die 'spetters' in de achtergrond. Je vakantie foto's zien er ook geweldig uit, krijg er echt de vakantiekriebels van. Maar vast ook lekker om weer thuis te zijn. Nu alleen nog dat lekkere Spaanse zonnetje deze kant op lokken...

Marfien zei

Mooie stempelset, prachtig kaartje heb je ermee gemaakt

Trudy zei

Hele mooie zomerse kaart! Ik heb je vakantiefoto's nog even bekeken, wij zijn ook een paar jaar achter elkaar in de buurt van Altea op vakantie geweest! Ik hoop volgend jaar daar weer naar toe te gaan! Prachtig je foto's!
Groetjes Trudy

Wies zei

Leuke set is dit en je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt.

Willy zei

Mooi is zeker mooiii!! Prachtig kaartje en de kleurtjes zijn heel fijn!! Home sweet home, ook weer lekker!

Angelique zei

Zeker kunnen oudere sets ook heel erg mooi zijn. Je kaart is prachtig, leuk die perzik, lieve bloemetjes en mooie kleurtjes. Fijn om te lezen dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad, de foto's geven een mooie indruk.
lieve groetjes Angelique

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Reizen is leuk .maar thuiskomen ook weer. Wij zijn nu onderweg in Frankrijk. Wat plaatsen bezoeken waar we lang geleden ook eens geweest zijn. Groeten Trijntje

Marfien zei

Mooie kaart met deze leuke stempels, ziet er heerlijk uit

aussie aNNie zei

Stunning in colours and design, just love this ♥