zondag 28 augustus 2022

DCL# 362

Ook bij Dutch card lovers starten we weer met een nieuwe challenge. Anja zocht hem uit, ik vind het een superleuke opdracht! 

Een techniek waarbij je het bovenliggende papier scheurt en zo iets moois onthult.
Onderstaande voorbeelden kun je hier vinden. 



Mijn uitwerking is een kwartslag gedraaid:



De stempels zijn van Pretty pink posh. Er kwam heel wat masking te pas aan deze afbeelding. 
De achtergrond is gemaakt met Distress oxide inkt, de Fuchsia's en kolibries zijn met Copics gekleurd. De vogeltjes zijn verhoogd opgeplakt. Een witte gelpen voor kleine accentjes.

Mijn teammaatjes en onze gastdesigner Ingen  hebben weer allemaal hun eigen mooie uitwerking gemaakt, erg leuk zoveel verschillen, je kunt hiermee ook echt alle kanten op! Dus doe gezellig mee met ons en als je dat doet... veel plezier ermee en succes!

Fijne week!

M@rjan

27 opmerkingen:

Els zei

Wat heb je een super mooie kaart gemaakt met deze leuke techniek en de vogeltjes erbij vind ik erg leuk.
Groetjes, Els

Je@net zei

Leuke techniek en een super mooi kaartje, Marjan!

Colinda zei

Hij is prachtig!! Leuk om de opening een slag te draaien en de vogeltjes er net buiten te doen, zo vliegen ze er echt in!!
Fijne zondag,
Colinda

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Marjan

Gr Karin

Martha zei

Wat een mooie kaart Marjan
Leuk dat je de bloemen en vogeltjes in dezelfde kleuren hebt gehouden
Fijne dag liefs Martha

Rhodé zei

Wat heb je weer prachtig gekleurd, Marjan! Heel knap hoe je de vogels dezelfde tinten gegeven hebt, maar dat ze toch niet wegvallen bij de bloemen.

Marja Sch zei

Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt voor deze uitdaging. Deze schattige kolibri’s heb ik ook. Ze zijn enig. Groetjes Marja

Colien zei

Leuke uitdaging weer en jouw voorbeeld is prachtig: wat een mooie kleuren!
grtz Colien

Trijntje zei

Wat een leuke uitdaging met deze techniek. Jouw kaart is prachtig. Zo mooi vrolijk met deze stempels. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Leuke vrolijke kaart Marjan.

Marfien zei

Mooi stempelwerk en schitterend gekleurd, prachtige kaar Marjan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke challenge en je kleurrijke kaart is een plaatje om te zien Marjan. Je onthult een mooie bloementuin en die vogeltjes kijken ernaar uit om tussen de bloemen te gaan spelen. Prachtige kleuren.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ik vind de challenge superleuk! Hij stond al op mijn lijstje, maar nu heb ik een extra reden om het te gaan doen. jouw voorbeeld is heel gaaf! Ook de andere voorbeelden trouwens.

Danielle zei

Je kaart is echt pràchtig, zulke mooie kleuren! Ik ben bang dat ik een beetje teveel Pietje precies ben voor deze challenge, maar daar is het een challenge voor hè ;-) Ga eens kijken of ik tijd kan vinden ;-)

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart in geweldig mooie kleuren en wat zijn de vogeltjes supermooi,
Groetjes,
Ansx

aussie aNNie zei

Beautiful design and projects, love the colours and images used x

Gerrina zei

Ik had de techniek al eerder veelvuldig op Fb gezien en het lijkt me een leuke techniek! Mooi hoe je de vogels ook over de gescheurde rand laat vallen! Groetjes, Gerrina

Crea Astrid zei

Wat een prachtige en fleurige kaart. Mooie techniek ook. Eens heel wat anders.
Prachtige stempels en erg mooi ingekleurd.
Wil deze techniek ook wel eens een keer gaan doen, als ik de tijd er voor heb.

Groetjes, Astrid.

Pat zei

I love the look of this torn panel technique Marjan and your fuchsias and hummingbirds are so bright and pretty and love the blue background and the white layer torn back to reveal this gorgeous stamped scene..I think the gel pen embellishments on the flowers work brilliantly too. x

Doris knippenenplakken zei

Leuke challenge. Wat een schitterende kaart met deze mooie stempels.
Groetjes Doris

Wies zei

Wat een prachtige kaart heb je als voorbeeld voor de challenge gemaakt. Mooie stempels en kleuren heb je gebruikt.

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en wat een leuke techniek!
Groetjes, Caroline

anja curvers zei

Echt weer een bjoetie Marjan ook leuk dat je hem verticaal hebt gemaakt weer heel anders.

Irene zei

Die stempel heb ik ook maar ooooh wat heb je hem gaaf ingekleurd en wat is deze kaart mooi zo Marjan! Ik heb ook op je vorige post gereageerd.
XxIrene

Nicole Parmentier zei

Ik had jouw kaartje stiekem natuurlijk allang gezien en wat een prachtkaart is het geworden!! De achtergrond zo mooi gekleurd en dan die vrolijke vogeltjes er bij, echt een topper weer! Ik heb op curaçao ook echte kolibries gezien en die zijn inderdaad ent zo prachtig van kleur als deze.

Kaartenkraam zei

Prachtige kaart en wat heb je er een werk van gemaakt met die gestempelde achtergrond. De verhoogde vogeltjes maken het helemaal af. De kleuren ook zo mooi!

groetjes van Ank

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel mooi kaartje, in mooie kleuren Marjan! 🌺☕️