zondag 20 augustus 2017

Distress Oxide 4

Ook deze kaart maakte ik voor Ingrid's webshop Studio 92.
Weer met de Distress Oxides en de set Fresh as a daisy. Deze keer bewerkte ik de bloemen met stipjes en streepjes enz. Maakt het weer net iets anders.



De bloemen zijn gekleurd met de Oxides, wat prima gaat, meerdere laagjes opbouwen geeft een intenser kleureffect. De achtergrond is gemaakt door de inktkussens op een craftsheet te drukken, te bespuiten met een water in een mini-mister en het watercolor cardstock erdoor te halen en te deppen na drogen. De cirkeltjes zijn van een dopje met inkt op de rand. Nog wat mini cirkeltjes en witte gelpen. De kleine vlindertjes zijn van Altenew.

Afgelopen vrijdag naar school geweest. Mijn nieuwe duo Jacqueline en ik hebben nog veel doorgesproken. Zij is een doorgewinterde groep 3 juf, ik doe het voor het eerst en ik heb veel aan haar. Ik zie het wel zitten met onze samenwerking. We denken op heel veel fronten op dezelfde manier over zaken en dat is prettig. Komt wel goed met mij in groep 3 :) :) 

Groetjes, Marjan

31 opmerkingen:

aussie aNNie zei

STUNNING card and lovely stamps used Marjan, gorgeous D/O used, love them too.xx [aNNie]

Inky and Quirky Designs zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Inky and Quirky Designs zei

What a beauty of a card Marjan, you're working magic with the Oxides ;)
Hugs
Donna xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Supergave achtergrond met mooie kleurtjes Marjan. Die oxide-kleurtjes zijn top, mooi zo dekkend. Ja het "gewone leven" gaat langzaam aan weer beginnen. Succes vast in je nieuwe groep :)
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Als het in groep 3 net zo vrolijk gaat als op deze kaart, komt het helemaal goed

Je@net zei

En ook dit is weer een erg mooie kaart, Marjan.
Fijn dat het eerste gevoel goed is met je nieuwe duo. Toch altijd even spannend!

Nicole Parmentier zei

Prachtig wat jij allemaal met die nieuwe Oxide inkten maakt! Fijn dat het klikt met je duo. Lijkt me toch heel lastig als je een hele andere manier van aanpak hebt. Geniet nog even van je laatste vakantiedagen!

Mieke zei

Echt prachtig... Ik wou dat ik even getalenteerd was als jij :-)

!neke zei

Super mooi !!!!

KarinsArtScrap zei

het is weer een hele mooie Marjan en weer een prachtige achtergrond.
Gr Karin

Irene zei

MOOI!!!!
Klinkt goed Marjan, wordt vast een heel prettig schooljaar, alvast succes en vooral veel plezier gewenst!

xx Irene

Stella zei

Ik keek al met bewondering op You Tube naar Tim Holtz maar ik vind jouw gebruik van Oxide inkt véééél mooier:) Fantastisch zoals jij je eigen draai geeft aan het werken met Oxide inkt. De stempels zijn ook zó leuk!
Het nieuwe schooljaar is van start; ik geloof graag dat groep 3 een uitdaging voor je is. Dat komt vast goed! Fijne zondag nog!

Diny zei

Prachtige kaart Marjan....zo leuk gedaan!
Groetjes en succes met groep 3,
Diny

Kaartenkraam zei

Fijn dat het met je duo klikt en dat ze weet wat het is een groep 3, daar heb je wat aan!
Je kaart is weer beeldschoon, prachtige kleuren en mooi stempelwerk op een supermooie achtergrond.

groetjes van Ank

Aartje zei

Prachtige kleuren! Fijn dat het zo klikt met je duo collega. Hier begint de school morgen ook weer. Onze 2 pubers staan niet te juichen. Spannend jaar, de oudste doet eindexamen gymnasium.
Groeten, Aartje

sandie zei

Gorgeous soft colours and crash also, love the touches of detail to the flowers x

Ellen zei

Prachtige kaart in mooie tinten! De bloemetjes erop zijn echt tof. Wat heerlijk dat je het ziet zitten om samen met je nieuwe duo aan groep 3 te beginnen! Heerlijk als je een beetje op één lijn zit en als je iemand met ervaring naast je hebt. Succes de komende week!

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Marjan,
altijd weer spannend zo'n nieuw schooljaar, de vakantie is echt omgevlogen.. wij hebben nog een paar weekjes
groetjes
Ans

Renate zei

SuperGeweldigFantastisch!!! Dit ziet er zó mooi uit. De bloemen geven een heel speels effect.
Heel veel suc-6 met het nieuwe schooljaar.
Het gaat je vast en zeker wel lukken om je groep 3 helemaal eigen te maken.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Deze is ook weer heel mooi. Prachtig achtergrondje heb je gemaakt met de oxides.
Leuk dat je veel aan je duo hebt, in groep 3. Je hebt natuurlijk heel veel ervaring als juf, maar groep 3 is bijzonder! Ik heb eens een combi 3/4 gehad. Dat vond ik best pittig! Maar het is goed gekomen.
Heel leuk om het proces van leren lezen te mogen begeleiden.
Groetjes,
GerJanne

Kate Yetter zei

Lovely! I haven't tried oxides but I sure want to.
Kate

Doreen zei

This is just gorgeous,love the fab image.xxx

Colien zei

Wat een mooie, fleurige kaart weer! Fijn dat het klikt met je duo, wel prettig om dezelfde ideeën te hebben over jullie werk. En groep 3, wat een "mupkes" (tja, Brabant....hihi) zijn dat nog. Veel plezier dit schooljaar!!
grtz.Colien

Gerrina zei

Oh best spannend om dan groep 3 te gaan doen dit jaar! Maar een heel bijzondere groep vind ik dat met het leren lezen en schrijven; ze maken echt een super sprong dat jaar! Veel succes, maar vooral ook veel plezier met deze uitdaging!
Je kaart ziet er weer zo anders en weer zo mooi uit! Groetjes, Gerrina

Scraptastisch zei

Weer prachtig gedaan met je oxidess Marjan! Ook het inkleuren met deze inkt is heel mooi! Met een fijne collega, kom je dit jaar vast gezellig door met de 6 jarigen!
Succes met deze nieuwe groep!
xx Gerie

Sarah zei

Je maakt altijd zo' n mooie kaartjes!!
Ik geniet ervan! Succes met je groep! Xx

Dortesjs zei

beautiful and very sweet card this

Danielle zei

Prachtige kaart Marjan! Je kunt toveren met de inktjes :-) Ik moet nog veel oefenen..... fijn dat de klik er is met je duo collega, dat is een goed begin! Natuurlijk komt het goed met jou voor groep drie!!

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Mooie kaart met de oxide inkten, het nieuwe schooljaar is weer begonnen, fijn dat je zo'n keuke collega hebt!
Liefs van Martha

aussie aNNie zei

Marjan I accidentally deleted your message as I am trying to get used to comment moderation, do you mind adding it again please..x. [aNNie]

aussie aNNie zei

Thank You.xx