donderdag 17 augustus 2017

Kerstkaart voor Studio 92

Naast de Creative Expressions stempels vroeg Ingrid of ik ook iets wilde maken voor haar webshop met een van de nieuwe kerststempels van hetzelfde merk: Woodware Clear magic Singles. Ik zocht een leuke uit en maakte deze kaart ermee:




Deze stempel heeft een moderne uitstraling en daarom maakte ik er ook een frisse kaart mee.  De ondergrond is gemaakt met Distress Oxide Broken China in een watercolorwash.
Vooraf heb ik eerst de stempel met Watermark gezet en met wit embossingpoeder gëembossed.
Daarna de stempel met Distress Oxide en met Polychromos potloden ingekleurd. 
Met een witte gelpen nog wat puntjes gezet.
Bij deze set hoort ook het sentiment en er zit nog een stempel bij, waarmee ik een tagkaartje maakte. Dat komt later. 

-----------------------------------------------------------------------------
Op alle stempels van Creative Expressions en die van Studio Light , en op de Distress Oxides krijg je deze week 5% korting als je de korting MK5GDT invoert bij Studio 92.
------------------------------------------------------------------------------
Deze kaart mag meedoen met de wekelijkse challenge van 52 weeks to Christmas.

Groetjes, Marjan

34 opmerkingen:

Diny zei

Heel erg leuk Marjan.....prachtige stempel!
Groetjes Diny

Colien zei

Wat een prachtige kaart, mooi effect met de witte geemboste randjes!
Top dat je meedoet met onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC, dankjewel!
grtz. Colien

Enny zei

Wow, een heel mooie en frisse kerstkaart, prachtige stempel en prachtig gekleurd ! Groetjes, Enny

Trijntje zei

Wat een leukerd Marjan. mooi gemaakt met deze techniek! Groeten Trijntje

Je@net zei

Wauw....wat mooi gedaan, Marjan. Vind het een pracht van een kaart geworden!

aussie aNNie zei

Lovely card Marjan and gorgeously fresh colours.xx

Kaartenkraam zei

Een prachtige kaart met lekker frisse kleurtjes. Daar past de wit geëmboste stempel heel goed bij. De kleuren heb je weer perfect gekozen!

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Geeft weer een mooi effect te stempelen met embossing poeder, lekker fris
kaartje Marjan en Ingrid is vast heel blij met je prachtige voorbeelden!
xx Gerie

Ellen zei

Superleuk dit moderne, frisse kerstkaartje!

KarinsArtScrap zei

een mooi moderne kerstkaart Marjan

Gr Karin

marian zei

Een gezellig kerstkaartje.
Groetjes van Marian.

Monique zei

Prachtige kleurrijke kaart. Super gedaan!

Groetjes, Monique
DT52WTC

Mariken zei

Wat vind ik dit een plaatje!! Geweldig mooi kaartje, ik hou hiervan!!

Suzan zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Marjan!!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Ans Gilbert zei

Prachtige kerstkaart Marjan,
Leuke stempel en mooie kleuren, ook de tekst is leuk!
groetjes
Ans

Doris knippenenplakken zei

Super mooie kerstkaart Marja !
Heel mooi van kleuren leuk stempel .
Groetjes Doris

Rosina zei

Mooi fris kerstkaartje Marjan...heeft inderdaad een moderne uitstraling...

groetjes
Rosina

!neke zei

He , Marj@n !!!!
Super leuk !!!!!!

Nancy Soetaert zei

wat is dat een schitterend mooie stempel, prachtige kaart Marjan!
fijne avond
Nancy DT52WTC

Sarah zei

Heel mooi zo!

Petra-loves-paper zei

heel leuk! groetjes Petra

Mia zei

A beautiful and happy card, Marjan! I love it!

Inky and Quirky Designs zei

Oh this is such a sweet card Marjan, your cards always make me smile :)
Hugs
Donna xx

GerJanne zei

Ik vind het een super kaart. Prachtig in wit, deze stempel. Knap dat jij meteen ziet welke techniek je met de stempel gaat doen. Dat heb ik ook wel eens, maar niet zo heel vaak. Mooi kleurgebruik!
GerJanne

Jantine zei

Wat een leuke kaart, Marjan. Echt eens heel iets anders!
Groetjes,
Jantine

Kate Yetter zei

So pretty! I love the simple elegance to this card.
Kate

Stella zei

Ik zag hem al voorbij komen maar wil hier ook nog even reageren.....en ik hou het kort:) WOW!!!

Niet erg origineel maar het was precies wat ik dacht toen ik ém zag :)
Fijn weekend!
X

Marfien zei

Leuk deze frisse kleuren, het scheelt dat het zomer is, dan kijk je er toch anders naar

Gerrina zei

Ik vind 'm leuk!! Mooi die frisse tinten! Fijn weekend!

Romy zei

Wat heb je de stempel onwijs mooi gebruikt! Echt een prachtig en fleurig kerstkaartje! Die valt zeker op tussen de traditionele rood/groen/gouden kaarten :)

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
ook deze kaart vind ik weer prachtig en leuk gecombineerd met verschillende kleurmediums!
liefs van Martha

Angelique zei

Prachtige kaart, mooi met de witte embossinglijnen en prachtig ingekleurd, gave kleurtjes.
lieve groetjes Angelique

Mieke zei

Heel mooi, de witte lijnen geven een mooi effect.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Briljant! Schitterend!