zondag 24 september 2017

DCL #278

De nieuwe challenge voor de komende twee weken van Dutch Card Lovers mocht ik bedenken. Het werd weer een kleurenchallenge met een inspiratiefoto. Afgelopen vrijdag werd het herfst volgens de astronomische kalender. De challenge luidt dan ook als volgt:



Maak een kaart in herfsttinten. 
De uitvoering is helemaal vrij en je hoeft ook geen herfstkaart te maken. 
Mag wel natuurlijk, heel leuk! :)



Ik maakte er een Mixed Media kaart voor en gebruikte de kleuren van de foto:



De achtergrond is gemaakt met Distress Oxide, Distress inkt, stencils, stempels, stukjes woordenboek, Multi Media Matte,tagje van een Tim Holtz stans, klok embellishment met inkt bewerkt,kippenveertjes(Pipoos),naaimachine.

Doen jullie mee? Je hebt de tijd tot vrijdag 6 oktober 18.00 uur. Meer over de challenge en de mooie kaarten van mijn teammaatjes vind je op ons blog.


Gisteren was Emmy echt jarig, het feestje was superleuk! Emmy was helemaal jarig, de schminkdame erg goed en de touwen, het klimrek en ringen van de gym een succes. Dank jullie wel voor alle verjaardagswensen! 




Fijn weekend, het is mooi weer, nog even van genieten! 

--------------------------------------------------

De winnares van de stempel van het draakje is...
Mieke
Mail je mij even je adresgegevens door, dan stuur ik het je op.
         

Groetjes, Marjan


28 opmerkingen:

Sabine zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Hele mooie kleuren en het loopt allemaal zo mooi over. En wat is Emmy prachtig geschminkt. Liefs Sabine

Je@net zei

Wat een pracht van een kaart, Marjan. Schitterende kleuren heb je ervoor gebruikt met een heel mooi eindresultaat.
Leuke foto van Emmy, fijn dat het zo'n geslaagde dag was.
Geniet nog van deze zonnige zondag!

Colien zei

Mooie inspiratiefoto voor de challenge en wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat Emmy's feestje zo geslaagd was, lekker nagenieten en een leuke herinnering!
grtz.Colien

Scraptastisch zei

Je kaart is super Marjan, je hebt alle kleuren van de inspiratiefoto prachtig gebruikt! Ook je wiebel kaart voor Emmy is heel vrolijk en fris! Alweer 5 jaar geworden en nog van harte Gefeliciteerd en ze was ook zo mooi geschminkt en heeft vast een hele mooie verjaardag gehad met zoveel kinderen!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie mixed media kaart Marjan. Ik ben dol op de warme herfsttinten en die komen op deze mooie kaart zeker aan bod.
Gefeliciteerd met je kleindochter, ze is prachtig geschminkt.
Lieve groetjes Miranda

aussie aNNie zei

Cute little one and stunning card.xx [aNNie]

Kaartenkraam zei

Prachtig is je kaart, leuk zoals je het label erop hebt verwerkt en die veertjes, daar heb ik ook nog heel veel van, goed idee!
Leuk dat de verjaardag van Emmy zo'n succes was, ze ziet er in ieder geval prachtig uit!

groetjes van Ank

Anoniem zei

This is a good idea thank for sharing on the website
หนังตลก

Sylvia zei

Hele mooie Mixed Media kaart, Marjan.Prachtig gedaan.Leuke foto van Emmy.Fijn dat het zo'n geslaagde dag was.

Groetjes, Sylvia.

KarinsArtScrap zei

een mooie mixed media tag Marjan.
Emmy is mooi opgemaakt.

gefeliciteerd aan Mieke.

Gr Karin

Gerrina zei

Gave kaart; mooi die lagen! En een hele leuke uitdaging weer! Ben even binnen, zo weer lekker naar buiten genieten... Fijn weekend verder!

Irene zei

Prachtige herfstfoto en prachtige mixed media creatie in die schitterende warme tinten ik hou er zó van!
Leuke foto van je oogappeltje Marjan, gróót al weer!

XxIrene

José zei

Wat is deze kaart weer een prachtexemplaar en zeker een inspiratiebron!
Wat een schattige foto van Emmy en inderdaad heel mooi geschminkt.

Marlies zei

Wat een mooie chique kaart. Een prachtig effect met alle details van de mixed media. Ik wil zoiets ook nog steeds proberen maar het komt er niet van. Een schattige foto van Emmy! groetjes, Marlies

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Marjan,
Mooie kleuren,heel veel moois te zien, ik vind de veertjes ook leuk!
Wat ziet Emmy er mooi geschminkt uit, ook haar shirtje is leuk!
groetjes
Ans

Linda zei

Schitterende kaart heb je gemaakt en wat ziet je kleindochter er mooi uit met de schmink.
gr Linda

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige herfstkleuren op je kaart Marianne! Echt een kunstwerk, zoveel sfeer!! Emmy ziet er ook heel jarig uit, fijn dat het feest zo een succes was!

Willy zei

Wauw wat weer een bjoetieee Marjan, prachtige warme (herfst:)) kleuren heb je gebruikt! En wat fijn dat Emmy zo heeft genoten van haar feestje, leuke foto!!

Mona Pendleton zei

Wow Marjan! Your card is gorgeous! Love the warm glow! Your granddaughter is darling! Her face painting looks amazing!

Kate Yetter zei

Your mixed media card is so fabulous! I love all the various textures and elements you have added. What a beautiful inspiration picture to work with. And a lovely granddaughter!
Kate

GerJanne zei

Wat een mooie herfstkleurenkaart heb je gemaakt. Wat een warme kleuren zijn het toch altijd in de herfst. Nog van harte met Emmy. Dat ze al 5 is. Ze ziet er prachtig uit. Ook je kaartje voor haar met de draak en al de vijven is erg mooi. Ik had hem in de drukte even gemist. Ik ga mijn best doen weer mee te doen met DCL.
GerJanne

Mieke zei

Whaw, super mooie kaart in herfsttinten! Herfst is mijn favoriete seizoen, ik wil zeker proberen om mee te doen met de uitdaging.
Ooooh wat leuk dat ik de stempel gewonnen heb, bedankt! Ik stuur je een mailtje! 💕

Inky and Quirky Designs zei

Your cards are always so beautiful Marjan and this one is absolutely stunning too. Ah little Emmy is such a little cutie :)
Hugs
Donna xx

Marfien zei

Heel mooi gemaakt Marjan, ik zie zoveel kleine details die zo mooi bij elkaar passen, echt weer een plaatje.

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
wat mooi die kaart zo mooi gelift en in prachtige tinten gekleurd!
Ah wat lief je kleindochter Emmy,
zo mooi gesminkt echt een schatje!
Fijn dat het een succes was!!!
Liefs van martha

Stella zei

Ik vind dit weer een "echte" Marjan:). In de afgelopen tijd was dat eigenlijk altijd het geval; het is iedere keer weer prachtig om te zien wat jij maakt met techniek, inkt en vormgeving. Ik ben er wég van. Ik zag hem ook op FB en IG. Vooral op IG kijk ik veel; het scheelt zo veel tijd met bloggen. Maar zeker op jouw blog wil ik reageren. Tisweereenjuweeltje!

Wat is Emmy prachtig geschminkt; wat heerlijk zo'n gezellige dag. Slim om het in de gym te vieren; hebben de kinderen de ruimte en scheelt veel thuis van alles organiseren (en troep!)
XX

SewPaperPaint zei

What a gorgeous card and darling girl! I tried to enter the challenge, but couldn't get the linky tool to work. Will try again. Hugs, Autumn

Sue Lelli zei

LOVE the colors and the mixed media flair! Also she is ADORABLE,