dinsdag 12 september 2017

Liftchallenge #121

Tijd voor weer een nieuwe liftchallenge, de vorige drie weken vlogen weer om! Cornelie zocht een erg leuke kaart uit om te liften met een techniek die ik ook nog niet had geprobeerd.

Dit is de voorbeeldkaart, hij is van Lydia Evans

Bedoeling is; 
Maak een tekst met alfabet dies en maak hier gedeeltelijk een patroon /afbeelding met stempels. 


Ik maakte er deze kaart mee:



De letters komen uit mijn collectie Quickutz alfabet stansen, die ik vaak gebruikte toen ik nog layouts maakte en die nu nog regelmatig van pas komen. De kleine stempeltjes zijn van Wplus9, de inkt van SU. 

Een erg leuke kaart om te maken vond ik. Dat vond Cornelie ook, haar gave kaart vind je op haar blog en op ons Liftblog. 
Doe mee met ons! Je kunt een kortingsbon winnen die Scrapheap beschikbaar stelt. Je kaart kun je linken tot vrijdag 29 september 18.00 uur. Succes!

Groetjes, Marjan

41 opmerkingen:

Wendy Koorevaar zei

Jee wat een super leuk idee, dat ga ik zeker onthouden. Je kaart is ook geweldig geworden zeg. Ik vind de sprekende kleuren van de stempels zo mooi afsteken op de witte tekst. Fijn dat je nog vrij grote letterstansjes had, dan is het effect het mooist denk ik. Top gedaan hoor!

Liefs,
Wendy

Plony zei

Wat gaaaaaaffffffffff.....lekkere frisse kleuren en zo mooi gestempeld en gecombineerd. Wat kun je dit toch goed....het is net of het een Hallmark kaart is....prachtig.
xxx Plony

Marfien zei

Het ziet er leuk uit maar een letterstans bezit ik niet, ga zien naar een andere mogelijkheid

aussie aNNie zei

Really like this Marjan, great technique.xx [aNNie]

Irene zei

Onwijs wat een leuk idee is dit en je hebt er weer een beauty van gemaakt Marjan!!!

xx Irene

Mariken zei

Wat een mooie voorbeeldkaart, en jouw kaart is nog gaver!! Hele toffe challenge!!
Gezellige dag!

Kaartenkraam zei

Wat superleuk! Maar hier moet je wel een grote letterstans voor hebben anders werkt het niet. Prachtig wit op wit en dan die felle kleuren van de gestempelde bloemen, een geweldige kaart!

groetjes van Ank

Aletta zei

Wauw... dat is een hele gave techniek/lift... en jouw kaart is ook weer een toppertje Marjan !

Sabine zei

Wat een gave kaart! Heel mooi zeg Liefs sabine

Gerrina zei

Heerlijk die frisse kleuren en wat een mooie tekst zo! Gaaf vind ik zo'n CAS-kaart! Groetjes, Gerrina

Anita van Merode zei

Ohhh geweldig mooi. Ik vind dit ook een hele leuke uitdaging. Zal eens kijken of mij dit gaat lukken. Vind altijd zo snel de tijd voorbij gaan. Net wat jij zegt en dan oeps te laat...terwijl drie weken echt wel ruim is!
Gr Anita

SewPaperPaint zei

This is soooooo cool! So fresh and modern and how I love the jumbo font with the stamping inside. Beautiful! Hugs, Autumn

Nancy Soetaert zei

Heel mooi!

Miranda V zei

Heel gaaf! Leuke robuuste letters en de kleurencombinatie die je gebruikte is leuk en mooi!

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
Schitterende lift heb je gemaakt, mooie kleuren, echt klasse!
groetjes
Ans

Je@net zei

Leuke techniek en een super mooie kaart ermee gemaakt, Marjan!

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige kaart weer Marjan super gelift

gr karin

Doris knippenenplakken zei

Super leuk idee !! Deze neem ik mee .
Prachtig gemaakt Marjan mooie van kleuren wat een beauty .
Groetjes Doris

Rosina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rosina zei


sorry foutje in vorig berichtje
Heeeel mooi dit kaartje Marjan...
wat een leuke challenge weer..
Ik ga proberen om mee te doen...
lieve groetjes
Rosina

Nicole Parmentier zei

Oh zijn de drie weken nu alweer om? ik had een stempel klaarliggen voor de vorige challenge maar zelfs met drie weken ben ik alweer te laat. Deze challenge is ook geweldig, je hebt er een prachtige kaart voor gemaakt. Ik ga snel ook bij Cornelie kijken!

José zei

Mooie kaart Marjan, lekker frisse kleuren

Inky and Quirky Designs zei

What a pure stunner of a card Marjan, elegant with lovely clean lines
Hugs
Donna xx

Kate Yetter zei

This is so elegant! I love the white top and the floral bottom of the letters. The contrast is a winner! So beautiful!
Kate

maria's knutselplezier zei

Wat een mooie kaart weer Marjan!!!

Groetjes
Maria

Stella zei

Ik ben er verliefd op:) Wow, wow, wow!
Ik heb geen alfabet dies; en met cijfers kom ik denk ik niet zo ver.....:)
Fijne dag!

Sylvia zei

Mooie liftkaart, Marjan.Leuk gedaan met de letters.

Groetjes, Sylvia.

Linda zei

Wat een leuk model en wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt
gr linda

Mia zei

Two beautiful and elegant cards, Marjan! I love them!

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
prachtig gelift deze kaart en zo fleurig!
Liefs van Martha

Ellen zei

Supergaaf! Geweldige 'opdracht' en een prachtige uitwerking van jouw kant.

Dortesjs zei

awww hoi hoi Marjan, i do lOVE those..awsome

GerJanne zei

De lift is eigenlijk altijd leuk. Hoe jullie dat doen wet ik niet, maar altijd een uitdaging en vernieuwend. Mijn kaart is al klaar! Ik vind het niet zo makkelijk, dus misschien doe ik nog wel een keer mee, als ik een betere variant kan bedenken.
De jouwe is weer prachtig. Jij hebt grote letters en kleine stempeltjes...dat is het denk ik waarom ik niet helemaal tevreden ben over mijn kaartje..
GerJanne

baili zei

enchanting !!!

Danielle zei

Wat een geweldig mooie inspiratiekaart van jou Marjan! Echt prachtig gedaan. Ik ga zeker mee doen, heb al genoeg ideetjes :-)

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik werd meteen geïnspireerd door al het moois... ben nu bezig aan nummer 3! hahaha...

Wiebine zei

prachtige kaart heb je gemaakt, jammer dat ik geen grote letterstans heb, maar misschien kan ik er nog iets anders op vinden. Erg leuke uitdaging,

Cornelie zei

Very nice jouw uitwerking. Vind de kleuren zó mooi!!

Mona Pendleton zei

Wow Marjan! Your card is gorgeous! I love the pretty little vibrant flowers! I'll have to give this a try! Thanks for the inspiration!

Willy zei

Wat een geweldig idee en wat een mooi resultaat zeg, een plaatje van een kaart!!

aussie aNNie zei

Hey Marjan I was actually thinking of you and another follower, both being teachers when I made my mousie card....she has actually retired but you were on my mind...haha.. [aNNie]