woensdag 20 september 2017

Emmy 5 jaar

Onze kleine Emmy wordt alweer 5!! Aanstaande zaterdag is het zover. We vieren haar feestje in de afgehuurde kleine gymzaal dichtbij hun huis. Familie, vrienden en vriendinnen met kinderen en dat zijn er nu al best veel zo langzamerhand ;)
Er komt een dame die schminkt voor alle kinderen, een paar toestellen en matten worden onder vakkundige leiding van Claires gymjuf vriendin opgesteld en de kids vermaken zich wel (onder toezicht).

Van ons heeft ze haar cadeautje al gekregen, omdat opa er niet bij kan zijn vanwege andere verplichtingen.
"Wat voor kaart zal ik maken?", vroeg ik aan Claire. "Doe maar met wat bling en heel veel vijfjes, dat vindt ze leuk en een leuk beest erop", zei ze. Dat beest werd een draakje van Wild Rose Studio op een wiebelkaart. Het kaartje aanklikken zorgt voor toch wat beter beeld.


Ik heb eigenlijk nog nooit een dergelijke stempel gekleurd. Ik wilde ook een no line kleurwerkje. Dubbel lastig eigenlijk. Met aquarelpotloden gedaan en ach ... best schattig.  Maar het is niet zo mijn ding ... cute stempels, dat wist ik al wel. Bij anderen is het leuk, zeker die van Lawn Fawn enzo. Veel vijfjes en wat bling erop, dus ik hoop dat Emmy hem leuk vindt.

Ik geef het draakje weg aan iemand die er iets mee kan, dus wil je het graag hebben, laat dat dan in je reactie even weten (en ook waarom), dan verloot ik het en stuur het naar je op, als je wint.

Groetjes, Marjan

34 opmerkingen:

R's Rue zei

Love.

Diny zei

Alvast van harte gefeliciteerd met Emmy Marjan....5 jaar alweer!
Je kaartje is prachtig met het draakje erop en al die vijven.
Ze zijn zo trots op hun leeftijd he.
Het draakje zou wel leuk zijn voor de kleinkinderen....die zijn er weg van!
Groetjes en veel plezier zaterdag op de verjaardag van Emmy,
Diny

Irene zei

Gefeliciteerd met je al weer grote droppie Marjan en wat gaat haar feestje leuk worden! Wat ook heel leuk is.?..jouw schattige kaart ook al is zo'n stempel niet jouw ding, hij is écht goed gelukt en het is een vrolijk geheel voor de 5-jarige Emmy!

XxIrene

Je@net zei

Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Emmy en dat klinkt nu al als een leuk feestje en een gezellige dag. En wat een lief kaartje heb je voor haar gemaakt, Marjan!
Lastige stempels....ik weet er alles van. Gelukkig weet Isabel daar wel raad mee en zij kleurt er dan ook al aardig op los. Het liefst met de aquarelpotloden van oma, ja de jongedame weet wel wat ze wil.
Al mijn lastige stempels mag Isabel gebruiken, dus misschien kan Emmy er wel mee aan de slag?!

Marjan zei

Goed idee, Jeanet. Ik zal een paar afdrukjes voor haar maken. Maar ik heb er veel, ooit gekregen bij een tijdschrift of bij een bestelling, dus ze kan vooruit met kleuren als ze zou willen. Voorlopig is ze nog meer van het freestylen :) :)

Colien zei

Geweldig leuk kaartje, zal vast in de smaak vallen bij de kleine, grote Emmy! Lief dat je het draakje weg gaat geven, ik gun het anderen, want ik kleur (te) weinig.
Alvast veel plezier zaterdag, klinkt nu al gezellig!
grt.Colien

Dortesjs zei

love your sweet folded card and that idea think i will try it out thanks for inspiration

Marfien zei

Een wiebelkaart, superleuk voor Emmy maar de drakentijd ben ik al voorbij. Nee ik moet op zoek naar een paardenstempel . . .

Sabine zei

Wat een leuke kaart! Schattig gedaan als wiebelkaart en mooi met die stempel er zo op Liefs Sabine

Kaartenkraam zei

Dat inkleuren is sowieso niet mijn ding en zo'n stempel als deze lijkt me inderdaad ook lastig om te doen. Toch is het een leuke kaart geworden, schattige kleurtjes en leuk al die vijfjes.
Wat een groot feest wordt er voor Emmy georganiseerd, dat wordt vast een groot succes. Alvast gefeliciteerd en veel plezier gewenst!

groetjes van Ank

Gerrina zei

Ha wat moest ik lachen toen ik dat over cute las.... dit is nou net een van de cute stempels van Wild Rose Studio van de laatste tijd die ik wel zag zitten... En tja, ben toch niet echt een cute-persoon (wat stempelen betreft dan...).
Alvast gefeliciteerd met Emmy's verjaardag en ik denk dat ze de kaart prachtig vind! Eigenlijk dubbel prachtig; gemaakt door oma en helemaal alleen voor haar ontworpen!
Groetjes, Gerrina

aussie aNNie zei

Too cute oh such a cute card for a little on...xx [aNNie]

Nancy Soetaert zei

leuke kaart! veel plezier op het feestje van je kleindochter!

Mariken zei

Wat een lieveke voor Emmy, met dat schattige draakje en heel veel vijfjes! Zeker weten dat ze daar heel blij mee is. En ik kan niet anders zeggen dat dit je ook al goed afgaat. Ja, ik hou van kleuren, en cute, en het lieve draakje, dus...graag!! Geniet van de verjaardag van je kleindochter!

Ans Gilbert zei

Wat heb je een superleuk kaartje voor Emma heb je gemaakt, schattig draakje, echt top! ik ben totaal niet van het inkleuren maar er zijn vast liefhebbers.
groetjes
Ans

Danielle zei

Alvast gefeliciteerd met Emmy! Ze vind haar kaartje vast geweldig met al die vijven erop. Ik vind 'm ook heel mooi, je hebt het draakje geweldig gekleurd Marjan. Leuk, een wiebelkaartje, weer eens wat anders!

Sylvia zei

Wat een lieve en vrolijke wiebelkaart,Marjan.Alvast gefeliciteerd met Emmy haar verjaardag en een gezellige zaterdag op haar feestje.

Groetjes,Sylvia

Linda zei

Wat een lief kaartje, die gaat ze helemaal leuk vonden hoor,
gr linda

Ellen zei

Gefeliciteerd met de (vijf)jarigeEmmy! Deze kaart moet ze wel leuk vinden! Vijfjes en blingbling genoeg. En een lieve draak. Mooi gekleurd, hoor. Ik vind het knap. Is ook niet echt mijn ding ;-) Alvast heel veel plezier zaterdag!

KarinsArtScrap zei

wat een mooie lief draakje en een gave kaart Marjan.
nou ik vind draakjes wel heel leuk en daar zou je een mooie jongenskaart mee kunnen maken.
Gr Karin

Nicole Parmentier zei

Wat een leukerd deze wiebelkaart! Zo te horen wordt het groot feest zaterdag. Als je 5 wordt voel je je ook zo heerlijk echt jarig. Ik vind je draakje zeer geslaagd en Emmy vast ook!

Charlotte zei

Leuke kaart Marjan! En prachtig kleurwerk hoor! Je kaart herinnert me eraan om zelf ook nog eens een wiebelkaart te maken. Die zijn zo leuk, zeker voor kinderen!
Groetjes,
Charlotte

Inky and Quirky Designs zei

Oh this is such a sweet card Marjan and a big happy birthday to Emmy too for being a big 5 now ;)
Hugs
Donna xx

Kate Yetter zei

I just love this! So whimsical and fun!!
Kate

Anneke. zei

Alvast gefelicteerd met Emmy. Wat een schattige kaart heb je voor haar gemaakt. Zal ze vast blij mee zijn.
Groetjes Anneke.

José zei

5 Jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel, je hebt een super leuke kaart gemaakt, iedereen kan zien dat ze 5 wordt en het draakje is zo leuk!
Alvast gefeliciteerd en een gezellige verjaardag gewenst voor zaterdag.

Martha zei

hoi hoi Marjan
alvast hartelijk gefeliciteerd met jullie kleinkind en wat leuk zo'n feestje in het vooruitzicht geniet ervan en je kaartje voor Emmy vind ik schattig lief dat je en weggeeft maar zelf ben ik niet zo van deze stempeltje s
liefs

Doris knippenenplakken zei

Wat een vrolijke kaart voor je kleinkind Marjan .
Heel leuk met de stempels en het draakje .
Groetjes Doris

Mona Pendleton zei

Super cute card Marjan! What a darling dragon! Surely your grandbaby will treasure this!

Wendy Koorevaar zei

Alvast van harte met Emmy! Kan me voorstellen dat dit kaartje buiten je comfort zone was;). Maar ik vind hem super leuk geworden! Heel fris en vrolijk en precies goed voor een kleine meid van 5!

Alvast veel plezier zaterdag, leuk dat er zoveel gezellige dingen voor de kids geregeld zijn. Wordt vast een geslaagde middag.

Liefs,
Wendy

Angelique zei

Alvast van harte gefeliciteerd met Emmy haar 5e verjaardag. Heel erg schattig kaartje met het draakje, leuke kleurtjes. Ze krijgt zo te lezen een superleuk feest.
lieve groetjes Angelique

maria's knutselplezier zei

Wat ben je toch een veelzijdig artieste , mooi kaart ontwerp, en wat een schattig draakje!!

Groetjes
Maria

Mieke zei

Wordt ze al 5? Wat gaat dat snel...!! Veel plezier vandaag!
Wat een super mooie kaart heb je voor haar gemaakt! Ik snap dat het niet zo jouw ding is, maar als ik dit zie vind ik het wel jouw ding, haha. Met alles kan jij iets geweldigs toveren!
Als je het draakje weg wilt geven... Ik zou er wel blij mee zijn ;-) Ik zou ze ook gebruiken voor verjaardagskaarten voor kinderen (of voor volwassenen, ik kijk daar niet altijd zo naar, haha) en... Ik gebruik soms ook stempels in de klas (beloning, of zelf kaarten laten maken door de kinderen!) en deze zou echt leuk zijn als we rond draken, dieren of sprookjes werken ♥

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Waaw! Emmy alweer 5. Waar gaat de tijd heen? En o o o deze kaart is zo geweldig mooi. Het is dat ik alleen met Stampin' Up! stempels mag werken, anders deed ik een poging om hem te bemachtigen. Maar ik vind hem vast merendeels zo gaaf omdat jij hem zo mooi gekleurd en verwerkt hebt. Hoe kun je nou zeggen niet jouw ding...