maandag 11 december 2017

Kerstkaart

De Liftchallenge is afgelopen en als prijs hadden we deze keer een leuke set van Karin Joan. Ik vond het zo'n leuk setje dat ik het meteen bij Elly besteld heb.
Erg handig dat er stempels èn bijpassende dies bij zitten!
Ben er meteen mee aan de slag gegaan toen ik het binnen had en maakte er een serie van kleine kerstkaartjes mee:




De takjes uit de set in drie tinten gestempeld. Verder een hert uit de Silhouette Cameo, rest wijst zich vanzelf. Het tikje "glam" van het bronskleurige karton vind ik er met kerst best bij mogen.


Wat een sneeuw valt er! Gisteren een witte wereld en nu sneeuwt het hier in het westen alweer. Mijn stoere man is op zijn ligfiets naar school (van Zoetermeer naar Den Haag) gegaan vanmorgen. Ik vind het maar niks, maar hij weet wat hij doet en zal geen risico's nemen.



Groetjes, Marjan

28 opmerkingen:

aussie aNNie zei

BEAUTIFUL snow wish we had that experience here.
Lovely card Marjan.xx[aNNie]🎄

Nancy Soetaert zei

toffe kaart!
Ik ben blij dat ik vandaag niet buiten hoef te zijn!

Dortesjs zei

beautiful christmas card this ;O))

Je@net zei

Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Marjan.
Vind de sneeuw schitterend...zo achter glas. Morgen weer aan het werk en hopelijk is dan alles weer snel weg!

Lia zei

Inderdaad, wat een mooie set is dit! Je kaart ziet er heel sereen uit en daar hou ik wel van. Hier ligt momenteel ca. 15 cm sneeuw en het gaat maar door.....Wel mooi om te zien!
Lia xx

Romy zei

Wat onwijs mooi, die takjes! Echt een prachtige kaart!
Mooie sneeuwfoto! Ik ben blij dat ik vandaag een dagje vrij heb, want met dit weer zou het nog een uitdaging zijn om naar mijn werk te komen ;)

Durvina zei

Prachtige kaart, bedankt voor de inspiratie! wat een WOW effect!!

liefs, Durvina

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Supermooie kerstkaart heb je gemaakt!
Knap van je man, zal een barre tocht zijn geweest en help hij moet ook nog terug!
Hier isvhetvook wit, ik ga vandaag buiten hondje uitlaten niet de deur uit, gisteren gewerkt en dat was best een geploeter door de sneeuw...
Liefs Martha

Linda Visser - van der Velden zei

Mooie kaart zeg, gaaf die details in koperkleur. En inderdaad wat een weer, nu gaat het ook wee lekker hard hihi. Groetjes, Linda

!neke zei

Mooie kaart !!!!
Leuk die takjes !
Die Rob, komt vast thuis als sneeuwman !!!!

SewPaperPaint zei

Incredible! Amazing layering and color pop. This is just fantastic! Hugs, Autumn

KarinsArtScrap zei

het is een hele mooie kerstkaart Marjan
Gr Karin

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Marjan,
Leuke mallen en stempels gebruikt, mijn oog viel meteen op de bronskleurige ster.. Ik hoop dat je man weer heelhuids thuis gekomen is,
groetjes
Ans

Ellen zei

Prachtig zeg! Is je man inmiddels weer heel thuis?

Colien zei

Heel mooi kaartje! Heerlijk die sneeuw, ik kan er erg van genieten. En hopelijk zijn man + ligfiets weer veilig thuis...
grtz.Colien

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtkaartje weer Marjan. Ik kreeg je kerstkaart vrijdag binnen en heb alle details met veel bewondering bekeken, heel erg gaaf, superblij mee!! En die ligfiets.. ben benieuwd of dat inderdaad goed gegaan is. Hier lag echt een dik pak sneeuw vanmiddag, een slee zou beter zijn geweest!

Sarah zei

Heel mooie kaart!

Unknown zei

Prachtig kaartje Marjan! Ik ben heel blij dat ik er eentje heb mogen ontvangen, dat was een aangename verrassing! Groetjes Elly

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Marjan....leuke details erop en zeker een prachtig landschap als je naar buiten kijkt...maar o wee als je de weg op moet, hopelijk is het man goed afgegaan met zijn ligfiets door die sneeuw...
lieve groetjes
Rosina

Inky and Quirky Designs zei

Wonderful card Marjan, we have lots of snow in the UK too ;)
Hugs
Donna xx

Kate Yetter zei

This is so pretty! I love the festive greenery in the corner and the deer. Perfect for Christmas!
Kate

Gerrina zei

Echt een mooie kaart en een beetje glans mag toch wel met kerst?
Hier gisteren ook van alles gehad en sneeuwpoppen verschenen...die vandaag al hagel en sneeuw, maar vooral dooi over zich heen kregen; nu schijnt de zon weer... Groetjes, Gerrina

Scraptastisch zei

Beter laat dan nooit, hier kom ik nog aan tuffen!!! Ja die Karin veroverd onze harten, hihi Je kaartje is super geworden Marjan en weer een serie klaar!!! Geniet maar lekker van je Challenge blogs vakantie en een prachtige sneeuwfoto, kan zo op een kerstkaartje...lol. Ik moest er gister doorheen en was best eng...leek Siberië wel! Lieve groetjes van Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kerstkaart is dit geworden Marjan. Leuk zoals je de takjes verwerkt hebt en de gekozen kleurencombinatie vind ik ook heel lief. Mooie sneeuwfoto :)
Lieve groetjes Miranda

Sylvia zei

Mooie kerstkaart,Marjan.leuk gedaan met de takjes.

Groetjes,Sylvia.

Mariken zei

Wat een plaatje is dit, zo mooi! En al die sneeuw, wat een enorm pak is er gevallen hè!? In het verkeer lastig, maar ook o zo mooi!!

Mona Pendleton zei

Wow Marjan! What a stunning card! So elegant! Love the metallic detail! Pretty photo of the snow! Sending you warm sunny thoughts ;) Thanks for the inspiration!

Sue Lelli zei

Such a PRETTY card and I LOVE the GLAM of bronze! Great design!