zondag 11 november 2018

DCL#301

De scrapling challenge is alweer voorbij, voor veel deelnemers was het begrip nieuw, maar ze vonden het allemaal een erg leuk formaatje! De nieuwe challenge werd deze keer door Margot verzonnen:

Laat je inspireren door dit plaatje:



Ik liet me inspireren door de tinten èn door het herfstgevoel:


Ik gebruikte de set van Tim Holtz voor de herfstblaadjes en stanste ze uit met Distress inkt gekleurd dun karton. De basiskaart doormidden gesneden met een gegolfde stans van Ali en daaronder een randje met bronskleurig Metallic papier gelegd. Op de achtergrond Distress inkt en een tekststempel in goudkleurig embossingpoeder.
De witte takjes zijn dubbel geplakt om er wat meer dimensie aan te geven. Stempel gemat op zwart. De blaadjes schikken tot ik tevreden was was nog een dingetje. Kaart gemat op hetzelfde bronskleurig papier en klaar.

Doen jullie weer mee? Je hebt de tijd tot vrijdag 22 november 18.00 uur. Veel succes!

Groetjes, M@rjan

29 opmerkingen:

Els zei

Wow wat een pracht kaart heb je weer gemaakt. Zo mooi deze herfstkleuren.
Leuk dat de kaart in twee helften is gesneden en de takjes springen er echt uit.
Fijne zondag en groetjes, Els

Crealientje zei

Prachtige kaart!
Mooie kleuren gebruikt met het inkten.
Frisse kaart om te zien.
Fijne Zondag, liefs Crealientje.

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je naar aanleiding van de challenge gemaakt, Marjan!

KarinsArtScrap zei

heel erg mooi Marjan en prachtig van kleur
Gr Karin

Irene zei

Precies wat ik van jou wel had verwacht na het zien van de Challenge, mooi met inktjes gespeeld Marjan!

XxIrene

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige herftskaart Marjan !
Zo mooie achtergrond en dan de kleuren van de bladeren mooie combinatie .
Groetjes Doris

Scraptastisch zei

Ja dit is jouw wel toevertrouwd Marjan, en heb er weer met bewondering naar zitten kijken en wat een prachtige herfst sfeer! De challenge is heel leuk, door mijn vakantie zit ik even in een knutsel dip lijkt wel en dat terwijl ik er nu alle tijd voor had, hihi andere dingen gedaan...ook zo leuk!
xx Gerie

Dortesjs zei

waue this is awsome, love the orange brown colours.

Marfien zei

TOP! kaartje, geen bloemschikken maar bladschikken, weer eens wat anders :-)

karin zei

Prachtig kaartje Marjan.
Groetjes,
Karin

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Wat een schitterend herfstkaartje, zo mooi met die bundel bladeren!
Liefs Martha

Colien zei

Prachtig herfstkaartje, mooi met de inktjes en die gegolfde rand!
Leuke challenge weer, ik zet em op het lijstje.
grtz Colien

Kaartenkraam zei

Het is weer een echte Marjan-kaart geworden, prachtig! Zo mooi van kleur en samenstelling en de zwarte accentjes zorgen voor extra pit!


groetjes van Ank

Mariken zei

Prachtig zeg, die kleuren...zo mooi! Hou ervan!

Margot zei

Supermooi!

Willy zei

Ah dit is dus het plaatje, gaaf ik hou hier van! En je kaart is prachtig Marjan, heel warm en stijlvol als altijd!!!

Monique zei

Wat een prachtige kaart Marjan. De kleuren zijn prachtig en het is zo'n mooi geheel. De film was super! Echt een aanrader als je van Queen houdt maar ook als dat niet zo is.
Lieve groetjes, Monique

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Marjan, ik vind de kleuren super, ook hoe je de blaadjes hebt gecombineerd,leuke tekst echt weer een kaart van jouw hand,
Ansx

Nancy Soetaert zei

wat een supermooie kaart! toffe combi van mallen en stempelwerk!
groetjes
Nancy

Rosina zei

Heel mooi kaartje in deze warme herfstkleurtjes Marjan...
leuke challenge weer...

groetjes Rosina

aussie aNNie zei

Lovely Marjan. The design and colours are exquisite.x

GerJanne zei

Hoi Marjan,
Je kaart is heel mooi van kleur. prahctig met die blaadjes. Het zijn wat grotere dan die ik heb van Tim Holtz, of het moet een heel klein kaartje zijn, maar gezien de tekst denk ik dat niet.

Nicole Parmentier zei

Wat mooi! Je hebt het sfeertje goed te pakken!

SewPaperPaint zei

I appreciate you incorporating fall elements into a birthday card! I have November birthday and love having the fall theme associated. It's such a beauty! Hugs, Autumn

Gerrina zei

Oké de tijd vliegt hier echt even heel snel...had nog mee willen doen, maar drukte in werk en afwezigheid, beurs en veel DT-werk lieten geen gaatje tijd meer over...
Jou kaart vind ik een hele mooie warme uitstraling hebben en prachtig die blaadjes; lijken zo van buiten te komen...
Het inspiratieplaatje spreekt mij heel erg aan...nu nog kleuren en water en wat tijd, dan komt dat ook wel goed... Ben benieuwd of het bij jou ook zo druk is met Sint en kerst in aantocht... Groetjes, Gerrina

Ellen zei

Wat een mooie, sfeervolle kaart heb je gemaakt!

Danielle zei

Ik hou enorm van herfstkleuren en vind je kaart dan ook echt mooi! Dat bronskleurige randje, en dan ook nog in het midden van de kaart maakt 'm helemaal af wat mij betreft.

Sylvia zei

Prachtige herfstkaart,Marjan.Een hele mooie achtergrond.

Groetjes,Sylvia

sanpiseth40 zei

Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
ดูหนังออนไลน์