donderdag 29 november 2018

Herfstlampionnetjes

Afgelopen maandag was GerJanne jarig, zij en ik volgen elkaar al jaaaaaren en natuurlijk stuurde ik haar een kaartje.
Het werd een digi-print van een Lampionplant, plantaardige lampionnetjes als lichtje op haar dag en meer....




De afbeelding komt van PowerPoppy en ik kleurde deze met Copics. Kleurtjes ook wel afgekeken daar, hoor. Ben echt nog zo'n beginner met deze markers.)Maar ik vind dat kleuren met Copics zo leuk om te doen, heerlijk even nergens aan denken, behalve aan hoe je het moet doen.

Ik hoop dat de kaart GerJanne is bevallen.

Ik merk echt een verschuiving van mijn blog naar Facebook en Instagram, daar steeds meer reacties en hier steeds minder. Ik snap het wel. Blog zelf ook wat minder, er gaat zoveel tijd in zitten die ik dan niet heb.

Drukke dinsdag gehad, een dag geruild, dus werken, omdat we oudermiddag/avond hadden.
En gisteren en oppasdagje met Emmy, altijd leuk. We hebben samen kruidnoot koekjes gemaakt (lees... te grote balletjes, maar eigenlijk heel smakelijk!)

Morgen weer aan het werk, de Sint zenuwen gieren door in de klas ;)

Groetjes,

M@rjan

30 opmerkingen:

Maria V zei

Nou noem dit maar een beginneling. Jij heb het prachtig gedaan en ook die kleuren overloop....geweldig. Dikke 10.
Gezellig met je kleinkind dingen doen. Nu Levi wat ouder is, jawel al een jaar, kan je ook al wat meer ondernemen. Heerlijk.
Succes met de Sintniclaas.

Els zei

Een pracht verjaardagskaart en wat is deze mooi ingekleurd. Het lijkt bijna een echt lampiontakje, zo leuk.
Ja ik merk de verschuiving naar facebook of insta ook wel en bloggen is iets meer werk, maar ik probeer het wel voort te zetten.
Wat gezellig om met Emmy kruidnoot koekjes te bakken en ze zijn dan ook nog heel lekker.
Ik wens je sterkte deze dagen met de spanningen rond het sinterklaasfeest.
Groetjes, Els

Nancy Soetaert zei

Gezellig he samen bakken!
Jouw lampionplantje ziet er prachtig uit!
Ik vind bloggen toch veel leuker dan fb, dat is zo vluchtig, duimpje of mooi en dan weer weg... maar inderdaad die tijd he... zou het wel jammer vinden als het bloggen zou verdwijnen, voor de gezellige contacten die ontstaan, voor de info, ...
Fijne donderdag
Nancy

Je@net zei

Vind je kaart prachtig geworden, Marjan. Zeker weten dat die bij GerJanne in de smaak is gevallen!

Алексровер Анна zei

Dear Marjan! Thank you for the wonderful autumn mood ,thar your card brings! Thank you so much for your visit to my blog! I agree, people more and more use smartphones to connect with scrap friends with a help of instagram or Twitter or Facebook...the blog keepers are the representatives of old school:))

Colien zei

Prachtige kaart en supermooi ingekleurd!
Gezellig dat je kruidnootjes hebt gebakken met Emmy.
Zelfs op het voortgezet onderwijs merk je de Sint-spanning, zeker in de onderbouw....
grtz Colien

Scraptastisch zei

Wouw Marjan wat een prachtige kleur explosie en blikvanger voor GerJanne....super mooi!!! Het lijkt wel of iedereen het steeds drukker krijgt en ja social media slokt ook veel tijd op, maar de leuke contacten zou ik niet meer kunnen missen...heb zelf geen facebook of Instagr. want dan is er nog meer om bij te houden, hihi Deze maand is voor jullie altijd heel intensief op school en de kindertjes heel uitgelaten en na al die drukte moet je ook zelf even lekker ontspannen toch! Mijn prijs is gekomen hoor, SUPER blij mee!!!!! thanks.
xx Gerie

Ellen zei

Wow...wat is dit mooi gekleurd Marjan...hoezo beginneling????🤷‍♀️ Echt prachtig gedaan!
Ook je vorige kaartje is prachtig met de vogeltjes...super gaaf!
Groetjes Ellen

Diny zei

Wat een prachtige kaart heb je voor GerJanne gemaakt Marjan.
Prachtig ingekleurd!
Groetjes en sterkte met je kroost in de Sinterklaas tijd,
Diny

Gerrina zei

Dit is een kaart die zeker in de smaak zal zijn gevallen; zo mooi!
Jammer van minder bloggen; FB is zo vluchtig en insta kan ik wel zien maar niet posten; mijn telefoon slaat vast als ik naar internet probeer te gaan...vind ook niks terug op beiden...flutmediums eigenlijk... Groetjes, Gerrina

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart super mooi van kleuren.
Daar zal de jarige wel heel blij mee zijn.
Groetjes Doris

Trudy zei

Schitterend kaartje! Prachtige kleuren en mooie schaduwen heb je gemaakt.
groetjes Trudy

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
wat een prachtige kaart zeg!
Dat kleuren vind ik heel mooi het lijkt wel een beetje op aquarelleren!
zoveel kleurverloopjes in de lampionnetjes!
Zal GerJannne superblij mee zijn!
Tja ik ben niet van facebook of instagram dus ik blijf je hier gewoon volgen!
Liefs Martha

Ans Gilbert zei

Het is echt prachtig ingekleurd, je hebt een gave kaart gemaakt. Ik zet mijn kaarten ook op FB,die reacties die ik daar krijg, zijn niet van dames, die op mijn blog reageren,
Ansx

Kaartenkraam zei

Wat wil je aan dat kleuren nog verbeteren dan? Ik vind het prachtig gedaan hoor. Een mooie warme herfstkaart is het geworden.
En ja, helaas steeds minder reacties, jij krijgt ze dan nog op facebook maar daar zet ik mijn kaarten niet op, ik blijf bloggen hoor!

Gezellig kruidnootkoekjes bakken met je kleindochter!

Sint zenuwen...…...dat maak ik niet meer van dichtbij mee maar vond de gelovige tijd altijd het leukst!

groetjes van Ank

Margot zei

Zucht........ zo mooi!

Mariken zei

Wat een beauty is dit, zo mooi en knap gekleurd! Echt top! Wat je zegt, klopt. Ik heb hetzelfde, heel veel minder reacties, en op instagram steeds meer. Hier bij jou toch niet echt te merken, ik zie hierboven genoeg! Wel jammer he, want bloggen blijft persoonlijker en waardevol. Tja, tijd speelt zeker een rol, druk, zeker deze tijd van het jaar. Fijne avond!

Willy zei

Prachtige kaart Marjan, ik benijd echt jouw kleur kunsten!! Ik blog ook minder (1x per week) maar prefereer dit nog steeds boven facebook. Instagram vind ik wel erg leuk!

Willy zei

Grappig, lees idd je opmerking over online workshops, ik ga er over nadenken :) En wat leuk dat Emmy haar diploma heeft gehaald, super leuke foto van een trots blij meisje!!

Marfien zei

Mooi kaartje Marjan, fijn dat je dit kleuren rust geeft
tja en die "koekjes" ze zijn gewoon super lekker, maak je ze klein dan heb je er meer, maar de conclusie: ze zijn net zo snel op (hier spreekt een kenner)

Wies zei

Je hebt de lampionplant mooi ingekleurd. Mooie kaart. Gezellig om kruidnoot koekjes te maken met je kleindochter.
Mij lukt het ook niet altijd om veel te bloggen. Maar het blijft erg leuk, om wanneer er tijd is,al die verschillende creaties te bekijken.

SewPaperPaint zei

This has to be the prettiest coloring I have ever seen. I adore this image, but didn't buy it because I didn't feel I could quite bring it to life, as you've so beautifully done. Hugs, Autumn

aussie aNNie zei

Stunning card and most gorgeous colours.xcx

Kate Yetter zei

This looks so beautiful. Your coloring is amazing and realistic!
Kate

GerJanne zei

Ha Marjan,
ik heb je vannacht net gemaild. Ik heb hem gekregen en hij is prachtig. Je hebt ook zo mooi gekleurd!
De verschuiving heb ik ook wel gemerkt, maar ik vind Insta en Fb gewoon niet leuk voor het laten zien van mijn kaartjes en al helemaal niet voor het delen van persoonlijke dingen. Dan heb ik het idee dat Bloglamd wat meer afgebakend is...dus ik blijf bloggen!
Nogmaals dank voor je kaartje!

Sylvia zei

Prachtige kaart,Marjan.Ik zou hem zo in mijn bullet journal doen :).
Een heel fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

KarinsArtScrap zei

schitterenddddddddddddd Marjan ik zag net op tijd dat ik deze gemist had.
Gr Karin

Blue Barn Creatief zei

Schitterende kaart van een van mijn lievelingsplanten.
Groetjes Annemieke

Sue Lelli zei

I will always love your blog! Too many social media places out there now and not enough time! I'll bet she loved this FAB card! What a unique plant!

sanpiseth40 zei

I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
ดูหนังออนไลน์