vrijdag 23 november 2018

Mixed Media again

Even geleden postte ik twee MM tags. Deze kaart maakte ik eerst n.a.v. de online tutorial van Willy (het zou geweldig zijn als ze online workshops zou gaan maken voor alle mensen die te ver weg wonen :), maar kon hem nog niet laten zien omdat hij bestemd was voor Colien die afgelopen maandag jarig was. Hopelijk heeft ze hem al.... de post is namelijk niet altijd betrouwbaar. Laatst ook weer een kaartje een week voor de verjaardags datum gepost, dat kwam pas twee dagen later.



Haar leeftijd staat subtiel op de kaart ;) Ze houdt van warme tinten (maar ik geloof ook van turquoise), hopelijk beviel dit ook.
Op het kevertje wat goudglitter, dat zie je op de foto niet zo.
Zelfde werkwijze als op de tags, dus Distressinkt, Distressoxide, Polychromos, gesso, stempels Art Journey enz. 

Vandaag heb ik een Bapodag, dus lekker vrij. Vanavond logeert Emmy hier. Ze mag haar schoen zetten, genieten wij ook weer eens van het zingen van een kleine gelovige bij de open haard :)
En dan op zaterdag afzwemmen voor haar eerste diploma, spannend! Natuurlijk gaat oma kijken.
Foto's maken mag niet meer vanwege de wet op de privacy helaas. Maar daarna wel van Emmy herself..

Groetjes,
M@rjan

17 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart!
Supporter goed voor je kleindochtertje,
Nancy

Els zei

Een schitterend mooie kaart heb je voor 'Sara' gemaakt. Die rozen zijn zo ontzettend mooi.
Je hebt dus een heerlijk weekeinde met Emmy en knap hoor dat ze nu al mag afzwemmen.
Veel plezier met sinterklaasliedjes zingen en wie weet krijg jij zelf ook nog wat lekkers in de schoen.

Angela zei

Wat een schitterende kaart Marjan.... prachtige kleuren!

Leuk hè dat schoentje zetten.... Floris (1) mocht samen met Casper (3) ook de schoen zetten, maar at het brood voor het paard zelf op :).

Een heel fijn weekeinde en geniet van je kleindochter.... gaaf dat ze al mag afzwemmen!

Gerrina zei

Ik vind 'm helemaal mooi! (hou van turqouise) Klinkt als een fijn begin van je weekend!
Jammer toch dat je zo steeds minder foto's kan maken... Geniet van je weekend!

Lia zei

Hij is prachtig Marjan. Je hebt de afbeeldingen zo mooi gecombineerd en de kleuren zijn een perfecte match!
Lia xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een plaatje Marjan. Ik steun je idee voor online-workshops ;P Je tags vond ik ook al zo mooi maar voor een kaart is het ook top. Fris dat turquoise.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Dit is een prachtig kaartje! Ben helemaal weg van de kleuren!
Lekker extra vrij dagje !
Geniet van jullie kleindochter Emma en succes met afzwemmen!
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

een schitterende kaart met prachtige kleuren Marjan
Gr Karin

karin zei

Mooie kaart Marjan, prachtig gestempeld.
groetjes,
Karin

Scraptastisch zei

Deze is ook zo mooi Marjan een prachtige kaart voor Colien
knap gedaan weer en ja wat workshops betreft zitten wij hier niet goed, hihi
Wat zul jij morgenochtend genieten van Emmy's snoetje ... spannend!!!
En ook bijna haar eerste zwemdiploma...ze word al groot hè?!
xx Gerie

Colien zei

En of ik van turquoise houdt, het is een hele gave kaart, dankjewel!!
De kaart was op tijd, hoor. En de leeftijd heb je erg subtiel verwerkt :)
grtz Colien

Nelleke zei

Ja deze is ook prachtig zeg. Mooie details, en hihi ik zoeken naar de leeftijd vanmorgen, op mijn telefoon zag ik het eerst niet. Nu op de computer zie ik alles veel beter. Groetjes, Nelleke

Kate Yetter zei

Those flowers and that background are gorgeous! What a stunning card!
Kate

Doris knippenenplakken zei

Weer een prachtige kaart, super mooi kleuren en stempels !
Fijn weekend, groetjes Doris

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtkaart voor Colien! Ik moest wel even zoeken naar de 50 ha ha maar zo heb ik je kaartje goed kunnen bedanken. Klinkt gezellig zo een Bapodag (geen idee..) en superleuk om nog een 'gelovige' in huis te hebben, dat maakt deze tijd nog magischer!

Sue Lelli zei

LOVE LOVE LOVE this! The colors and the stamping are Fantastic!

sanpiseth40 zei

Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
ดูหนังออนไลน์