zondag 31 maart 2019

DCL# 309

De nieuwe challenge voor de komende twee weken  is door mij bedacht. Het werd dit:

Maak een kaart en stans tekst/sentiment uit de afbeelding. 
Leg die tekst vervolgens weer terug, zodat deze onderdeel van de afbeelding is


Voorbeeldkaart:

Ik maakte een kerstkaart voor deze challenge met een afbeelding van Power Poppy stamps:


Detail letters:


Gekleurd met Copic Markers.


Mijn teammaatjes en onze GD Gerie maakten allemaal een prachtkaart, ga die zeker bekijken en nog leuker ... doe gezellig mee!

Ik lees in de reacties dat er goed gezocht moet worden naar de uitgestanste en ingelegde tekst, eigenlijk is dat ook wel de bedoeling met een tekst die je uit een afbeelding weer terug legt ;) Het zou immers de afbeelding verstoren als het niet zo was?

Groetjes, 
M@rjan

25 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

schitterend Marjan moest goed kijken maar zag het staan ook super ingekleurd.
Gr Karin

Je@net zei

Vind het een pracht van een kaart geworden, Marjan!

maria's knutselplezier zei

Heel mooi die kerstkaart!! moest wel even wennen om de tekst te ontdekken maar ik denk dat dit met de foto komt , niet? Heel speciaal in elk geval en leuk om het eens uit te proberen!!

Groetjes
Maria

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, dat inkleuren dat doe jij echt geweldig mooi met de alcoholmarkers!
Ik moest wel even zoeken naar de uitgestanste tekst maar het effect is mooi en subtiel!
Liefs Martha

Handmade cards zei

Bijzonder is deze kaart Marjan, mooi gedaan hoor!
Groetjes, Wietske

R's Rue zei

Beautiful.

Scraptastisch zei

Geweldige kaart Marjan, ik ben echt jaloers op jou kleurwerk!
Prachtig gedaan met je copics, kerst is heel goed te zien! Wasbest een uitdaging voor mij nog nooit gedaan, maar alles is te leren!!!!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart met deze prachtige stempel en jouw kleurwerk, moest wel even heel goed kijken, maar ook de tekst gevonden,
Ansx

Mieke zei

Dat is speciaal, wel heel erg mooi! ♥

Doris knippenenplakken zei

wat een prachtige kaart Marjan !
Zo speciaal heel mooi van kleuren top.
Groetjes Doris

Marfien zei

Bijzondere kerstkaart, leuke challenge. Was al met zoiets bezig maar dan een andere kleur inleggen, hoef ik hier dus niet te doen ;-)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je die afdruk schitterend ingekleurd Marjan. De bloemen en bessen komen écht tot leven vind ik. Een prachtige inspiratie-kaart voor een leuke challenge.
Lieve groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

Ik vind dit sowieso al een hele mooie techniek maar in combinatie met jou geweldige kleurwerk is het helemaal prachtig! Wat een ontzettend mooie kaart!!!!!

Els zei

Een pracht kaart en zo mooi de tekst op deze manier.
Groetjes, Els

aussie aNNie zei

Stunning make and delightful post.xx

Pat zei

A beautiful Christmas card Marjan and a great idea to add a second stamped sentiment as well as the hidden one across the image. x

GerJanne zei

Ja, dat is juist het leuke. Ik heb ook eens zo'n kaart gemaakt en toen toch maar de tekst een paar keer gestanst, om de ontvanger niet te lang te laten zoeken... Jouw kaart is prachtig!

Danielle zei

Heel erg mooi, jouw kerstkaart voor deze (leuke) challenge!! Ik kom echt tijd te kort, maar wie weet :-) Je kleurwerk is weer echt bijzonder goed gelukt, ik vind het prachtig!

Marlies zei

Wauw wat een schitterende kaart Marjan. Een hele mooie stempel, prachtig gekleurd en wat een mooi effect met de gestanste tekst erin. Geweldig! groetjes, Marlies

Angelique zei

Prachtige kaart, hele mooie stempel die je prachtig ingekleurd hebt. Leuke uitdaging om daar een tekst uit te halen.
lieve groetjes Angelique

Gerrina zei

Dat schiet op; weer een kerstkaart! En een mooie! Vind het altijd heel wat om iets te maken en dan een stans erin te zetten net als je er tevreden mee bent :) Groetjes, Gerrina

Mariken zei

Wat een plaatje is dit! Zo mooi gekleurd, prachtige afbeelding, een lust voor het oog!

Willy zei

Oeeeiii dat is geen makkelijke opdracht! Maar jij maakt er weer een plaatje van, gaaf!

Sue Lelli zei

What a CLEVER challenge! Yours is so BEAUTIFUL!

Dora zei

Schitterende kaarten. Wat knap gemaakt.